יום ראשון, 25 במרץ 2012

סדר חייב להיות (ב')

חלק ב' בטרילוגיית האחסון.
כפי שהבטחתי לכם, הפעם אעסוק באחסון למתקדמים.
איך מאחסנים פריטי לבוש ואיבזור בצורה יעילה, נוחה וקלה? פשוט מאוד, משתמשים במה שיש בבית
(Reuse-שימוש חוזר), ואם אין-קונים אבל לא מהביוקר.

נתחיל בצעיפים-קניתי ב-Enter ארגז מתקפל שקוף מניילון עבה, את הצעיפים אני מקפלת לפי סוגים, מניחה נרות ריחניים והארגזון נכנס לארון הבגדים, במתחם התליה, מתחת לבגדים הקצרים-חולצות, סריגים, חצאיות וכו'.

חגורות-לשם כך כדאי להיות מנויים על גלוסיבוקס.. הקופסאות יעילות מאוד לאחסון חגורות, אותן יש לקפל לתוך עצמן בעיגול. הן שוכנות לבטח במגירה בארון. לצידן חגורות בתוך שקיות אורגנזה (אפשר לקנות בחנויות הכל בדולר/שקל וכד').
גרביים והלבשה תחתונה-בסלסילות צבעוניות ומרופדות שקניתי בפוקס הום.
הצמידים שוכנים בקופסא שקופה שקנה לי אהובי.


תיקי יד/ערב/קלאצ'ים וכד'-במגירות של השידה שליד המיטה. גם אותה מצאנו, לא שיפצנו כי היא מקסימה כמו שהיא וגם נראית ענתיקה וקלאסית. בין התיקים מפוזרים דפים ריחניים ששמים במייבש.

תיקים גדולים-בשידת טלוויזיה שמצאנו (כן, אנחנו אוהבים לאסוף דברים ולשפץ אותם, "זבל של אדם אחד הוא אוצר של אחר" וכו' וכו')-היתה לבנה עם חלק עליון שחור, צבעתי בירוק-דשא והוספתי וילונות מתחרה לדלתות. התיקים השטוחים שוכבים זה על זה, התיקים הקשיחים עומדים, הקטנים בתוך הגדולים. נראה לי שאני צריכה למצוא פתרון חדש כי אין מקום..

הישארו בעניינים לפוסט הבא-חלק ג' ואחרון בטרילוגיית האחסון.

2 comments:

  1. אני ירוקה מקנאה למראה הסדר שלך:-)

    השבמחק
  2. את ירוקה בגלל השידה הירוקה? סתם..

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...