יום שבת, 17 במרץ 2012

תמנון זה לא רק במים

את רשת חנויות הבגדים תמנון גיליתי לפני כעשר שנים. תחילה נהגתי לקנות שם מכנסי התעמלות וטי-שירטס פשוטות ועם הזמן גיליתי שבגדי הקז'ואל שלהם לא רעים בכלל ואפילו די חביבים. מאז עבר זמן, נולדו הבנות וגם להן אני קונה שם. המחירים תמיד נמוכים מאוד ואין צורך לחכות לסוף עונה כי יש מבצעים כל הזמן-3 זוגות מכנסיים ב-100 ש"ח, 4 חולצות ב-100 ש"ח וכו'.
בפעם האחרונה שהייתי שם, לפני כחודשיים, קניתי לי מכנסי סקיני מדריל בצבע חאקי ב -29.90 ש"ח וקרדיגן דקיק עם שוליים מתחרה בצבע שחור ב-49 ש"ח.

למדתי מוויקטוריה פוש בקהאם לעמוד עם רגל אחת קדימה. זה מרזה

ועכשיו עם הרגל השניה

שרשרת ועגילים: דליית אל כרמל
טופ חום: לא ידוע
סריג בז': זיפ
סקיני: תמנון
מגפונים: גזית (סוף סוף הזדמנות לנעול אותם בלי בוץ)

קרדיגן שחור

 יש לי גם ג'קט ג'ינס קצר מלפני 5 שנים בערך, שחזר שוב לאופנה בקיץ האחרון.

שבוע מקסים, נהדר, מלהיב וכו' וכו'!

8 תגובות:

  1. גם אני מתה על תמנון! הם השתפרו מאוד מלפני עשר שנים לדעתי.
    תהיתי איך הנעליים האלה נראות על הרגל בפוסט הקודם, אני די אוהבת איך שהן נראות עלייך!

    השבמחק
  2. כן, גם אני חושבת ככה. די הולכים בעקבות פוקס, שגם התחילו מבגדי ספורט ובייסיק והיום יש להם גם ג'ינסים וסקיני, חולצות וסריגים וכו'.
    תודה על המחמאה!

    השבמחק
  3. פוזה שמרזה את הרזים, אין ספק.

    אני לא קונה בתמנון, הגימורים לא נראים לי איכותיים.

    המגף מהמם, נצלי אותו

    השבמחק
  4. LOL!
    דווקא אף פעם לא התאכזבתי מהם (רק בגדים ליום-יום, לא לאירועים או משהו)
    תודה!
    מקווה להספיק לנצל.. אם לא-תמיד יהיה עוד חורף.

    השבמחק
  5. גם לי העונה יצא לקנות לא מעט פריטים בתמנון לי ולבנות... סתם ליום יום לא משהו מיוחד מדי ובעיקר רכשתי לי החורף הזה סריגים נחמדים (אני לא זוכרת מתי היה לי כל כך קר בחורף... עלינו דרגה).
    ועל מה את מדברת בדיוק כשאת כותבת על פוזיציות מרזות, אם כבר את צריכה אחת הפוכה:) נשיקות וד"ש

    השבמחק
  6. באמת פספסתי את הסריגים, לא נורא בחורף הבא. היה חורף בהחלט קפוא!
    יא מצחיקה שכמוך! :)
    ד"ש ונשיקות בחזרה

    השבמחק
  7. היי ניבה.אחלה פוסט, גם אני קונה המון בתמנון יש להם בגדים ממש יפים והמבצעים שהם עושים בכלל שווים...

    יש לך אחלה בלוג!(הגעתי בכלל דרך ההמלצה לפוסט הזה בדף של תמנון...סוג של אורחת...:-))

    השבמחק
  8. הי קרין וברוכה הבאה!
    תודה על המחמאות.
    את מוזמנת להירשם כמנויה.
    שיהיה לך אביב נעים וחג שמח!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...