יום חמישי, 24 בינואר 2013

שגרה מסויימת-איפור

כפי שקראתם בפוסט הקודם, (לינק!) התחלתי עבודה חדשה לפני מספר שבועות. כזו שקמים בבוקר (מוקדם! מאוד!), לובשים את הבגדים שהכנת יום קודם, מתאפרים, מסתרקים ונוסעים אליה באוטו. כזו שמקבלים תמורתה כסף. כזו שנעשית מול אנשים מבוגרים יחסית, שלא לומר בוגרים. כזו ששונה משגרת בית - בית ספר וגן - כביסות - נקיונות וכו' (האחרונים לא נעלמים, פשוט נדחים ללילה ולסופי שבוע).
כמובן שכשמתחילים לעבוד מוקדם בבוקר, נכנסים לשגרת איפור מיוחדת וזריזה (לא בא לי לקום עוד יותר מוקדם, מן הסתם). ולכן אצלי על שולחן האיפור (לינק!) תמיד מוכנים המצרכים המשמשים אותי לאותו היום:




וככה זה הולך:
מורחת קרם פנים Anti-Wrinkle Day Cream של סבוקלם (לינק!), ומתחת לעיניים קרם ליקופן לאיזור העיניים והשפתיים של ד"ר פישר (לינק!).
על העיניים מורחת בעזרת האצבעות צללית בסיס Paint Pot בגוון Painterly של MAC (לינק!). הצללית משמשת לי כפריימר ובזכותה הצלליות שיבואו אח"כ לא זזות מילימטר.
הגיע תור הצלליות. אני עדיין אוחזת בקופסת הצלליות שקיבלתי וגם קניתי מאיל מקיאג' כשלמדתי איפור לפני 11 שנים. מאחר ומדובר בצלליות אבן הן יכולות להחזיק מעמד זמן רב, בעיקר אם לא משתמשים בהן המון. מאחר ויש לי 3 פאלטות כאלה, ובכל אחת 10 צלליות (תעשו את החשבון), וחלקן לא משומשות כמעט, החלטתי לתת גז ולהשתמש רק בהן באופן יומיומי לעבודה. בסופי שבוע אני מפנקת את שאר מאות הצלליות שלי. את הצלליות אני מתאימה לבגדים, כמובן. לפעמים אני מתאימה את הבגדים לצללית.
את הצלליות אני מניחה בעזרת מברשת צלליות של O.F.R.A.
מתחת לעיניים אני מושחת קו עדין עם עפרון אפור של Pupa. הוא כבר לקראת סיום אז אח"כ אעבור לעפרון אפור אחר שלי, או שחור. נראה. את הקו אני מטשטשת עם הקצה של העפרון, לא זה שאיתו אני מציירת, עם השני.
לקינוח העיניים מסקרה שחורה של רבלון Grow Luscious המעולה, שקיבלתי באחת מ-3 הקופסאות של גלוסיבוקס בתקופה הקצרה בה הייתי מנויה.
ונעבור לפנים.
בסיס-קרם BB של סבוקלם-קיבלתי להתנסות מהחברה. החברה הוציאה לראשונה קרם BB (בשונה מהטריפל הנותן כיסוי קליל מאוד). לקרם 3 תועלות: כיסוי לכתמים, מיצוק העור, הגנה מהשמש SPF35-שזה מצויין, גם בחורף חובה למרוח קרם הגנה כי כשאין סופה יש שמש, גם אם היא שקרנית.
הקרם מתאים לעור רגיש, בוגר, לשימוש יומיומי כתחליף למייק אפ. נטול פראבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.
מגיע בשני גוונים: טבעי (לעור בהיר-כמובן שאותו קיבלתי) ובז' (לעור שזוף עד כהה-לעולם לא אני).
מתאים לעור רגיל עד יבש (שוב, אני), בעיקר לעור בוגר שניזוק מהשמש.
מחיר: עד סוף החודש, במבצע בסופר פארם-99 ש"ח במקום 160 ש"ח, 38 גרם.
אריזה: שפופרת ירקרקה וקטנה, פיה נלחצת מוציאה כמות חומר המספיקה לחצי פנים. 
הוראות שימוש: יש לעסות על פני העור ליצירת שכבה אחידה. מומלץ לשימוש על גבי קרם יום נגד קמטים של סבוקלם (וזה מה שאני עושה, ככתוב לעיל) או מעל פיטו סרום של סבוקלם.
ההבטחה: כיסוי מושלם ואחיד לאורך שעות. טיפוח העור, הסתרת פגמי שמש, כתמים וקמטוטים למראה עור חלק זוהר. מיצוק העור, לחות מפנקת והגנה מהשמש.
מבחן התוצאה: הקרם נמרח בקלות, אפשר לבנות שכבות לכיסוי בינוני. אין לי כל כך כתמים אבל קמטים וקמטוטים יש וה-BB אכן ממצק את העור והקמטים מצדי האף היורדים לכיוון הפה נראים יותר מתוחים, לפחות לשעה-שעתיים. נוצר מראה מאט קטיפתי וחלק. את הקרם אני מורחת עם מברשת מייק אפ מס' 47 של ספורה. אני נוהגת להוסיף פודרה מעל למרות שלא חייבים, מאחר ואני נמצאת יום שלם מחוץ לבית ולא רוצה להתחיל להבריק באמצע היום. גם כשהעור לא שמן, לאחר מספר שעות מתחת לאורות ניאונים, בתוך חדר סגור, העור באופן טבעי מפריש שומן.
דבר קטן שהפריע לי: לאחר מספר שימושים הצבע הירוק החל להתקלף מהפייה של הבקבוק וירד בחתיכות קטנות על היד, משם הדרך היתה קצרה לפרצוף שלי... כדאי למצוא דרך לצפות את הפייה בצבע שלא יורד או לא לצפות אותה כלל (היא שקופה למטה).
בהחלט BB העונה על הציפיות, לדעתי לא מתאים לעור עם כתמים כהים כי הכיסוי בינוני בלבד, אבל כן מתאים לעור יבש ובוגר.
תמונה: יח"צ

מעל ה-BB פודרה בתפזורת של אנה לוטן (לינק!), אותה אני מפזרת עם מברשת פודרה של איל מקיאג'.
סומק-Echo Beach של Cargo, קיבלתי מגיסתי הקנדית לפני מספר שנים. 
את השפתון כבר מורחת בדרך לעבודה או בעבודה-כמובן את הצ'אבי סטיק של קליניק (לינק!), הצבע-תלוי בבגדים ובאיפור. אבל בדרך כלל ורוד.
הבושם-Teint De Neige של Lorenzo Villoresi (לינק!) - מחזיק מעמד כל היום וגם בלילה, ומותיר ניחוח נעים וטוב של פודרה ריחנית.

אמנם העבודה היא זמנית בלבד, ל-3 חודשים give or take, זהו פרוייקט מתוזמן, אבל אני מאמינה שכשעושים טוב-בא טוב, ולכן יודעת שזו התחלה שתביא בעקבותיה רק טוב, היכן שזה לא יהיה. רק שבינתיים אני מתרגלת לנקות ולכבס בלילה, לראות פחות את הבנות, לישון פחות (כי קשה לי ללכת לישון לפני אחת עשרה). קשה קשה אבל לא מקטרים.
ככה אני מתחילה את שנת 2013 שלי-מבט קדימה, ראש מורם, ציפיה לעתיד טוב ומחשבה יוצרת מציאות. הפתגם האחרון לא תמיד הולך אצלי, לפעמים המציאות יוצרת הרבה מחשבות... אבל לא רע להמשיך ולנסות.
קבלו את מראה האיפור שלי לעבודה:








12 תגובות:

  1. אהבתי את המראה. לייק גדול

    השבמחק
  2. עבדתי כל הלילה כמו חמור על הכביסות שרק עכשיו סיימתי וסוף סוף התפנה לי זמן להזדהות אתך על המטלות בית שנדחות למאוחר יותר בערב ולסופ"שים בעיקר. אהבתי את הפלטות צלליות והמוצרים שאת מכינה מראש, לי קשה להשקיע באיפור שאני ממהרת, אני ממש עושה את זה מהר ומדלגת על המון שלבים ועושה הכי מהיר בסיסי ופשוט שאפשר, במיוחד שקשה גם ככה על הבוקר לקום מוקדם ולהתחיל להשקיע שעייפים וממהרים. ככה שאני מאד מעריכה את ההתארגנות שלך יום מראש של ההכנות ועוד יותר את החשק שלך להשקיע באיפור מוקדם על הבוקר לקראת יום עבודה ארוך ועמוס. שמלחיצים אותי אני עוד יותר מחפפת בהתארגנות ועוד יותר במה שקשור לאיפור. אבל מה לעשות יש מה להסתיר לצערי שצריך איזה כיסוי בסיסי לפנים ויש מה להחזיר צבעים ולהאיר, אחרי שמסתירים פגמים בעור, ככה שזה לא חומק ממני לעשות איזה משהו כמה דקות של איפור ולא יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, ואני עכשיו בנקיונות... וכמובן כביסות תוך כדי.
      אני מאוד אוהבת להתאפר ומרגישה מוזר אם יוצאת מהבית ללא איפור. גם לפני שעבדתי בחוץ נהגתי להתאפר-פודרה, סומק, מסקרה-על מנת לא להרגיש עירומה, כך שזה לא מטלה בשבילי. אין ספק שאם היה לי יותר זמן הייתי משקיעה יותר בשילובי צלליות וכו', אבל אין. צריך באמת משהו בסיסי כדי לא לצאת מפלצת☺ ולכן אני עושה את מה שכתבתי, וזה לוקח לי בין 10 ל-12 דקות. בסופי שבוע אני יותר משקיעה. בקשר להתארגנות-זה האופי שלי, תמיד להכין מראש, וזה גם עוזר לי.

      מחק
  3. יצא מראה מקסים והפלטה של הצלליות מהממת! תתחדשי על העבודה החדשה :)

    השבמחק
  4. נזרקת לתוך השגרה הזו ועושה רושם שהתאקלמת יפה.
    חיבבתי את הBB הזה.. גם לי הוא עוזר להקל על הבקרים בתקופה האחרונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני מסתדרת מהר.
      ה-BB אכן נהדר, לא צריך לדייק איתו כל כך כמו עם מייק אפ רגיל.
      שבוע טוב!

      מחק
  5. יקירתי! מזל טוב על העבודה החדשה. האיפור מקסים. עיפרון אפור, הא? לא חשבתי על זה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה☺
      עפרון אפור מלווה אותי כבר שנים רבות, מעולה עם עיניים ירוקות ועור לבן-פחות צועק מעפרון שחור. גם כסוף הולך.

      מחק
  6. קודם כל שיהיה לך המון בהצלחה, גם אני מאמינה גדולה במשפט "מחשבה בוראת מציאות", פשוט צריך לזכור להמשיך ולעבוד על המחשבה גם ברגעים שהיא לא בהכרח תואמת למציאות :)
    ה-BB של סבוקלם מצוין לדעתי, אני בדיוק מנסה אותו בימים אלה ושמחתי לגלות שבחורף הוא מצליח להתאים גם לעור המעורב שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מור!
      אני בהחלט עובדת על זה. זה הכל גם שאלה של בגרות אישית-האם להתרגש ולהתרגז מכל דבר או להבליג ולהבין שהכל שטויות. המשפט הזה עזר לי הרבה בתקופות קשות והוביל אותי, אז אני מאמינה בו.
      אני שמחה שה-BB טוב לך ומתאים גם לעור מעורב-חשבתי שהוא רק לעור יבש, אבל ידוע שבחורף הכל משתנה.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...