יום שישי, 31 באוגוסט 2012

יום הולדת שנה לבלוג! (וגם הגרלה)

בדיוק היום, לפני שנה, נולד לו בלוג חדש.
לפני שנה לא הייתי מעורה בסצינת הבלוגים, רק דשדשתי מדי פעם בבלוגים שנראו לי מעניינים, עד שהחלטתי לשלב כמה היבטים מחיי אותם אני אוהבת: כתיבה, טיפוח ואופנה, ולהביא אותם לידי ביטוי בבלוג.

לרגל סיכום השנה שחלפה, הפעם הפוסט יהיה בסימן אישי-מספר דברים שלא ידעתם עלי:

1. בלוג off-na בכלל אמור היה להיות בלוג על אמהוּת ולא על אופנה ואיפור. תחילה פתחתי בלוג שנקרא אמא-ל.. ובשלב העיצוב זנחתי אותו, בטרם העליתי פוסט אחד אפילו. אחרי כמה חודשים החלטתי שמה שאני רוצה זה בעצם לכתוב על מה שהכי מעניין אותי וכך נולד הבלוג. מי שמלווה אותו מההתחלה (הי אפרת!) זוכרת שהוא נראה לגמרי אחרת ולא מעוצב כל כך , עד המהפך לו אחראי אהובי ועל כך אני מודה לו.

2. אהוב נעורי נקרא כך בגלל שבעלי הוא אכן אהוב נעורי. התחלנו להיות חברים (היום זה נקרא "זוג") כשהיינו בני 15 שנים וחצי, הוא החבר הראשון שלי ואני החברה הראשונה שלו, ומאז אנחנו יחד: חברים בלב ובנפש כבר 23 שנים וחצי, נשואים כבר 14 שנים והורים ל-3 בנות יפהפיות.

3. אני בת מזל מאזניים, ובני מזל זה (שהנם גם בני מזל) שמים דגש על יופי ואסתטיקה, על קבלת החלטות, על כושר ביטוי-וזאת אני. אני מאוד אוהבת סדר וארגון-לא מבחינה של פנאטיות ופדנטיות אלא מהבחינה של נעים בעיניים ונעים בחיים כשמסודר ומאורגן.

4. למדתי איפור לפני 11 שנים באיל מקיאג', במהלך ההריון של בתי הבכורה. תנסו אתם לאפר עם בחילות.

5. בפעם הראשונה בחיי טסתי לחו"ל בגיל 23, יחד עם אמי, לאיטליה. מאז יוצא לי לטוס בממוצע פעם בשנתיים, רוב הטיסות הן כפילויות של אותה עיר (לונדון-פעמיים, אמסטרדם-פעמיים, פראג-פעמיים). נשמע משעמם אבל זה לא.

6. היתה לנו כלבה מסוג לברדור מעורב במשך 8 שנים. קיבלנו אותה חודש לפני שהבכורה נולדה, כשהגורה היתה בת חודש. אתם לא רוצים לדעת איזה סיוט זה היה לגדל גורת כלבים וגורת אדם. אבל מאז הכל השתפר עד שהיא חלתה בסוכרת (כן, לכלבים יש מחלות של בני אדם) והיא נפטרה לפני שנה ו-7 חודשים, 5 ימים לפני שהקטנה נולדה. כמה חודשים אחר כך הבת האמצעית ביקשה וקיבלה אוגר. גם הוא השיב נשמתו לבורא האוגרים. מאז גם היו לנו דגים. בין לבין מסתובבות לנו בבית שממיות, נדלים מסוגים שונים, ומחוץ לבית גם לטאת הבית נושאת ראשה אל על. ככה זה כשגרים ביישוב.

7. תמיד אהבתי לכתוב (פעם אפילו קיבלתי 100 בלשון ובהבעה, הייתי התלמידה היחידה של המורה ברוריה שקיבלה 100 בשני המקצועות יחד. תודה ברוריה!), אף פעם לא חשבתי שאחשוף פרטים מחיי קבל עם ואינטרנט. גם לא חשבתי שאצטלם כי אני לא כל כך פוטוגנית, אבל החיים חזקים מהכל, לפעמים אפילו מתמכרים לזה.

8. לצופה מהצד, שאינו בלוגר, כתיבת פוסט נראית מעשה מאוד פשוט: כותבים כמה משפטים, מוסיפים תמונה או שתיים וזהו. אז זהו, שלא. אני חושבת זמן רב מראש על כל פוסט (אלא אם כן צץ לו איזשהו נושא בהפתעה), מתכננת את הכותרת הקליטה והמעניינת שלו-הרבה פעמים לפי שמות של שירים, חושבת בראש גם תוך עשיית דברים אחרים על מה לכתוב ואיך ליצור עניין-הרי מה שמעניין אותי לא תמיד מעניין גם אתכם, מתכננת את הצילומים-מה לצלם, מאיזו זוית, באיזו תאורה, אם זה פוסט אופנתי-מתכננת קלוז אפ גם על אביזרים ונעליים, וכו' וכו'-עבודה רבה. אתם בתמורה כותבים לי תגובות ועושים לייקים בדף הפייסבוק וזה מאוד משמח את ליבי. וכשאני נפגשת עם בלוגריות-חברות באירועים ומקבלת מחמאות-זה בכלל עושה לי את היום. אז תודה רבה רבה!

ברשותכם נשאיר קצת אינפו עלי לפוסט יום הולדת שנתיים.

מספר מילים אישיות: אני רוצה להודות מכל הלב לכם ולכן (מעתה אשתמש בלשון נקבה כי עם כל הכבוד, רוב הקוראים שלי הן קוראות, וגם קראתי שהאקדמיה ללשון עברית אישרה שימוש בלשון נקבה כאשר יש להן רוב), על התגובות, הלייקים, המחמאות, הקדשת הזמן לבלוג ולי, ההרשמה, קריאת הפוסטים גם כשהם קצת ארוכים-כמו זה למשל. אני אוהבת את כולכן ומעריכה את הכל. בזכותכן הבלוג הגיע למעמדו היום!

לאחר כל זאת (הדמעות תיכף ילחלחו את המקלדת-רעיון לקרם חדש), אני שמחה להכריז על ההגרלה הראשונה אי פעם בבלוג off-na.
ומה המתנה?



משהו לגוף: תחליב גוף וסבון פילינג מסדרת 24K גולד של לייף, מכילים פתיתי זהב אמיתי וריח מעלף
משהו לעיניים: שלישיית צלליות טבעיות של WOW Cosmetics-בז' מנצנץ, אפרסק מאט וחום מנצנץ
ועפרון עיניים שחור עם מחדד בקצהו של רבלון
ובל נזניח את החלק האופנתי של הבלוג-משהו לצוואר: שרשרת גיאומטרית בגווני שחור וזהב, בחירה אישית שלי, עשתה את כל הדרך ממחסניו הווירטואליים של אתר E-Bay.

כל הטוב הזה יכול להיות של אחת מקוראות הבלוג (או של אחד מקוראי הבלוג, או לבת זוגו) אם תמלאו את שלושת התנאים:
1. תירשמו כעוקבים-אם טרם נרשמתם-בצד ימין למעלה: "הצטרף לאתר זה"
2. תעשו לייק לדף (ואתם גם מוזמנים להציע לו חברות אם בא לכם. בדרך כלל הוא לא מסרב) כאן
3. תרשמו שם וכתובת מייל כאן בתגובות-אפשר גם לכתוב תגובה, כמו למשל כמה הבלוג שינה את חייכם מהקצה אל הקצה
4. לא חובה אבל רצוי: תמשיכו לקרוא וליהנות וכמו האמרה הידועה, אם נהניתם-ספרו לחבריכם.

ההרשמה להגרלה פתוחה עד 18.9.12, ראש השנה. אודיע על הזוכה כאן בבלוג, בדף הפייסבוק וכמובן במייל. אם תוך 48 שעות הזוכה לא תיצור איתי קשר, המתנה תועבר לזוכה אחרת.
ההגרלה תיערך, כבקשת בנותי, בדרך הישנה והטובה של שליפת שפן, אה פתק, מכובע. צריכה לחשוב איזה כובע. נראה.



נסגרה ההרשמה ויש לנו זוכה!
http://off-na.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_18.html 








79 תגובות:

  1. מזל טוב :) מאחלת לך עוד שנים מהנות בבלוג
    נהנתי לקרוא את הפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה!
      תרשמי רק את המייל שלך בבקשה...

      מחק
    2. וגם יש ללחוץ לייק על דף הפייסבוק כדי להצטרף להגרלה. תודה!

      מחק
  2. איזו מקסימה מזל טוב על השנה השלמה :)
    שמחתי מאוד לפגוש אותך אתמול (ולהקדים את התגובה על למה אני אוהבת את הבלוג שלך, מסתבר...), מקווה שנפגש בקרוב שוב
    השרשרת מקסימה ממש, אז אני נרשמת להגרלה במיוחד בשבילה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      גם אני שמחתי לפגשך סוף סוף פנים אל פנים, מקווה להפגש שוב.
      בהצלחה☺
      תרשמי רק מייל

      מחק
  3. מזל טוב:)
    ליטל LITALMAR@WALLA.CO.IL

    השבמחק
    תשובות
    1. וגם-כדי להצטרף להגרלה יש ללחוץ "לייק" לדף הפייסבוק. תודה

      מחק
  4. קודם כל, מזל טוב ליום ההולדת:)

    מאד מרגש, וכיף לראות שיש אנשים שהאהבה שלהם הולכת ומשתבחת עם השנים, איזה כיף:) עוד הרבה שנים של זוגיות מוצלחת, וכמובן בהצלחה ועוד הרבה פוסטים טובים ואיכותיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה סיגל!
      מאוד נגע לליבי☺ כייף לקבל איחולים כאלה.
      אם את רוצה להשתתף בהגרלה-את מוזמנת למלא אחר ההנחיות-להירשם כעוקבת וגם לייק בדף וכמובן מייל שלך.
      תודה תודה♥

      מחק
  5. המון המון מזל טוב! זה בהחלט לא קל להגיע שנה לבלוג , דורש התמדה וכושר יכולת לתחזק אותו ביום יום, אבל הצלחת וזה מראה איזה בנאדם את, :) . עוקבת. עשיתי לייק לדף בפייסבוק. מייל:abcdefgh220@walla.com. בהצלחה לכולן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת גאה בעצמי☺ זה יותר קל כשאוהבים מה שעושים.
      תודה רבה ובהצלחה!

      מחק
  6. אמא תודה שאימצת את הרעיון שלי
    עם ה"שפן".
    אוהבת הה'ינקית

    השבמחק
  7. היי ניבה. אני מצטרפת חדשה, וגם בת מזל מאזניים!! אז שמחה להכיר, ומצפה להמשיך לקרוא אותך! ט
    טל

    השבמחק
    תשובות
    1. הי טל, נעים גם לי וברוכה הבאה! בקרוב יום הולדת אז מזל טוב.
      בהצלחה☺

      מחק
  8. איך עובר לו רץ הזמן...
    לכבוד ולעונג הוא לי להיות קוראת של הבלוג ועוד להיות מוזכרת בפוסט השנה :)
    בהצלחה, שתהיינה לך עוד שנות כתיבה מהנות ופורות בבלוג.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אפרת! כל הכבוד הזה מגיע לך ולתגובותייך☺

      מחק
  9. היי ניבה, מקווה שהמזל עובד לשני הכיוונים ..:) תמיד כיף לבקר
    המון בהצלחה בהמשך!

    מאיה
    mayajoffe@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מאיה! מקווה בשבילך.
      אבל כדי שזה יעבוד, את צריכה להירשם כעוקבת☺

      מחק
  10. היי ניבה !!!
    מזל טוב !!! הבלוג שלך בן שנה. אני מאוד נהנית לקרוא אותו.
    אשמח להשתתף בהגרלה, ואולי לזכות. שבת שלום ומבורך.
    אביבה
    כתובת המייל שלי: avpo15@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אביבה, תודה רבה!
      מקווה בשבילך.
      שבת שלום ושבוע טוב☺

      מחק
  11. היי
    מזל טוב !
    עוקבת בפייס ועכשיו גם פה
    אוהבת את הכתיבה שלך :)
    מחזיקה לי אצבעות...
    תודה !
    ושבת רגועה
    יולנדה
    yol2903@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יולנדה, מחזיקה לך גם אצבעות. שלחתי לך הודעה בפרטי.
      שבת שלום ושבוע טוב!

      מחק
  12. המון המון מזל טוב :) הזמן רץ מהר שנהנים :)

    איזה מתנות שוות :) יאמי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יעלי! בהצלחה.
      רק תלחצי לייק על הדף של הבלוג ותכנסי להגרלה

      מחק
  13. מזל טוב יקירתי!
    אני כועסת על עצמי שלא גיליתי אותך עוד קודם!
    אני אתחיל מהסוף דווקא- מבינה לליבך כ"כ לגבי הפסקה האחרונה. גם אני חושבת על רעיונות מראש (והם צצים לפעמים כך סתם) ואז איך לצלם, מה לצלם, לערוך, איך כותבים בצורה משעשעת ויצירתית? זה מאוד לא פשוט!
    את מקסימה במציאות עוד יותר ממה שניבט מהבלוג שלך!
    מקווה לעוד מפגשים, ובבא שייצא לנו להיות גם אחת ליד השניה:O

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה פיצ'ה!
      אל תכעסי, זה עושה קמטים ותצטרכי קרמים מיוחדים☺
      בינתיים את מוזמנת להשלים את החסר, לקרוא את הבלוג מהתחלה..
      תודה תודה
      גם אני מקווה להפגש שוב, אפשר גם לקבוע, ובהחלט נשב ביחד♥

      מחק
  14. מזל טוב לרגל חגיגות השנה !!
    איזה כיף שגיליתי את הבלוג שלך דרך "מכורי איפור אנונימיים " ...
    תמיד שמחה לקרוא אינפורמציות חדשות בעולם הטיפוח והיופי ...
    הגרלה שווה במיוחד ...
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com
    בהצלחה לשנים פורות ומהנות ....

    השבמחק
    תשובות
    1. ברוכה הבאה מיכל!
      תודה רבה על הברכות.
      בהצלחה☺

      מחק
  15. ניבה יקירה, מזל טוב ! מאחלת לך עוד המון שנות כתיבה. כייף של בלוג יש לך ואני כה שמחה שגיליתי אותו. ואת מקסימה, כבר אמרתי פעם לא? (נדוש, נדוש אבל אמיתי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לידיה יקירה☺
      כבר אמרת, אבל תמיד כייף לקרוא זאת שוב♥

      מחק
  16. מזל טוב ניבה מתוקה!
    מאחלת לך עוד שנים רבות של כתיבה יצירתית ושתמיד תישארי אופנתית ומטופחת :-)
    אחלה הגרלה!
    בהצלחה לכולנו :-)

    השבמחק
  17. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  18. מזל טוב!
    הגרלות זה כיף:)
    misshillash@gmail.com

    השבמחק
  19. מזל טוב ליומולדת שנה!!
    הגרלה מהממת :)
    בהצלחה לכולן
    ester_biderman@walla.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. אגב אני אנונימת כי משום מה חשבון גוגל מסרב לזהות אותי..

      מחק
    2. ester beiderman בפייסבוק

      מחק
    3. תודה רבה אסתר!
      את רשומה
      בהצלחה☺

      מחק
  20. מזל טוב גדול! אני טסתי לאיטליה בגיל 12 עם אבא ואהבתי כל רגע.
    mayab_ilna2@walla.com מאיה ב.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה!
      אין כמו לטוס עם אבא או אמא☺
      בהצלחה

      מחק
  21. מזל טוב ניבה! איזה פוסט מקסים!!
    מאוד התחברתי למספר 8 כמובן :)
    מאחלת לך שתמשיכי ליהנות מהדברים שאת
    עושה ויוצרת. (אני לא מעוניינת להשתתף בהגרלה
    רק רציתי להשאיר תגובה)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!
      מן הסתם 8 קרוב ללבך...♥

      מחק
  22. מזל טוווב!
    הפוסט ממש חמוד = )

    pandapple6@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אם ברצונך להשתתף בהגרלה, עלייך להירשם לבלוג וללחוץ לייק לדף הפייסבוק, כפי שכתבתי.
      בהצלחה☺

      מחק
  23. כל הכבוד ניבה ומלא מזל-טוב, זה כל כך כייף שעושים מה שממש אוהבים ושגם עוד אנשים (נשים) יכולים להינות וללמוד מכל האסתטיקה, היופי, הנסיון והעצות המלומדות. אני ממש נהנת לקרוא את הבלוג המדהים שלך :) אז מאחלת הצלחה לעוד הרבה שנים - כפי שרק תרצי... :)
    נשיקות איריס (ד.א.- את יודעת איפה למצוא אןתי אם במקרה אני "עולה" בהגרלה...)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה איריס!
      דברייך חיממו את לבי♥♥
      אני בהחלט יודעת איפה למצוא אותך...
      נשיקות וד"ש

      מחק
  24. מזל טוב ליום הולדת שנה לבלוג :-)
    אשמח להשתתף בהגרלה

    tink19@walla.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      נכנסת להגרלה. בהצלחה☺

      מחק
  25. מזל טוב! שנה בלוגינג זה בהחלט ראוי להערכה. המשיכי להנות, זה הכי חשוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה☺
      אני בהחלט נהנית

      מחק
  26. שם: ענבל אליהב
    מייל inbalelihav@walla.com
    מזל טוב לרגל ההגרלה החדשה בבלוג, בהחלט אתחיל לעקוב אחריו:)

    השבמחק
  27. שמי: טליה חבשוש
    מייל: taz_659@yahooo.com
    מזל טוב על הבלוג! ואיזו הגרלה שווה! השרשרת מהממת!!! הרבה זמן אני רוצה לקנות משהו בסגנון אבל כולן מגושמות לי מדי- זו בדיוק בשבילי! מקווה לזכות זו אחלה מתנה לשנה החדשה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה טליה!
      השרשרת אכן יפהפיה ושמחה שאהבת אותה.
      כדי להכנס להגרלה עלייך להרשם כמנויה לבלוג-בצד ימין, באופן פומבי.
      תודה☺

      מחק
    2. וגם לעשות לייק לדף הפייסבוק, כמובן.

      מחק
  28. אשמח לזכות בשביל חברה שלי,
    שם: דימה קרופניקוב
    מייל: dimalgd(at)yahoo(dot)com

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לחברה שלך!
      שיהיה לך בהצלחה.
      רק תירשם לבלוג ואתה בהגרלה.

      מחק
  29. אני לא מצליחה להירשם למנוי . :( זה רושם - FeedBurner could not find the subscription ...
    מה לעשות ?
    חוץ מי זה עשיתי הכול .
    האיימל שלי - VIKA1610@WALLA.COM
    שם - ויקה בחמן .

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי להכנס דרך כרום, אולי. או שתנסי שוב מאוחר יותר-תמחקי את ההסטוריה

      מחק
    2. אני יכולה לשלוח את האיימל של האישור ואת תאשרי ? כי זה כבר קרה לי בבלוג אחד , שלחתי לבלוגרית את האייל והיא אישרה .

      מחק
  30. מזל טוב ותודה רבה על המתנות המהממות :)
    khateeb.atheer@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      תוכלי להכנס להגרלה אם תירשמי כמנויה לבלוג.
      בהצלחה!

      מחק
  31. מז"ט בהצלחה ושנה טובה! :)

    miriam yoskovich
    miriamyoskovich@walla.co.il


    השבמחק
    תשובות
    1. ואה כן עשיתי את 1+2, ומבטיחה לעשות את 4.. ;)

      מחק
    2. תודה רבה יקירה!
      בהצלחה☺

      מחק
  32. היי ניבה,! (:
    קודם כול המון המון מזל טוב לכבוד השנה! (:
    עצותייך שוות זהב ! (:
    אני מאחלת לך המון המון בהצלחה ! (:
    חנה כהן, Hannah Cohen
    chen_cohen219@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה חנה
      בהצלחה גם לך☺
      את כמעט בהגרלה-רק תירשמי כמנויה לבלוג ואת שם.
      שנה טובה!

      מחק
  33. היי ניבה!

    מזל טוב! מאחלת לך המשך הצלחה בבלוג :)
    וכמובן תודה על ההגרלה!
    נרשמתי (GFC - Fakie) ועשיתי לייק (Ortal Twik)
    האימייל שלי fakie AT live.com

    שנה טובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אורטל, תודה רבה!
      האם נרשמת כ"פומבי"? כי אני לא רואה את הרישום שלך.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  34. המון המון המון מזל טוב !!! הרבה הצלחה!!!
    הפוסטים שלך מאוד מעניינים. נהניתי מאוד.
    אשמח להשתתף בהגרלה. בהצלחה לכולם ושנה טובה ומתוקה!!!!

    אינה פיינרמן
    innfan73@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה!
      בהצלחה ושנה נהדרת☺

      מחק
  35. מזל טוב ושנה טובה. אלכסנדרה חייסינה
    kheysina13(at)gmail(dot)com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אלכסנדרה!
      בהצלחה ושנה טובה☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...