יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

לנקום מון שרי (קוסם-טיקה 3)

תמצית אקטיבית ג'ניפיק של לנקום  Génifique Activateur De Jeunesse Youth Activator
את Génifique הכרתי לפני כשנתיים כשהגיע לארץ. הבקבוק הסקסי הבטיח נפלאות-חידוש פעילות הגנים של הנעורים. מאחר והשתבחתי בגנים נאים (תודה אמא!) חשבתי-מה התמצית יכולה להועיל? אז זהו, שתמיד יש. מעיין הנעורים הזה החזיר את האור לעור, פשוט כמשמעו.
עם השנים, ההריונות, מזג האויר, זיהום האויר you name it חל שינוי בעור פני שהפך אפרפר-מה ועייף מאוד. קיבלתי בזמנו דוגמית של התמצית והתאהבתי! קניתי לפני כשנה וחצי והאמת שהשתמשתי בקמצנות רבה (וגם בדרך נטשתי לטובת התנסות במוצרים אחרים שקיבלתי, סליחה) כך שרק שלשום הסתיים בקבוקי וזרקתיו לפח. והנה נפלאות הפייסבוק חוזרים לביקור בביתי-בדיוק אתמול קיבלתי מעטפה לאחר שנרשמתי למבצע של לנקום (יש להם מבצעים מה זה שווים, ראו כאן) ובה בקבוקון קטון וחמוד ובו 7 מ"ל של ג'ניפיק. לבקבוקון זה (וגם לבקבוק המקורי) טפטפת בקצהו להעמקת תחושת המעבדה.. הבקבוק כבד מאוד (לי עוד היה בקבוק של 30 מ"ל, יש גם 50) אז מזל שקיבלתי בקבוקון קטן שניתן למילוי ואפשר לקחת לנסיעות.
הנה מסקנותי:
מחיר: 435 ש"ח ל-30 מ"ל באפריל, סופר פארם והמשביר לצרכן, לפני הנחות.
מרקם: חלק, נוזלי מאוד.
צבע: הבקבוק שחור גרדיאנטי לאפור, פקק כסוף חייזרי. התמצית חלבית שקופה.
ריח: קצת אלכוהולי, קצת פרחוני.
ההבטחה: "מחדש את פעילות הגנים של הנעורים. התחדשות נראית לעין בתוך 7 ימים בלבד! ... העור מתמלא בחיים חדשים, מחדש את נעוריו, ונראה כאילו הואר מבפנים-קורן באופן עוצר נשימה. תהני!".
התוצאה: אני ננייתי! אכן ההבטחה קויימה במלואה. לא יודעת לגבי חידוש פעילות הגנים אבל התמצית נספגת מהר בלי להותיר שכבה דביקה (זה העניין עם תמצית-היא לא סרום..) בעור פני היבש-מעורב. העור שתה לרוויה. עם הזמן התמלא בחיות, נראה קורן ומואר יותר, מרגיש חלק יותר ומוזן.
רק דבר קטן: כשהתמצית לקראת סיומה אי אפשר להעלותה עם הטפטפת ויש להפוך את הבקבוק ולחכות עד שהתמצית תזלוג למטה (השארתי את הבקבוק עומד על ראשו בארון הטיפוח שלי אבל זה פתרון לא משהו..).
ניקוד: YYYYY
עכשיו אני מחכה לקרם הפנים וקרם העיניים מאותה הסדרה..




זהו המכתב שקיבלתי מלנקום יחד עם הבקבוקון

בקבוק-אב ובקבוקון-בייבי


טפטפת לשאיבת התמצית 

8 תגובות:

  1. נראה מעניין, אני אוהבת מאוד את המוצרים של לנקום. כרגע משתמשת במוצר דומה של אסתי לאודר, מאוד מאוד מרוצה. כשיגמר נראה לי ששווה לנסות את זה, האריזה גם מאוד יפה!

    השבמחק
  2. באיזה מוצר את משתמשת? אני מאוד אוהבת את מוצרי הטיפוח והתיקון של אסתי לאודר, קליניק ולנקום. איפור אני לא כ"כ קונה כי זה יקר בטירוף.. כדאי לך לנסות.

    השבמחק
  3. בהכי חדש של אסתי לאודר, זה שהושק ממש לפני חודש וחצי (שם ארוך, שכחתי...) האמת שגם באיפור אני משתמשת בכל המותגים היקרים (לנקום ואסתי לאודר בעיקר) למעט המייק אפ שגיליתי שיקר יותר לאו דווקא טוב יותר.

    השבמחק
  4. את בטח מתכוונת לאילומינייטור-כתבתי עליו פוסט כאן http://off-na.blogspot.com/2011/09/2_26.html הוא ממש מעולה אבל לא בדיוק לאותה המטרה-האילומינייטור לכתמים, פגעי עור וכד' והג'ניפיק יותר לשמירה על מראה צעיר, אם כי גם תורם כמובן להארת העור. גיליתי שהמייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר מעולה ומחזיק מעמד המ-ון זמן ומכסה ממש טוב.

    השבמחק
  5. איך מגיעים לכל המבצעים האלה? אפשר לינק?

    השבמחק
  6. את צריכה דף בפייסבוק ואחרי שתלחצי לייק על הדף של לנקום תוכלי לראות את המבצעים

    השבמחק
  7. יש לי דף בפייסבוק, אנסה. תודה!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...