יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

שיר שחלמתי על פראג Prague

הסיבה הרשמית לנופש שלנו (אהובי ואני בלבד, בלי הבנות) בפראג היתה הופעה של ג'ורג' מייקל, הסיבה הפחות רשמית אך עדיין חזקה היתה רצון לנוח (בעיקר שלי-כבר 10 חודשים בחופשת לידה) ושופינג (שנינו. בארץ אהובי שונא לקנות בגדים, הברכיים כואבות לו כשמסתובבים בקניון, אבל בחו"ל זה כבר סיפור אחר-אז אנחנו מנצלים את ההזדמנות וקונים לו הרבה..). ג'ורג' מייקל הוא סיפור אהבה שלי מכיתה ג', אז שמעתי לראשונה את שירי וואהם (תמיד היו שיבושים-ווהם, ווהאם וכו'). לפני שנתיים היינו בפראג בהופעה של מדונה אהובתי ועכשיו ג'ורג'. מפאת אורכו יחולק הפוסט למספר פוסטים בעלי נושאים שונים-נופי פראג, שופינג, ההופעה.
נחתנו ביום שבת לפני שבועיים לטמפרטורה שנעה בין 2- מעלות בלילה למקסימום 6 ביום. קר בהחלט. לקחנו מעילים וסוודרים מהבית אבל עדיין היה קצת קריר. לפחות לא היתה רוח ולא ירד גשם. סה"כ זה נעים להסתובב ככה-הקור לא מצליף בפנים.
הגענו למלון ולהפתעתנו החדר היה פנוי כבר בבוקר אז יכלנו להתרענן. המלון Caesar Palace נמצא במרחק הליכה מהמרכז. מלון יפהפה, עתיק, ששופץ לפני מספר שנים, גם החדר מקסים ואפילו אין שטיח שאני לא סובלת אלא מרצפות בצבע חמרה. מקסים מקסים!
הלכנו הרבה ברגל ברחבי העיר (כבר הכרנו הכל מהביקור הקודם אז ידענו לאן ללכת ולאן אין צורך) וגם בקניונים. העיר כבר מתכוננת לחג המולד, עצי אשוח מלאכותיים ועליהם קישוטים מנצנצים ניצבים בכל פינת רחוב, בכל חנות מוכרים קישוטים לעץ, גרביים למילוי ממתקים בתוכם אשר תולים מעל האח ועוד ועוד.
ביום שני היתה ההופעה מחממת הלב של ג'ורג' מייקל (ועל כך בפוסט נפרד).
ביום שלישי נאלצנו לפנות את החדר בצהריים ומאחר והטיסה היתה בלילה החלטנו ללכת לגשר קארל לצלם את הערפל הכבד ששט על המים, ואת הברבורים (הם לא עפו כי האגם לא היה קפוא).
הגענו חזרה ברביעי לפנות בוקר לשגרה... הימים חלפו כל כך מהר כשלא היינו פה (אם כי הבנות שלי לא יעידו על כך), וכל כך מהר חוזרים לשגרה הרגילה.
טוב, לא אכביר מילים ואתן לתמונות לדבר בעד עצמן:

I'm now translating for my new readers-followers from abroad:
My love and I were in Prague for Symphonica-George Michael's concert with the Czeck Philharmonic Orchestra. It was s-o cold but dry.
Due to its size, this post will be devided into 3 posts: Prague, shopping and the concert.
Hereunder are some photos of Prague's view:

2 comments:

1. פראג מקסימה, עיר רומנטית להפליא, הלכנו רק רגלית, כל ערב יצאנו לתיאטרון השחור, אכלנו עוגות טובות והרגשנו כמו זוג צעיר. בתקופתי הלהיט היה שם "כן ולא" אנחנו פסקנו לא, קנינו פרחי זכוכית ונעליים.

פוסט מקסים!

השבמחק
  2. תודה! גם אנחנו הלכנו המון ברגל. לא היינו בתאטרון השחור לצערי. עדיין יש שם כן ולא וגם אנחנו פסקנו לא :) את פרטי הזכוכית קנינו מתנות. בפעם הקודמת קנינו כלים מאמייל, בבושקות לבנות ומזכרות. פראג באמת רומנטית, בעיקר בערפילים שנותנים נופך של מסתורין וסרטי מתח..

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...