יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

סדנת איפור אישית בביה"ס של ירין שחף

לקח לי קצת זמן לענות על שאלתה של אחותי-"מה את רוצה ליום ההולדת?", אבל בסוף זה בא: סדנת איפור אישית. נכון שלמדתי איפור לפני אלפיים שנה, ונכון שמאז אני משתכללת ומתנסה, אבל התחשק לי לשבת אחת על אחת עם מאפרת ולעבור על נקודות מסויימות וגם ללמוד קצת טריקים חדשים. ביררתי ובדקתי והפור נפל על ירין שחף. לאחר שאחותי הזמינה את הסדנה קבעתי לי בוקר שישי אחד והתייצבתי בבניין החדש והמעוצב לעילא ולעילא.
משך הסדנא-שעתיים, ואפשר להביא מוצרי איפור מהבית או להתנסות במוצרים שבמקום.


קריסטינה המקסימה קיבלה את פני והחלנו בתהליך. תחילה שאלה לגבי הרגלי הטיפוח שלי ולאחר שהסרתי את האיפור (לא חשבתם שאצא מהבית לא מאופרת, נכון?) הנחתה אותי למרוח סרום ומעליו קרם פנים עם מברשת! כן, כן! לגמרי סטארט-אפ. התחושה כל כך נעימה שאני שוקלת לאמץ את הרעיון, תחילה אקנה מברשת יעודית לכך. לאחר מכן פריימר לפנים ופריימר לעיניים. מתחילים עם איפור העיניים, כמובן. צלליות, אייליינר מעושן, עפרון לקו המים ומסקרה שהניפה את הריסים שלי אל-על. קריסטינה איפרה את מחצית פני הימנית, ואני איפרתי את השמאלית. אחר כך איפור וסירוק הגבות ומעבר למייק-אפ, אותו מרחנו עם מברשת רחבה בתנועות טפיחה על הפנים. פודרה וברונזר, קצת הצללות והארות.
לבסוף שפתון בעזרת מברשת וזהו. אני מוכנה...

גם תעודה קיבלתי - face chart ובו הדגמת תהליכי האיפור וכן רשמתי את כל התהליכים והמוצרים.

בית הספר יפהפה ומעורר השראה (וגם חשק ללמוד)



תודה על החוויה סיס!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥