יום שבת, 14 ביולי 2012

קרם יום, קרם לילה וקרם ידיים מבהירים-ד"ר פישר

בהמשך לפוסט אודות מוצרי הגנה מהשמש, כאן אסקור מוצרים נוספים שקיבלתי מד"ר פישר-קרם יום, קרם לילה וקרם ידיים מבהירים מסדרת  Genesis Age Control White.

קרם יום מבהיר-מיועד לעור רגיל-יבש (יש גם לעור מעורב-שמן), להבהרה ומניעת כתמים. בעל מערכת מסנני קרינה המגינה מקרינת UVB (מקדם SPF30) והגנה מוגברת מקרינת ה-UVA.
הקרם נועד לטפל בהיפר-פיגמנטציה-להבהיר ולטשטש כתמי עור וכן למנוע כתמים וקמטים בעתיד. כפי שכתבתי בפוסט על מסיכת הפנים שרכשתי, הקרם מכיל קומפלקס ייחודי להבהרת העור וטשטוש כתמי גיל, שמש, הריון וכד'. מכיל אבקה מחזירת אור הפועלת לטשטוש אופטי של קמטים, כתמים, כהויות וסימני עייפות ומעניק לעור מראה בריא וזוהר.
תועלות נוספות לקרם: מועשר בתמציות טבעיות ומרכיבי לחות והזנה.
מחיר-249.99 ש"ח, החודש במבצע 119.99 ש"ח בסופר פארם, ניו פארם, H&O והמשביר לצרכן. מכיל 50 מ"ל.
אריזה-בקבוק משאבה לבן. בתחתית הבקבוק ריבוע צהוב קטן - DAY - להבדיל בינו לבין קרם הלילה (זהירות ספויילר!).
מרקם-קרמי-שומני מעט וזה טוב לעור יבש.
הוראות שימוש-יש למרוח כל בוקר באופן אחיד על עור פנים נקי, עד הצוואר ולכיוון המחשוף (אני תמיד מורחת גם את הצוואר בתקווה שלא יהיה לי צוואר ברווז כשאגדל). יש המלצה להשתמש בשילוב עם קרם הלילה, קרם הידיים והמסיכה מהסדרה.
מבחן התוצאה-הקרם מאוד נעים ונוח למריחה, ניחוח עדין. כפי שכבר ציינתי, אין לי כתמי פיגמנטציה אבל יש לי נמשים, ולאחר השימוש האינטנסיבי (כבר כמעט 3 שבועות, מדי בוקר) הנמשים הטשטשו קצת והעור נראה אחיד, מואר וקורן. מרגישים את שמן השקדים וחמאת השיאה המהווים חלק מרכיבי הקרם-הקרם נהיה שומני ורך. כבר היו לי קרמים ש"נתקעו" במריחה, קשה לי להסביר את זה אבל מן הרגשה שהקרם לא נמרח היטב כי הוא "קשה" מדי, כאן זה לא המקרה-נמרח היטב ובקלות. העור אכן נראה זוהר עקב תכולת האבקה מחזירת האור. גם המייק אפ וגם הפודרה נמרחים עליו היטב. הבונוס-מכיל מקדם הגנה גבוה, כפי שכתבתי. מה שמפריע לי זה אותו ריבוע צהוב קטן עליו כתוב DAY - קטן מדי ובתחתית הבקבוק. בקבוק קרם הלילה נראה בדיוק אותו הדבר פרט לריבוע הקטן, עליו כתוב כמובן NIGHT, וגם למה באנגלית ולא בעברית?

                              ריבוע ה- DAY  ↑


קרם לילה מבהיר-מיועד לכל סוגי העור. להבהרה וטשטוש כתמים. בקרם זה כמובן שאין מקדמי הגנה, רק מוזר לי שכתוב עליו "משמש כבסיס אידאלי לאיפור"-והלא נועד למריחה על עור הפנים לפני השינה.
רכיבי הקרם ותיאורו זהים לאלו של קרם היום וזאת הסיבה שאיחדתי את שניהם לכדי פוסט אחד.
מחיר, אריזה ומרקם-זהים לאלה של קרם היום (פרט לריבוע המציין לילה, כפי שכתבתי).
הוראות שימוש-יש למרוח כל לילה באופן אחיד על עור פנים נקי, עד הצוואר ולכיוון המחשוף.
מבחן התוצאה-גם כאן התוצאה זהה, העור מקבל את הלחות לה הוא זקוק והפנים מוארות. 
נתתי לאמי להתנסות בקרם הלילה. היא אמנם השתמשה בו ביום אך אומרת שהוא מצויין, לא הבריק את העור, המייק אפ ישב עליו טוב, עשה תחושה נעימה לעור.
אריזת המשאבה של הקרמים מעולה בעיני, יותר הגייני ויש יותר שליטה על כמות החומר שיוצאת מהבקבוק. אבל יש מקום לבידול רב יותר בין קרם היום לקרם הלילה כדי לא לטעות בין שניהם, בייחוד כשממהרים בבוקר או עייפים בלילה.

                         ריבוע ה- NIGHT 


קרם ידיים מבהיר-מיועד לכל סוגי העור (זה קרם ידיים, לא?), להבהרה וטשטוש כתמים. בעל מקדם הגנה  SPF30 שזה מעולה-למרוח ולצאת.
מחיר-119.99 ש"ח, החודש במבצע 1+1 ברשתות. מכיל 125 מ"ל.
אריזה-שפופרת לבנה.
מרקם-סמיך במקצת.
הבטחות-פועל לטשטוש והבהרת כתמים על עור הידיים וכן מסייע במניעת סימני גיל. מעניק הגנה גבוהה מקרינת השמש, מעשיר את העור בלחות ומונע יובש, תורם למראה ידיים צעירות ובריאות.
אני כמעט ולא משתמשת בקרם ידיים בגלל שתמיד הידיים שלי מתחת לברז, אם בשטיפת בקבוקים ואם בשטיפת רצפה (כשיש תינוקת שוטפים את הבית כל יום..), לכן העברתי את הקרם לנסיינית, אמי.
דברי הנסיינית: הקרם החליש מאוד את צבע הפיגמנטציה (היא גם הראתה לי את כפות ידיה ויש הבדל). לא מורחת פעמיים-שלוש ביום כפי שכתוב אלא רק פעם אחת אבל יש תוצאות. נספג מהר והיטב, הריח נעים ולא משתלט, משמעותית נעים לעור. מאוד מרוצה-לא רק מהקרם אלא בכלל מהמוצרים של ד"ר פישר.
אני חושבת שההבטחות העכשוויות מקויימות כאן, לגבי הבטחות עתידיות-ימים יגידו.




כמובן שכל הקרמים מיוצרים בארץ, לא נוסו על בעלי חיים וללא מרכיבים מהחי.
חיטטתי קצת באתר החברה וגיליתי שסדרת ג'נסיס WHITE זכתה בפרס מוצר השנה לשנת 2011 בקטגוריית טיפוח הפנים. שאפו!

גילוי נאות: כאמור, קיבלתי את קרם היום, קרם הלילה וקרם הידיים מחב' ד"ר פישר.

שימו ♥ לדוגמית השבוע החדשה-הבטחה מהפוסט הקודם על גרלן.

שבוע טוב ובהיר!


8 תגובות:

  1. ניסיון העבר שלי עם קרמים של ד"ר פישר הוא ממש טוב, ולכן אני תמיד אהנה לקרוא על התנסויות איתם.
    סה"כ אני לא סובלת מפיגמנטציה, ולאחרונה גם נזהרת מהשמש, אבל אזכור אותם למקרה שאצטרך.
    ממש הזוי הקטע עם "בסיס לאיפור" עבור הקרם לילה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עד כה לא התנסיתי בקרמים שלהם, רק בכל מה שמסביב-שמפואים, סבונים, סבוני פנים וכו', לכן ממש שמחתי לגלות שגם הקרמים והמסיכה שלהם טובים ואיכותיים.
      וכן, באמת הזוי☺

      מחק
  2. היורשת מחבבת את המוצרים של דר פישר. אני לא התנסיתי בהם הרבה. אולם כל מה שטוב לפיגמנטציה, יש לו מקום אצלי במדף

    השבמחק
    תשובות
    1. כדאי לך גם.. תבקשי מהם דוגמיות ותתנסי. דווחי איך יצא☺

      מחק
  3. היי יש לי עור פנים אדמומי עקב נטילת תרופות בעבר ויש לי גם כתמים שנוצרו מפצעי בגרות..רציתי לדעת אם הקרם הזה מפחית אדמומיות ומבהיר גם כתמי פצעי בגרות?

    השבמחק
  4. הי הדר, הקרם מפחית כתמי פיגמנטציה, כלומר פגמים שנוצרים מהשמש, או הריון, גיל וכד', לא פצעי בגרות. אני חושבת שכדאי לך ללכת לרופא עור לטפל בזה. קרם רגיל שנמכר בפארמים לא יעזור.
    שיהיה לך בהצלחה☺

    השבמחק
  5. פצעי בגרות אין לי, רק כתמים שנגרמו מפצעי בגרות. ובקשר לאדמומיות, האם ידוע לך אם הקרם הזה מפחית ומרגיע את האדמומיות שיש בפנים?
    תודה רבה על התשובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שוב, מפחית כתמים שנוצרו מהשמש או הריון או גיל, לא מפצעי בגרות. לעור רגיש עם אדמומיות יש קרמים ייעודיים. אני לא יודעת בת כמה את-אם את מאוד צעירה (מתחת לגיל 20) הקרם הזה יהיה קצת אגרסיבי בשבילך. יש להם סדרת יאנג לצעירות.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...