יום שישי, 9 במרץ 2012

נעלי גזית

את רובו של הפוסט הזה כתבתי ממש מזמן ומשום מה לא הגעתי להשלים אותו. היום היתה לי ההזדמנות.
אני רוצה להקדיש כמה מילים לנעלי גזית. אני מתה עליהן. נתח נכבד מהנעליים שלי הן של גזית. אבל פעם הן היו יותר חתרניות, יותר אדג'יות ואיכשהו נראה שהתקרבו קצת למיינסטרים. אולי מרצון לפנות לקהל רחב יותר, לא יודעת. בכל מקרה, הן תמיד נוחות ומעודכנות. 
אני עדיין זוכרת את הזוג הראשון שקניתי-כמו אהבה ראשונה, אף פעם לא שוכחים.. זה היה בסניף בעזריאלי, לפני 6 שנים, מרי-ג'יין כתומות רחבות מקדימה עם עקב וודג'י שעלו בסוף עונה 100 ש"ח בלבד. חרשתי עליהן המון עד שבצער רב נפרדו דרכנו לפני כשנתיים.
מאז, כפי שתיראו בהמשך, התאבון רק גדל והיום יש לי 8 זוגות (לאחר שכבר 4 זוגות הלכו לעולמם בשיבה טובה).
מימין לשמאל: מלפני שנתיים;
ומקיץ שעבר, כשהתלבטתי מה לבחור וכמובן קניתי את שני הזוגות (הירוקים מופיעים גם כאן)

מלמעלה למטה, מימין לשמאל: אוקספורד-מלפני שנתיים, חורשת עליהן המון (הופיעו גם כאן);
נעליים מלפני חמש שנים-מקסימות עם גרביים צבעוניות קצרות;
מוקסינים-השמאליים הופיעו גם כאן (גם הם נקנו יחדיו);
נעליים בסגנון הפיפטיז, נקנו לפני ארבע שנים

קיבלתי מגזית זיכוי ע"ס 100 ש"ח להתחדש בנעליים ונסעתי היום לסניף רננים-בו אני בד"כ קונה. לאחר התלבטויות והתחבטויות וחוסר סבלנות לחכות לקולקציית הקיץ החלטתי 2 פיות-שלי ושל בתי הבכורה-לקנות את...:


טה-דה-דה-דם!
ובתוספת 99 ש"ח בלבד!
מקווה שהחורף לא ייגמר לפני שאספיק לנעול אותם..

                                          

5 תגובות:

  1. היורשת תסכים איתך לא רק על הקסם של הנעליים אלא גם על נוחותן. אני, טרם לא רכשתי נעל משלהם...הכל יתכן.
    לעניין הנעליים, לא משנה מה מזג האויר, אם יש שנועלות מגפיים בשיא הקיץ (לא אומר מה דעתי האישית על כך) מניחה שתמצאי עוד ימי סגריר נעימים להנות מהחדשות. ת ת ח ד ש י!

    השבמחק
  2. אני צריכה לפגוש את היורשת.. תנסי גם את (איך אומרים אנשי מכירות? נסי ולא תתאכזבי).
    דעתי כדעתך לגבי הנועלות מגפיים בשיא הקיץ..
    אומרים שביום שלישי יישבר השרב אז אוכל לנסות-רק לא בגשם כי הם מזמש.
    תודה יקירה! שבוע מקסים!

    השבמחק
  3. לא שלא ניסיתי ניבה, אני רואה על חברות, שואלת אפילו מאיפה, בחנות עוד לא מדדתי זוג שגרם לי לצאת איתו בשקית.

    שישבר השרב מתאים אבל שלא יבוא חורף. לאאאאאאאאאאאאאאאא!

    השבמחק
  4. LOL!
    כבר יום שלישי ולא נשבר כלום..
    חם!!!
    אני דווקא אוהבת חורף אבל תיכף הוא נגמר...

    השבמחק
  5. האמת,
    שנעלי גזית, הייתי קונה אותם המון כשהייתי צעירה
    את הזוג הראשון קניתי לראשונה בגיל 18
    נעלי עקב קלאסיות מדהימות בצבע צהוב חרדלי
    שהחזיקו מעמד 3 שנים בהן הלכתי איתן המון

    אחר כך באה תקופת הפלטפורמות, שכל בחורה ונערה הסתובבה עם נעלי פלטפורמה מזעזעות שנמכרו שם בעיקר

    לטעמי בשנים האחרונות נעלי גזית הרבה פחות, איך לומר קורצות
    המחירים שלהם בתחילת עונה נורא יקרים.
    אם כי האיכות שלהם עדיין לא רעה.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...