יום שישי, 23 במרץ 2012

סדר חייב להיות!

חג הסדר מתקרב בצעדי ענק. בכל בית מתחילים למרק ארונות, לצחצח כלים, לשטוף מברשות איפור..
אהובי תמיד אומר עלי שאני מארגנת את החיים שלנו בסלסילות, ואכן כך: בתור בת מזל מאזניים טיפוסית, אני חובבת סדר וארגון (מה חובבת-מקצוענית! אבל לא בפנאטיות). עקב כך, מה שאפשר- נכנס לסלסילה/ קופסא/ מגירה מיוחדים ומעוצבים (אסתטיקה זה חלק בלתי נפרד ממני), כל משפחת פריטים בנפרד.

את פתרון אחסון פרטי האיפור שלי (הידוע בשם-שידת איפור) מצאתי זרוק בשדה נידח. השידה היתה ישנה וחומה אבל מיד זיהיתי את הפוטנציאל. שייפתי את כולה, צבעתי בצבע בסיס ועליו ירקרק בהיר, הוספתי ידיות בהזמנה מיוחדת לדלתות, הדבקתי מדבקות וזה מה שיצא:


ונתחיל מלמעלה:
בצד ימין נח לו כלי ממתכת שנקנה על ידי לאחסון סכו"ם לאחר שטיפה (ולכן הוא קצת חלוד). מאחר ואני אוהבת מדי פעם לגוון ולהשמיש כלים וחפצים, שיניתי את ייעודו וכעת הוא מאחסן נרתיק למברשות איפור שקניתי לאחרונה ב-Beautycare תמורת 11.90 ש"ח (!) בלבד; עפרונות ומוצרי עיניים; עפרונות לתיחום שפתיים; מברשות שיער וערכת מניקור.
לצידו דלי פח המשמש לפיצ'פקעס שונים.
בשורה השניה מימין סלסילה מבמבוק מחנות בצ'יינה טאון בטורונטו ובה המוצרים הכי שמישים ויומיומיים אצלי: מייקאפים, פודרות, סמקים, צללית שאני חורשת עליה כדי לסיים אותה, וכד'.
ומשמאל כלי אחסון מ- H&O מתנה מאמא שלי ובו טבעות, צמידים ועגילים.

זהו נרתיק המברשות שיזכה לפוסט מיוחד.
וכעת-מה יש בתוך השידה?

בית בובות/ארונית לתבלינים שנמצא ע"י אחותי ונצבע ע"י בנותי (בוורוד, כמובן)-גם הוא עבר הסבה משימוש לבובות פט שופ (מי שלא מכיר אין לו ילדות קטנות) לשימוש שלי, ובו פריטי האיפור שלי-צלליות, שפתונים וכד'.
קופסא כתומה מתוך מארז קוסמטיקה מטורונטו ובה כל הלקים שלי.
מתקן מעץ - איחסן צנצנות דבש קטנות מתנה לראש השנה, צבעתי בכתום וירוק-לאחסון הגלוסים שלי.
הקופסא הוורודה שרק צידה נראה היא קופסת הבושם Flowerbomb שקניתי בפראג, והקופסא החומה שמאחוריה היא קופסת פאלטות הצלליות מימי הלימודים העליזים באיל מקיאג'.
הסלסילה משמאל מכילה בשמים, קיבלתי מתנה מבעלי (מ-סבון).
בתמונה משמאל-השידה במלוא הדרה.

עד כאן חלק א' בטרילוגיית האחסון.
ובפוסט הבא-אחסון למתקדמים.


8 תגובות:

  1. איזה יופי של שידה סידרת לעצמך. הלוואי עליי פינה כזאת מלאה בכל הדברים שלי... הכל אצלי כל כך מבולגן ואין לי מקום לכלום. ממש סיוט...

    השבמחק
  2. תודה! תנצלי את החג והחופש לזרוק הרבה דברים שאת לא צריכה ותרגישי כל כך טוב אח"כ (זה מה שאני עושה בימים האחרונים). וכדאי להסתובב ברחובות, בעיקר עכשיו לפני החג, כשאנשים זורקים רהיטים, אולי תמצאי משהו שווה-אם את אוהבת את זה, לא כולם אוהבים ויש הנרתעים.
    בכל אופן, שיהיה לך חג שמח ואביבי!

    השבמחק
  3. שאפו על הסבלנות לפרט ולשתף. סלסילות זה תחביב שלי, כלכך מזדהה

    השבמחק
  4. תודה! אנחנו צריכות להפגש ולפרט על התחביבים שלנו.. :)

    השבמחק
  5. איזה יופי, עבודה מקסימה עשית! אהבתי מאוד :-)

    השבמחק
  6. נהנייתי מאד מהפוסט שלך.
    ידעתי שאת "מיוחדת" (עוד מתקופת השרות הצבאי שלך..) אבל לא ידעתי עד כמה.
    אני "קוצרת" כעת את מה שנזרע בך בצעירותך, ונהניית מאד

    השבמחק
  7. תודה רבה אנונימית שכמותך! את הרי זוכרת שעד סוף גיל ההתבגרות הייתי מאוד בלגניסטית.. זה עובר באיזשהו שלב

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...