יום שלישי, 13 במרץ 2012

Estee Lauder-Revitalizing Supreme

לפני כשבע שנים, עבדתי במקום מסויים במשרה מלאה. מאחר ושעות העבודה היו גמישות, הייתי יוצאת מהבית בשעה 5:30 בבוקר, חורף וקיץ, על מנת שאוכל לצאת הביתה לפני שתיים בצהריים כדי להספיק לנקות קצת, לסדר קצת ולקחת את הבנות מהגנים. את הטירוף הזה עשיתי במשך שנתיים. התרגלתי לישון 6 שעות בלילה (מי יכול ללכת לישון מוקדם?), לנקר אחרי ארוחת הצהריים ולעבוד על אוטומט. זו היתה תקופת הסופר-גירל שלי, או אם תרצו ה-Supreme woman. כשהייתי נוהגת לעבודה הייתי שומעת כמעט מדי יום את השיר Supergirl של Reamonn, לוחצת על הגז ודוהרת להגיע בזמן.
מאז עברתי כמה מקומות עבודה, נולדה לי בת שלישית והיום אני בבית, אמא במשרה מלאה +++. ואני מרוצה! כאחת שהתנסתה במס' סוגי אורח חיים-עבודה במשרה מלאה ++ במשרד פרסום, עבודה במשרה חלקית כאמא לילדה אחת, עבודה במשרה מלאה כאמא לשתי ילדות, שוב עבודות חלקיות וכו', עכשיו הכי טוב לי.
קרם הפנים החדש של אסתי לאודר Revitalizing Supreme פונה לאשה שהייתי-זו שמתנסה, שמעזה, שמלהטטת בין העבודה לבית, וגם לאשה שאני עכשיו-אשת בית, שלא מתרוצצת לעבודה מחוץ לבית אבל ממשיכה לעשות את כל השאר, וזה אומר שאין צורך לבחור יותר, הקרם מתאים לכולן: לנשים בשלות, בנות 30-55, שהזמן העובר משאיר בהן סימנים, והן רוצות לשפר. הן לא מפחדות לנסות, ויש להן את הכסף לכך.

סרטון: youtube
כזכור, קיבלתי להתנסות את הקרם Revitalizing supreme ועמו 12 דוגמיות. התנסיתי בקרם במשך ארבעה שבועות בדיוק, בשבועיים הראשונים לאחר מריחת Advanced night repair בבוקר ובערב, ובשבועיים האחרונים בבוקר ללא סרום ובערב עם הסרום.
מחיר: 485 ש"ח, 50 מ"ל
ריח: פרחוני לימוני. תו עליון של מנדרינה וברגמוט בשילוב עם ורדים, יסמין וסיגליות.
אריזה: צנצנת זהובה המשדרת יוקרה, אשר הופכת בתחתיתה למשולשת. הקרם עצמו לבן. ישנה ידית משיכה מיוחדת היוצאת מהמכסה הפנימי שנועד לשמירה על טריות והיגיינת הקרם.
מרקם: ג'לי סמיך.
אופן שימוש: למרוח מדי יום, בוקר וערב. למיקסום התוצאות והתועלות, כדאי למרוח לאחר הסרום Advanced night repair.
ההבטחה: Revitalizing Supreme עוזר להפעיל מחדש את היכולת הטבעית של העור להיראות צעיר יותר. הקרם מסייע לעור לעורר "מפסק ראשי" במטרה להפעיל פונקציות נוגדות הזדקנות טבעיות בעור, על מנת לשנות מראה עור לא אחיד ולטפל בקמטוטים וקמטים ואובדן המוצקות של העור.
פעולות הקרם:
מחייה מחדש-העור נראה גמיש יותר, מוצק, זוהר וללא קמטים.
משיב את מראה הנעורים-לעור יש יותר זמן לעבור תיקון ולהשתקם.
מזין-העור מועשר בלחות, גמיש, בעל מראה בריא, רך וחלק.
בעל מרקם ייחודי, המושלם לכל סוגי העור, אינו גורם לאקנה.
מבחן התוצאה: במריחה הראשונה הרגשתי מתיחה קלה של העור. המרקם הג'לי של הקרם מאוד נוח למריחה והריח נעים לי. במשך השבועיים הראשונים מרחתי תחילה את הסרום ומעליו את ה-supreme. בשבועיים הנותרים מרחתי את הסרום רק בערב ואת הקרם פעמיים ביום, בוקר וערב, כי הרגיש לי כבד מדי סרום פעמיים ביום, וגם צצו לי פצעונים (למרות שכתוב שאינו גורם לאקנה. נראה שהשילוב עם הסרום גרם לכך). לקרם לוקח קצת זמן להספג ואם לא מתאפרים מעליו (עם פודרה או מייק-אפ) מרגישים קצת דביקות בשעתיים הראשונות לאחר המריחה, אבל אח"כ זה עובר. העור מרגיש מאוד נעים, חלק, רווי בלחות וזה מה שהייתי צריכה לעורי היבש. יש קצת התבהרות-אבל אני לבנה אז אין הבדל רב. מראה עור אחיד, ללא כתמים. חטאתי ומרחתי את הקרם גם על השקיות הקלות מתחת לעיניים והקמטוטים הקטנים התמלאו! אבל שאר הקמטים הקלים נשארו כשהיו. 
מסקנה סופית שלי-הקרם נעים על העור, מחייה אותו, נותן גוון אחיד. בקשר לקמטים - הבשורה תגיע מרופאי העור כנראה. הקרם עצמו הרגיש לי יותר נעים מאשר ה-Hydrationist ונמרח ביתר קלות על הפנים.
נתתי לאמי את הדוגמיות להתנסות. אמי עברה בגילה את קהל היעד של המוצר אך בכל זאת מאוד נהנתה ממנו-לדבריה, הרגישה תחושת מתיחה במריחה הראשונה ולאחר מספר שימושים גם עורה התבהר. לאחר שבועיים אף אמרה: "עורי אומר שירה"-ואני חושבת שזה אומר הכל. ופירוט בכל זאת: הנסיינית (אמי, כזכור) אמרה שהקרם מאוד מצא חן בעיניה ושתקנה אותו אך לא תשתמש בו כל יום וגם לא עם סרום כי עורה שמן והקרם גורם למתיחת-יתר של העור. היא תמרח פעם אחת ביום, בלילה. חבל שהמחירים אסטרונומיים אך היא תחכה למבצעי פסח.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥