יום ראשון, 3 ביוני 2012

המלכה האם

מדונה, מה זאת אומרת מי?
לפני מספר חודשים החליטה המדונה להגיע שוב לארצנו הקטנטונת לשתי הופעות וכמובן שקנינו מיד כרטיסים להופעה הראשונה (עוד לפני שהוחלט על הופעה שניה, בערך בשניה שנפתחו הקופות).
כאן המקום להסביר כי אני אוהבת את מדונה מגיל 12 בערך, עת ישבה לידי מיכל שהיתה גם היא מעריצה גדולה שלה וכל היום רק דיברנו על מדונה, שרנו את השירים שלה, כתבנו Madonna באותיות מסולסלות ומחוברות ועשינו כל מה שילדות מעריצות עושות.
לפני כמעט שלוש שנים היינו, אהובי ואני, בהופעה שלה בפראג והיה מעולה! מיד לאחר שקיבלנו את הכרטיסים התברר שהיא גם מגיעה ארצה אז קנינו כרטיסים גם להופעה שלה כאן, אך בסוף מכרנו כשהבנו שההופעות שלה בסה"כ די זהות אז אין טעם (חוץ מזה שלהופעה בחו"ל יש טעם שונה).
רק לפני חצי שנה טסנו-שוב לפראג-להופעה של ג'ורג' מייקל. אם מישהו היה אומר לי לפני 25 שנים שבתוך חצי שנה אראה גם את ג'ורג' מייקל וגם את מדונה (פעם שניה) מופיעים - הייתי אומרת שהוא משוגע, אין מצב בעולם. אבל הנה-החיים מלאים הפתעות! ואכן כן-הפוסט הזה החל להיכתב לפני כחודשיים, אבל לפני שבועיים נודע שמדונה ביטלה את ההופעה אליה היינו אמורים להגיע, והשאירה את ההופעה השניה על כנה. אבל מה זה עוזר לי? ב-31.5 נסענו לאילת, כל המשפחה, לנופש שהוזמן לפני שלושה חודשים.. ד-כ-א-ו-ן-! אי אפשר לדחות את הנופש, והבנות כבר מצפות כל כך. מה עושים??
מאז ההודעה אני משתדלת לא לקרוא כתבות העוסקות בביקור שלה ולא לראות את החזרות כי זה עצוב לי מדי. זה יכול להשמע טפשי שבחורה על סף גיל 40 בדכאון בגלל הופעה של מדונה, אבל רק לפני שלוש שנים כשראינו אותה חשבנו על זה שהבחורה-מדונה-כבר בת 50 ומי יודע אם זה לא הטור האחרון שלה, והנה שוב טור, בגיל 53! שנחכה לטור הבא? אני כבר אהיה זקנה..
בהופעה הקודמת של מדונה היינו ב-golden ring-טבעת הזהב, שזהו האיזור הצמוד לבמה ואפשר לראות את אגלי הזיעה שלה. זה עלה ממש קצת, יחסית למחיר הכרטיסים הללו בארץ. המחמם היה פול אוקנפולד שהדליק אותנו עם שירים מעולים. זו היתה הופעה מעולה best ever!
טוב, אחרי ששחררתי קצת אויר מהמפרשים אנסה לעודד אתכם ואותי עם קצת התחדשויות מאילת. היום חזרנו אחרי 4 ימים ואחרי שחוויתי ניתוק מהבלוגים, מהפייסבוק ומהכל..
אילת היא הדיוטי-פרי הגדול של ישראל-לא משלמים מע"מ אז יש אשליה של מחירים זולים, אך לא תמיד כך הוא (מי אמר שישיית מי עדן ב-25 ש"ח בסופר השכונתי? אם כי ברשת סופרמרקטים גדולה עולה אותה השישיה 9.90 ש"ח...). מאחר והייתי בסוג של עוצר קניות מאז פראג ועד עכשיו (וכעת-גם מעכשיו), הייתי ממוקדת בפריטים שברצוני לנכס לעצמי ובד"כ עמדתי בהתמקדות בהצלחה. הפיתוי היה גדול-גם מבצעים של 40% הנחה בכל מקום, וגם ללא מע"מ..
בתקופה הקרובה ולאחר שאתאושש, אסיים לפרוק, לסדר בחזרה, לכבס וכו' וגם אתנסה בחלק מהמוצרים שטרם ניסיתי, אעלה על המקלדת סקירות.
בינתיים שתי תמונות של ה"בקרוב":
כאן מופיעים מוצרי איפור וטיפוח שרכשתי וגם דוגמיות שקיבלתי (הצלחתי!)

וכאן מופיעים שני תליונים שקיבלתי מרשת H. Stern, וזה הדבר היחיד כנראה שיהיה לי מהרשת הזו☺
כשקיבלנו את הכרטיסים המגנטיים שמשמשים מפתחות לחדר, הם אוכסנו בתוך מעטפות נייר, ועל גב המעטפה הופיעה הזמנה לבוא ולקבל את התליונים חינם אין כסף בחנות הרשת הנמצאת במלון. מאחר והיינו בשני חדרים, קיבלנו שני תליונים. מה שמלמד שתמיד כדאי לקרוא מסמכים שמקבלים..
אני כבר מחפשת שרוך מעור חום.


2 comments:

  1. מבינה את אכזבתך יקירה, אבל סיבוב ההופעות שלה רק התחיל אז אולי...

    זה הזמן הכי טוב לנסוע לאילת, מזג האויר מסביר פנים, למיטב סכרוני המים עדיין קרים לשחיה אבל לא המוני ואפשר להנות מהשהיה.

    אי אפשר בלי קניות באילת, עם מע"מ או בלי זה חלק בלתי נפרד מהחופשה.

    תתחדשי ותדווחי :)

    שבוע נפלא ונחיתה רכה (קשה לחזור מהחופש, לפחות אני, צריכה עוד קצת חופשה)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, כבר אין סיכוי:(
      מזג האויר היה בסדר, עדיין לא חמסינים אם כי חם. הים ואני לא חברים אז הייתי הרבה במזגן☺
      תודה! בהחלט אדווח.
      קשה באמת לחזור מחופש, מבחינה זו טוב שאני בבית.
      שבוע מקסים♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...