יום רביעי, 28 במרץ 2012

"שירות" לקוחות באיל מקיאג'

הקשר שלי עם איל מקיאג' החל עם לימודי האיפור שלי לפני 10 שנים. לאחרונה הצטרפתי למועדון הלקוחות שלהם דרך האתר וגם בפייסבוק, ולפני מס' שבועות כשחגגו יום הולדת 16 שלחו לי לתיבת המייל שוברי מתנה: שניים על סך 100 ש"ח לקניה בחנות (הנחתי שאחד נשלח בטעות), ואחד המעניק עפרון עיניים במתנה. על השוברים נכתב מימוש אחד ללקוח, אך לא כתוב שיש לבחור או 100 ש"ח או עפרון... לאחר שראיתי בפייסבוק שאלות רבות של לקוחות שנתקלו באותה הבעיה, שאלתי והתברר לי שאכן צריך לבחור כי היתה טעות (חבל שלא שלחו מייל על כך). החלטתי לרכוש נרתיק למברשות איפור כדי שלא יצטבר עליהן אבק בעודן מונחות על השידה. מאחר ובאתר אין קטלוג מוצרים ביררתי ומסתבר שיש רק בחנויות ובבתי הספר (למה?). ביקשתי ושלחו לי תמונה של הנרתיק וגם המחיר-241 ש"ח. משום מה זה נראה לי הגיוני (לא היה לי שמץ של מושג כמה צריך לעלות דבר כזה) ולכן ביקשתי מאהובי היקר שיקנה לי בקניון ערים בכפ"ס בדרכו הביתה.
למחרת, גיליתי בחנות Beautycare נרתיק זהה לחלוטין ב-11.90 ש"ח (!!!). אולי לא מאותו החומר בדיוק, אבל הרגיש אותו הדבר, ובשביל לעמוד על השידה זה בהחלט מספיק. אני בטוחה שגם בשביל להשתמש בו לאיפור לקוחות הוא יהיה מצויין.
לאחר שבוע הגעתי לקניון ערים במטרה להחליף את הנרתיק. בדרך התקשרה אלי מוכרת מהחנות-במקרה-כדי לשאול אם אני מרוצה מהנרתיק. ביררתי אם אוכל להחליפו בגלל הסיבה שלעיל ואם אקבל את כל הסכום. לאחר בדיקה עם מנהלת החנות חזרה אלי המוכרת ואמרה שאני יכולה להחליף. הגעתי לחנות, בחרתי מוצרים ובקופה אמרה לי אותה המוכרת שהזיכוי שלי ע"ס 141 ש"ח בלבד, כי זה מה ששילמתי. חזרתי על ההסבר שנתתי לה בטלפון-שאם לא הייתי מקבלת את השובר לא הייתי קונה אצלם, וחוץ מזה זו מתנה! אך היא טענה שהמבצע נגמר (מה הקשר?) ושבעלי בא ביום האחרון של המבצע (שוב, מה הקשר?) ושזה הסכום ששילמתי. נכנעתי בלית ברירה ואז בא השוס: הייתי צריכה להוסיף 11.80 ש"ח עבור המוצרים שלקחתי, נתתי 12 ש"ח כי זה הסכום שהיה לי והמוכרת אמרה שהקופה מעגלת את הסכום בעת תשלום במזומן, ושאם הייתי משלמת באשראי היה יורד הסכום המדוייק!!!! בתדהמה הרבה שאפפה אותי אמרתי לה שזו עבירה על החוק מאחר ומטבע בסך 10 אג' עדיין קביל במדינת ישראל ושהיא לא יכולה לעגל כלפי מעלה. היא טענה שאין לה מה לעשות, הקופה מעגלת, ועירבה מוכרת אחרת שגם פלבלה בעיניה וטענה אותו הדבר. יצאתי מהחנות בכעס ואז המוכרת קראה לי ונתנה לי 20 אג', מקווה שלא מכיסה. קטלוג, למותר לציין, לא היה בחנות. כנראה לא מעוניינים ברשת שאנשים יידעו אלו מוצרים יש להם אם הם לא מופיעים לא באתר, לא בדף הפייסבוק ומסתבר שגם לא בחנות.
כועסת וזועמת חזרתי לביתי ושלחתי מייל לכתובת שהופיעה באתר. זה היה ביום שלישי 20.3, חזרו אלי למחרת וביקשו מס' נייד שלי (אם היו מתאמצים קצת-מס' הנייד מופיע אצלם עקב היותי חברת מועדון). שלחתי באותו היום והבטיחו שהפנייה הועברה לשירות לקוחות ושיחזרו אלי.
היום יום רביעי 28.3, שבוע אחרי - התקשרו אליכם מאיל מקיאג'? כי אלי לא. כנראה שכך נראים פני החברה בימים אלו.
מבטיחה לעדכן אם וכאשר...

ובפוסט הבא: מה קניתי באיל מקיאג'?

23 תגובות:

  1. חה! זה סיפור שירות הלקוחות הכי מגוחך ששמעתי עליו עד היום. כולי תקווה שהפוסט הזה יביא את שירות הלקוחות לפנות אלייך עם תשובה ראויה.
    וחבל שבן אדם צריך ללכת לכתוב פוסט כדי שיתייחסו אליו בשירות לקוחות של חנות.

    השבמחק
  2. את צודקת בהחלט! אני באמת מקווה שייצא מזה משהו ושיתקנו את הדרוש תיקון.

    השבמחק
  3. תפרסמי את הפוסט הזה על הקיר ואצלך עם תיוג שלהם ותפרסמי גם בקבוצת פורום איפור בפייסבוק. בקיצור - תעשי לזה את ההפצה הדרושה כדי לעשות להם פאדיחות. ביזיון.

    השבמחק
  4. כן, זה מה שאני עושה..
    תודה על העצות :)

    השבמחק
  5. שירות הלקוחות שלהם ידוע כזוועת עולם,
    לצערי עוד חברות מצטרפות לכך במקום ללמוד (ממורמרת על הגלוסיבוקס...)

    השבמחק
  6. כן, ראיתי על הוול שלהם המון תלונות וחוסר התייחסות. לגבי גלוסיבוקס, את צודקת אבל יש שיפור ניכר ואכתוב על כך בקרוב.

    השבמחק
  7. מזעזע...אכפת לך אם אני אשים לינק בפורום איפור בתפוז? בדיוק פתחו שם הודעה בנושא איל מקיאז' והשרות שלהם...

    השבמחק
  8. את מוזמנת לשים, אבל כשאעדכן לגבי תגובה שלהם אבקש שתעדכני גם.
    תודה!

    השבמחק
  9. בשמחה! אני מנויה לבלוג שלך אז אראה...

    השבמחק
  10. התקשרתי לשירות אין מענה כבר שבוע

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא מפתיע אותי.. למרות שאת מבצעי הפייסבוק שלהם אי אפשר לפספס-כל הזמן יש. תנסי דרך הדף שלהם.

      מחק
  11. קיבלתי הודעה לבוא לקבל מתנה גם כשמגיעים אין במלאי וגם אין אפשרות להשיג את מחלקת שרות לקוחות .

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הבעיה ידועה. הרבה התלוננו על כך. משהו קרה שם-לא מתייחסים ללקוחות, שירות הלקוחות גרוע. תנסי אולי לכתוב על הקיר שלהם.

      מחק
  12. כתבתי על הקיר שלהם בעצמי, לאחר שלמעלה משנה ניסיתי להסביר לשירות הלקוחות ולחזור שוב ושוב על פאשלות ובעיות שהם יוצרים. הם עונים תשובות רובוטיות ומשקרים שהם יבדקו ויחזרו או שהם מטפלים בבעיה. ובפועל מוציא את החשק לרדוף אחריהם. הם מרוויחים לקוחות חדשים בגלל המבצעים שהם כל הזמן מעדכנים בפייסבוק וניוזלייטרים, וככה מפתים לקוחות חדשות עד שהם שורפים עם לקוחות, תמיד מגיעות חדשות שעוד לא חטפו כוויה מהשירות זוועה של איל מקיאג'.

    השבמחק
    תשובות
    1. וברוב המקרים הם לא באמת מטפלים בבעיה. אלא רק גורמים לרדוף אחריהם שוב ושוב, כנראה במטרה לגרום ללקוחה לעזוב אותם ולשכוח להם...

      מחק
    2. וואו, למעלה משנה? עזבי, חבל על האנרגיות שלך. אני מאמינה שלאט לאט כולן יבינו את חומרת העניין ופשוט יצביעו ברגליים. הם גם לא מבינים שבניגוד לפעם, הם כבר לא חברת האיפור המקצועי היחידה בארץ ולכן ברירת מחדל עבור מאפרות.
      עכשיו יש להם מבצע של 1+1 על קורסים. נו, מי עושה דבר כזה?

      מחק
  13. בגלל זה עזבתי אותם לטובת מאדינה ולנקום, בגלל איכות המוצרים, המבצעים והמתנות המפנקות. ואם יש טעויות בחנויות שזה די נדיר, מיידית שירות הלקוחות עונה טלפונית או בפייסבוק/מייל, ובשניה אחת גם מטפלים בבעיה וגם מפצים אותך. חברות רבות בארץ אינן יודעות להעניק שירות לקוחות ראוי. זה מתחיל ביחס מזלזל של מוכרות/מאפרות ברשתות השונות, וחוזר בבום נוסף ברגע שנוצרת בעיה שרק שירות הלקוחות צריך לפתור וגם מתעקש לסרב לטפל בבעיות שהלקוחות מפנים אליהם. פשוט עוגמת נפש מתן השירות לקוחות שיש במקומות רבים. ואכן אני ולקוחות אחרות לפי התלונות שראיתי ממזמן עזבו את איל מקיאג' ומזהירים לקוחות אחרות לא ליפול במלכודת ה 1 + 1 על לימודי האיפור וגם לא לקנות מהם חתול בשק, שאחרי זה אין עם מי לדבר אם יש פגם כלשהו במוצרים ורוצים להחליף או ביחס של המוכרות אל הלקוחות. וחוצמזה אני התאהבתי בבלוג שלך, הגעתי אליך דרך סבוקלם והנה אני כמעט כל יום מציצה כאן, עד שקראתי משהו שאני מזדהה איתו מקרוב כמו איל מקיאג' שפוגעים באמון הציבור. שתהיה לך ולשאר הקוראות כאן שבת שלום עם מזג אויר מהנה. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מילה בסלע! גם אני לא מגיעה לשם יותר, ויש חברות הרבה יותר אמינות שגם שירות הלקוחות שלהן מצויין. לא אגיד שתמיד הדיילות יודעות על מה הן מדברות, אבל הן משתדלות.
      תודה רבה☺
      שבת שלווה ונעימה

      מחק
  14. אגב איל מקיאג' אגב שירות לקוחות,לפני כחודש וחצי רכשתי קוקה שהתבררה כמשומשת כשהגעתי הביתה ופתחתי אותה הופתעתי לגלות שכולה מלוכלכת ומודבקת בדבק סלוטייפ! בכל אופן כששבתי לחנות בניסיון להחליף את המוצר ארבעה ימים לאחר הקנייה הבנות לא איפשרו לי להחליף אותה בכל מיני טענות מטומטמות ולכן בלית ברירה נאלצתי להתקשר לשירות לקוחות שאחרי 3 ימים הואילו בטובם לענות לי, הזמינו לי קוקה חדשה לסניף מהמחסן וכשהגעתי לקחת אותה התברר לי כי המכסה של הקוקה היה אטום לחלוטין עד כדי כך שאי אפשר היה לפתוח אותו, אחת המוכרות הציעה לי לקחת את המוצר הביתה ולנפץ את המכסה והביאה לי מכסה חלופי של הקוקה הישנה שלי זו החזרתי [ממש הזוי אבל זרמתי עם זה] כשהגעתי הביתה בעזרתם של עוד כמה אנשים הצלחנו לנפץ את המכסה רק שהפעם לא היה דבק סלוטייפ אבל גם לא הייתה את המדבקה שאמורה לחסום את החורים ולכן לצערי רוב האבקה נשפכה על הרצפה ואני לא צריכה לפרט כמה מעצבן היה לנקות את זה, ומה שיותר גרוע היה שהמכסה של הקוקה הישנה לא תואם את הקוקה החדשה [שוב הזוי, הרי זה אמור להיות אותו מוצר] אז כך שייצא שנשארתי עם קוקה כמעט ריקה ופתוחהה ועם לא מעט עצבים ולכלוך..
    החלטתי לא לוותר והתקשרתי לשירות לקוחות לקחו ממני מספר ונאמר לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות, האם חזרו? ממש לא! אז התקשרתי שוב ואח"כ שוב ורק בפעם הרביעית חזרו אלי סוף סוף [קצת יותר מ24 שעות אבל סלחתי] הבחורה מהש.ל. אמרה לי שאני יכולה לגשת לסניף ולהחליף לכל מוצר שארצה [תודה שהגעתם למסקנה הזו אחרי חודש וחצי שאני רודפת אחריכם] בכל אופן החלטתי להתקשר קודם לסניף לברר שאכן המוכרות החצופות עם ההצעות המפגרות והשקרים הבלתי פוסקים יתנו לי להחליף, וממש לא במפתיע הבחורה מהסניף צעקה עלי שאין לה אישור להחליף לי את המוצר וניסתה לשכנע אותי לוותר ולהשתמש בקוקה שכבר יש לי! החלטתי לחזור לש.ל. ולברר למה הם לא מתואמים ביניהם אבל הבעיה שעכשיו הם לא עונים לי בכלל וזה כבר ממש נהיה מתסכל ומעצבן! למה על טעות שלהם ועל זה שרכשתי מוצר פגום מהם אני צריכה לשלם את המחיר במקום שהם יבואו ויתנצלו מעצמם!
    סליחה על החפירה אבל היה חשוב לי לפרט את הכל, כדי שכולם ידעו את השירות הלקוי והמזלזל של החברה הזו ובתקווה שלא כף רגלי ולא כף רגלה של אף אחת אחרת תדרוך באחד מהסניפים שלהם! פשוט בושה!

    השבמחק
    תשובות
    1. WTF??
      אני בשוק!!
      חוצפה וגניבה, ממש ככה!
      תכתבי את הכל על הקיר שלהם וגם תשלחי פקס למנהלים.
      ממש גועל נפש.
      שום שירות ושום נעליים.
      חוץ מהסיפור שכתבתי כאן, אני לא קונה אצלם כבר שנים (וגם כאן-רק בגלל המתנה. אבל הבנתי שאין מתנות חינם). יש המון חברות המוכרות מוצרי איפור מקצועי הרבה יותר טובות, כמו מאק ובובי בראון ועוד.
      מאחלת לך שתצליחי ותעדכני אותי ואת הקוראות.

      מחק
  15. שלום,אני ביקרתי היום ממש עכשיו בחנות במול הים באילת.
    הצוות שעובד באילת מקסים,ומקצועי,אך החנות ריקה אין טישו,אין מגבונים לנקות פנים,אין מבחר מוצרים וזה כך שנים.
    לצערי תמיד חסר באילת הכול ,מבחר מצומצם,ואין כלום,עצוב אני מבינה שהתחלפו הבעלים הלוואי שזה יצליח.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת חבל שמזניחים את החנות ואת הלקוחות.
      גם מקווה שיצליח להם עם הבעלים החדשים-חזון יש, השאלה מה יעשו איתו.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...