יום שבת, 14 בינואר 2012

קוסמ-טיקה 6 - העיניים הן ראי הנפש

לאחר שסקרנו צלליות, הגיע הזמן לדבר קצת על מה שמחזיק אותן-העיניים. נעבור שלב שלב:
1. המכווץ
Ole Henriksen-Ultimate lift eye gel
על אולה הנריקסן שמעתי לפני מספר שנים, בעיקר על ג'ל העיניים הנ"ל. קניתי בספורה לפני יותר משנה (אולי שמישהו ירים כבר את הכפפה ויביא את ספורה לארץ? לא רק רשתות בגדים זולות, רוצים מוצרי טיפוח ואיפור שאין בארץ, ובעיקר את חוויית הקניה והדוגמיות).
כמות- 28 גרם (כמות גדולה יחסית לג'ל לעיניים).
ריח-קצת כמו דבק ג'לי, קשה להסביר. מכיל קלנדולה ומלפפונים אבל לא מריח ככה.
אריזה-צנצנת זכוכית עגולה ושקופה, מכסה שחור, מדבקה כחולה על הצנצנת. הג'ל עצמו שקוף (אם כי נראה תכלכל בגלל המדבקה).
מרקם-נו, ג'ל. דביק.
אופן השימוש-להניח בעדינות מתחת לעיניים, לכיוון הרקות.
ההבטחה-כתוב על המדבקה שהג'ל הוא אנטי-אייג'ינג, מפחית נפיחויות וקמטים. "תני לג'ל לעשות את הקסם שלו בזמן שאת ישנה (מיועד לשימוש בלילה). הג'ל הטהור עוטף את איזור העין העדין ביותר. השיפור מיידי-ראי בעצמך".
מבחן התוצאה-בפעמים הראשונות התוצאה מדהימה-מרגישים עקצוץ קל ואת השקיות הנפוחות מתחת לעיניים מתכווצות. אולם לאחר מספר פעמים זה כבר לא עובד. לכן אני משתמשת בג'ל בערך פעם-פעמיים בשבוע (נראה לי שהעור התרגל לג'ל וזה כבר לא משפיע עליו). יש האומרים שמריחת קרם לטחורים מתחת לעיניים מכווץ את השקיות הנפוחות-לא ניסיתי אף פעם אבל נראה לי שזו אותה התוצאה.
לסיכום:
ניקוד: YY
 

2. המטפח
Estee Lauder-Time zone-Anti-line/wrinkle eye creme
קרם עיניים מסדרת  Time zone היוקרתית. קיבלתי צנצנת של 5 גרם לפני כשנה במסגרת מבצע קני ב-XXX שקלים קבלי תיק עם מוצרים. אני די גרועה בענייני טיפוח העיניים, אבל החלטתי להתלבש על העניין ולכן מתגברת יותר את השימוש בקרם (בגלל זה צנצנת קטנה זו החזיקה מעמד זמן רב..).
ריח-עדין, טיפה מתקתק-ורדים.
אריזה-צנצנת זכוכית שקופה-סגלגלה, מכסה זהוב יוקרתי. הקרם עצמו בצבע שמנת.
מרקם-עדין, חלק, מרגיש נעים על העור הדקיק של העיניים.
אופן השימוש-יש למרוח בוקר וערב מסביב לאיזור העיניים.
ההבטחה-קרם עיניים נגד קווים וקמטים.
מבחן התוצאה-מטפח את איזור העיניים הקצת-יבש בעונה צחיחה זו של השנה (עד שסוף סוף יורד גשם..). הקרם טיפה מנצנץ לאחר המריחה-מאיר את העיניים. לא נעלמו הקמטים והקווים אבל הקרם איכשהו טיפה ממלא אותם והם פחות בולטים לעין. אין לי המון קמטים אבל הקרם מסייע לטשטש קצת את מה שיש. ויותר חשוב-הקרם נמרח בעדינות, לא מציק בעיניים ונספג מהר.
לסיכום:
ניקוד: YYYY
 


3. המקבע
צללית במרקם קרם-Mac-Paint pot-Painterly  
את מאק הכרתי לפני 8 וחצי שנים בטורונטו, קנדה. שמעתי עליהם עוד קודם וגם הנחתי ידי על מוצרים שלהם אבל רק אז הגעתי לקודש הקודשים. כשנכנסתי זה היה כאילו מתתי והגעתי לגן העדן של הקוסמטיקה-חנות ענקית מלאה גודיס, הכל מכל כל, רק הושיטי יד וקחי (ואח"כ הושיטי יד לארנק..). מאז זרמו הרבה אייליינרים מעפעפיים של בחורות ענוגות, נפתחו בארץ חנויות מאק וההתרגשות ירדה.
ובכל זאת, בשבוע שעבר מצאתי את עצמי משוטטת בקניון בחיפושים אחר פריימר לעיניים. כן, אני יודעת שאפשר להזמין ברשת, אבל התחשק לי לחפש כאן ולבדוק. אחרי שבסופר פארם הדיילת לא כ"כ הבינה מה אני רוצה ואמרה שאין דבר כזה, כיתתתי את רגלי במעלה הקניון והנה מול עיני חנות מאק. מיד שמתי פעמיי לחנות אבל גם כאן אין פריימר. אולם המוכרת הנחמדה הציעה לי מוצר אחר-צללית במרקם קרם. ניסיתי על אצבעי את הצללית המבריקה ואת צללית המאט ושתינו הסכמנו שעדיף מאט כדי לא להבריק וכדי שלא תבלוט מדי (אם כי עכשיו כבר בא לי גם את המבריקה-אפשר למרוח על העין בלי להניח מעליה צללית נוספת ונראה לי שזה יהיה יפה גם ככה). יש גם בגוני חום נוספים.
כמות-5 גרם
מחיר-101 ש"ח
ריח-עדין ונעים.
אריזה-צנצנת שקופה עם מכסה שחור, בדיוק כמו האייליינר שלהם. הצללית עצמה נראית כמו קונסילר בקרם, בצבע ניוד.
עמידות-מעולה! צללית הבסיס מחזיקה את הצללית שאני מניחה עליה כל כך חזק שהיא לא זזה מילימטר מהמקום-לא נעלמת, לא נכנסת לקפל העין. נראית כחדשה מרופא!
בקיצור, שווה מאוד. אפשר גם למרוח אותה בלי צללית מעליה והיא מאירה את העין ונותנת מראה אחיד וחלק. מה עשיתי בלעדיה כל השנים?
לסיכום:
ניקוד: YYYYY
כן, ראיתי שכתוב 104 ש"ח אבל ביקשו ממני רק 101..

4. המסיר
כשמסתיים היום צריך להסיר את האיפור.
מסיר איפור עדין לאיזור העיניים מסדרת Cleansing ג'נסיס-ד"ר פישר

כמות-200 מ"ל.
מחיר-נקנה במבצע בסופר פארם-25 ש"ח (מחיר מקורי-65 ש"ח).
ריח-אין-לא מבושם.
מרקם-מימי.
אריזה-בקבוק פלסטיק מעוגל וגבוה, שקוף עם מדבקה כחולה (בסדרת ג'נסיס ישנם מוצרים נוספים כמו תחליב פנים, מי פנים, קרם לחות כאשר כל מוצר מאופיין בצבע מדבקה שונה). המכסה נסגר בלחיצה. קצת מזכיר את מסיר הלק החדש של לייף. הנוזל עצמו שקוף.
אופן השימוש-יש להרטיב צמר גפן במסיר האיפור ולנקות בעדינות את הריסים והעפעפיים עד להסרה מושלמת של האיפור.
ההבטחה-"היפואלרגני, מסייע בהסרה יעילה ועדינה של האיפור באזור העיניים והעפעפיים. מעשיר את העור בלחות ותורם לתחושה נעימה. מועשר בפרו-ויטמין B5 לריכוך העור. עתיר בלחויות. ללא שמנים ובושם. יעיל בהסרת איפור עמיד במים". ללא מרכיבים מהחי ולא נוסה על בעלי חיים.
מבחן התוצאה-אודה ולא אבוש-אני בד"כ לא משתמשת במסיר איפור לעיניים כי אני מעדיפה להסיר עם תרחיץ לפנים, הבעיה היא שבחורף קר מדי להסיר איפור עם תרחיץ לפנים (אם זה נעשה שלא במסגרת המקלחת, כמובן), ולכן החלטתי לקנות מסיר איפור. חיפשתי מסיר לא יקר כדי להתנסות ומצאתי. והפתעה-אני מרוצה מאוד. הנוזל לא שומני ולכן גם לא צריך לשטוף את השאריות שלו מהעיניים אלא הן מתנדפות, לא כתוב אם המסיר טוב למרכיבי עדשות מגע (שזאת אני) אבל ממילא אני מסירה את האיפור לאחר הסרת העדשות אז זה בסדר. אין תחושת צריבה/שומן/סתם חוסר נעימות. העור הדק מסביב לעיניים ועור העפעפיים רך, נעים ועדין. והעיקר-מסיר את כל האיפור, גם זה העמיד במים. כדאי בהחלט!

לסיכום:
ניקוד: YYYYY
 
 

5.  המלטף

את פעילות ההסרה אני אוהבת לעשות בעזרת כדורי צמר גפן או כריות. להשיג בכל חנות פארם/מרכול/סופרמרקט/בית מרקחת הקרובה לאיזור מגורייך.

5 תגובות:

  1. הפיינטרלי של מאק מעולה אבל מה הכוונה שאין למאק פריימר?...
    יש להם שניים מהפרפ אנד פריים.

    השבמחק
  2. אהבתי את הלבבות :)

    קרם עיניים - הביאו לי איזו הבקרה של שאנל, נחמד לא יותרא מבית שאנל אבל בסוף תמיד חוזרת למקורות = אל ביו פרפורמנס של שיסיידו, רך נעים וחסכוני. אין לי יובש או כהויות וגם לא קמטים, אם אני עייפה עלולות להפיע צל של שקיות שרק אני רואה אותן אז אני מניחה שגם קרם פשוט יותר יכול לעשות עבורי את אותה עבודה. אני אוהבת את האריזות של אסתי, הזכוכית הורודה והסגולה בהחלט קנקן משובח, וכך גם כמה וכמה סדרות קרמים שלהם.

    אני נאמנה כבר שנים ל 3 ב 1 של לנקום, אבל סקרנת אותי בגלל המחיר, אם לא צריך דטיפה, אני שם.

    אשר לליטוף: אני מעדיפה צמר גפן הכי פשוט, לא מגבילה את עצמי בגודל הפיסה :)

    אחלה פוסט!

    השבמחק
  3. דנרה-זה מה שהמוכרת אמרה. אני לא מכירה את כל המוצרים של מאק (חור בהשכלה, אני יודעת). לא נורא, נראה לי שזה אותו עקרון, לא?

    אפרת-תודה! את אוהבת את המוצרים של שיסיידו, כבר ראיתי. טרם התנסיתי. אשרייך שאין לך כהויות וקמטים!
    גם אני אוהבת את האריזות של אסתי אבל המחיר... כואב.
    המסיר של ג'נסיס באמת לא משאיר שומנים וכו' אז אין צורך אפילו לשטוף (ככה זה הרגיש לי אבל צריך לנסות ולראות).
    שיהיה לכן יום מקסים וחמים!

    השבמחק
  4. זה ממש לא חור בהשכלה שלך אלא של המוכרת הלא מקצועית.
    לטעמי זה לא אותו הדבר בכלל, הפינטפוט כבד על העפעף יותר מהפריימר ולכל אחד יש שימושים אחרים מבחינתי. חוץ מזה שלא על כולן הפיינטפוט עמיד בקיץ.

    השבמחק
  5. וואלה? מבאס!
    מרחתי שכבה ממש דקה אז זה לא היה לי כבד אבל אני מקווה שבקיץ יהיה עמיד אחרת אאלץ לקנות גם פריימר וחבל. איזה שימושים יש לפיינטפוט מבחינתך?

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...