יום שני, 3 באוקטובר 2016

נטלי פוקסיה

לאחרונה תקף אותי יצר קינון. לא, אני לא בהריון, תודה ששאלתם, אבל קורה מדי פעם שחשים צורך לסנן, למיין, לדלל ובעיקר-לזרוק. מהבית. בד"כ לתרומה, אם אפשר.
כך קרה שסילקתי מספר זוגות סנדלים ששירתו אותי נאמנה מספר שנים ועבר זמנם. וכשמתרוקן המקום מה עושים? אני לא ממעריצי מארי קונדו אלא מאמינה בכללי ההתנהגות במעלית: קודם מי שבמעלית יוצא ואז מי שבחוץ נכנס. לכן דבר ראשון רציתי למלא את החלל בסנדלים ורודים. עברתי בקניונים, חרשתי אתרים ושתדעו לכם שזה היה מאוד קשה-כמעט ואין רשתות/מעצבים שמאמינים בוורוד-הוורוד הזה. למה? זה לא צבע? למה רק שחור-לבן-ניוד? לבסוף מצאתי את מבוקשי אצל המעצבת החביבה עלי-שני בר. הוורוד הוא פוקסיה והשם-נטלי. כך צירפתי את נטלי פוקסיה (כמו שם של דמות מ"הבורר") לארון הנעליים שלי: הזמנה באתר, אנטר, והמתנה של שבוע בערך. כשהגיעה הקופסא ראיתי שהן פוקסיה בדיוק כמו על מסך המחשב שלי וקרנתי מנחת. ככה עושים ורוד!
קיראו בקול רם את מה שאני כותבת: כל אישה צריכה סנדלים ורודים! גם את, שחובבת רק שחור! זה כל כך מקפיץ כל לוק ומתאים לכל דבר ובעיקר מקפיץ את מצב הרוח.
את הוורוד-ורוד הזה ניתן להתאים לכל צבע, החל מ-ובכן-ורוד בגוונים אחרים, דרך לבן ושחור, כמובן, ואפילו חום ובורדו יתקבלו בברכה.
לפניכם שתי הצעות הגשה לוורוד פוקסיה:
הראשונה כוללת חולצת כוכבים בשחור-לבן, וג'ינס סקיני שחור. השרשרת הדומיננטית בצבעי כתום-פוקסיה-אדום מהווה כתם צבע בולט ומלווה את הסנדלים (לא כתבתי "מתכתבת". שונאת את המילה במשמעותה הטרנדית). יש שיאמרו מה פתאום להתאים שרשרת לנעליים, זה כל כך ניינטיז, ואני אומרת-לכו עם הלב שלכם, לא צריך לעשות כל מה שמישהו החליט שמתאים או לא. חוץ מזה, מילה שלי, ההתאמה של שרשרת לנעליים או לתיק או לצמיד תחזור. ואתם יודעים שאני טרנדולוגית.
 טופ כוכבים: סטודיו פשה // שרשרת: אילי גורן // סקיני: אמריקן איגל

ההצעה השניה יותר קז'ואלית ושייכת למדור הדנים: חולצת דנים שטופה ללא שרוולים, מעליה שרשרת נטיפים צבעונית, וג'ינס אהוב עלי ביותר מנקסט, לו יוקדש פוסט אחר.

חולצה: Primark // שרשרת: טופ טן // צמיד: לא ידוע. לדעתי בן 20 ++



שתהיה שנה מלאת ורוד!


2 comments:

  1. שתי ההצעות מדליקות ! אהבתי מאוד, מקסימה כרגיל ♥ הסנדלים הורודים באמת מקפיצים כמעט כל לוק, יופי של השראה! הפריט הכי מקפיץ שלי בנעליים הן נעלי סירה מתוקות (עם פפיון עדין בדמות שרוך קשיח ודק) בצבע ורוד אפרסקי משהו מהמם שגם כן נותנות זריקת צבע אך לטעמי לא מתאימות לכל לוק...ועדיין אני מוצאת עם מה לשלב אותן ותמיד מקבלת מחמאות כשאני נועלת אותן. המשך חג שמח !

    השבמחק
  2. תודה רבה לידיה! מעניין לראות את נעלי הפפיון שלך :)
    שנה טובה והמשך שבוע רגוע!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...