יום שלישי, 27 במרץ 2012

סדר חייב להיות (הסוף)

חלק שלישי ואחרון בטרילוגיית האחסון.
פסח מגיע, עםישראל יוצא בהמוניו לטיולים ונופשים-מי בארץ ומי בחו"ל. איך אורזים נכון ויעיל את מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח מבלי לארוז את כל הבית?
משתמשים בדוגמיות/אריזות מוקטנות, לפי משך הזמן מחוץ לבית: אם נוסעים ליומיים-שלושה, מספיקות הדוגמיות הקטנות שמקבלים במגזינים וכו', אם יותר - כדאי להיעזר באריזות נסיעה travel size או להעביר מה שצריך לבקבוקים וצנצנות קטנים.


קודם אני בודקת את מזג האויר ומצב העור-אם קר ויבש אקח מוצרים מגבירי לחות, אם חם ומיוזע-מוצרים קלילים-ג'ליים על בסיס מים.
ימין למעלה: סרום לשיער של נטורל פורמולה, בבקבוק קטן; מסיכה לשיער של וולה מקופסת גלוסיבוקס של חודש פברואר; בקבוקון קרם גוף מהמלון בפראג; ערכת מניקור-פדיקור-פינצטה ממגנוליה (מתנה מאמא); ערכת 3 השלבים מוקטנת של קליניק-תמיד לוקחת איתי.
שמאל למעלה: Advanced night repair של אסתי לאודר בבקבוקון קטן שקיבלתי במבצע פייסבוק; שפופרת Vissionaire של לנקום, גם כן ממבצע פייסבוק; בקבוקון Genifique של לנקום, גם כן מהפייסבוק (משתלם הדבר הזה...); צנצנת קרם פנים Time zone של אסתי לאודר; צנצנת קרם לחות של קליניק; צנצנת קרם עיניים Time zone של אסתי לאודר.
למטה: שלל דוגמיות קטנות, לנופשים קצרים.

מבחינת איפור, כל המוסיף גורע, לדעתי. לכן אני מסתפקת במועט (חוץ מזה זה נופש, תרגיעו):
למעלה מימין: שפתון לנקום; פאלטת צלליות אסתי לאודר; מסקרה ספורה ועפרון עיניים פופה, שניהם קטנטנים. בושם פראדה; פריימר ספורה; מייק אפ קליניק; סומק מוס מייבילין.
משמאל: צריך גם להסיר את האיפור.. מגבונים של ג'ונסון & ג'ונסון; שקיות קטנטנות עם הדבקה לשימוש חוזר מהמלון בפראג ובתוכן צמר גפן וקסמי אוזניים; מסיר איפור מהעיניים, של לנקום.
למטה: בקבוקוני שמפו וסבון מהמלון בפראג (אני אף פעם לא יודעת אילו סבונים ושמפואים יהיו במלון/צימר ולכן מביאה מהבית. כשנגמר - ממלאת שוב); קופסא למברשות שיניים של לייף; וגולת הכותרת-שקיות פסגור של ניקול, כדי ששום דבר לא יישפך בתיק בטעות.
במה לאחסן?

מאחר ואני, כידוע, אוהבת לקנות מוצרי איפור וטיפוח כשיש מבצע ומקבלים תיקים עם מוצרים מוקטנים, הצטבר לי אוסף גדול של תיקי רחצה ואיפור בכל מיני גדלים, אשר משמשים אותי היטב גם בנסיעות קצרות וגם בנסיעות ארוכות יותר.
בתיקים הקטנים אני נוהגת לשים את מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום, ובתיקים הגדולים-הלבשה תחתונה, גרביים ודברים שנוטים להתפזר בתיק אם לא אורזים אותם יחדיו.
בתמונה העליונה-מזוודה של אסתי לאודר (מעולה!) ובתוכה תיקים בגדלים שונים, בתמונה התחתונה-סט תיקים של בייביליס, ותיקים נוספים.
תמיד כשאני יוצאת מהבית עם תיק יד אני מאחסנת בו תיק איפור קטן עם מוצרים הכרחיים, ומעבירה אותו מתיק לתיק.


עד כאן טרילוגיית האחסון שלי.
לשאלות, הערות, הארות, תהיות ומחמאות-רשמו תגובות.
והכי חשוב-לא לשכוח ליהנות ושיהיה חג שמח!


4 תגובות:

  1. איך הצלחת להשיג את הדוגמיות מהפייסבוק?
    גם אני לוקחת איתי דוגמיות של קרם לחות מייק אפ ומוצרים בגודל קטן זה הכי טוב.

    השבמחק
  2. תלחצי לייק בדפי הפייסבוק של החברות שמעניינות אותך, וכך תקבלי הודעות על מבצעים, הגרלות וכו'. גם כדאי להירשם למועדוני לקוחות.

    השבמחק
  3. מסתבר שיש לנו לא מעט במשותף, אני אלופה באריזות.

    חג שמח!

    השבמחק
  4. וואלה? אני מאוד אוהבת לארוז, מתחילה חודש לפני..
    חג שמח!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...