יום שישי, 2 בנובמבר 2012

הכנות לחתונה-חלק א'

לא, לא שלי. שכחתם שאני והאהוב ביחד מהגן בערך?
הזוג המאושר הוא אחי וחברתו. לאחר הצעת נישואין מרגשת התחלנו בהכנות. התחלנו-אני מתכוונת בעיקר אלי, כי זה אחי הקטן שמתחתן, ואחותי כבר נשואה, ואנחנו שלושה. חשוב לי להשקיע כמו שצריך.
החתונה תיערך בדצמבר, שזה חודש בעייתי מבחינת מזג האויר: עדיין ישנם ימים חמימים, ומצד שני יכול לרדת מבול קר. גם מבחינת הביגוד זו בעיה-אני לא יכולה לחכות עד סוף נובמבר, כשיגיעו שמלות עם שרוול ארוך, וגם ככה בדרך כלל שמלות לא נראות טוב כשיש להן שרוול ארוך. לכן החלטתי עם עצמי לקנות שמלה עם שרוול קצר, ללבוש מעליה עליונית יפה, ולקלל כמה קר. טוב, לפחות האולם מחומם ויש לי מעיל מגניב.
איך מתחילים בחיפושים, בעיקר כשהתקציב המיועד הוא 400 ש"ח לשמלה? מגייסים לעזרה את המחשב: מחפשים בפייסבוק, מחפשים באי-ביי, מחפשים ב-Asos וגם ב-Modcloth, ולבסוף מגיעים למקום עליו חשבתי מלכתחילה: שדרת המעצבים. אם לא שמעתם על השדרה-זה הזמן. ברשת המונה 4 סניפים מוכרים בגדי מעצבים ישראלים, קולקציות חדשות וגם עודפים. הייתי בסניף רעננה, ושם בחנות הגדולה ישנם טורים ארוכים של קולבים ועליהם מונחים שמלות, חצאיות, מכנסיים, עליוניות וכד', יש גם מבחר קטן של תיקים וחגורות. כהרגלי בקודש מצאתי די מהר שמלה כלבבי אך המשכתי לחפש ולהתבונן. כמובן שבסוף חזרתי אליה... אני צריכה כבר להפנים שמה שאני נדלקת עליו ראשונה זה מה שאני צריכה וחבל לבזבז זמן על חיפושים נוספים. הפעם החלטתי שאני הולכת על צבע, כמו רוב השמלות שלי (בחתונות של אחותי ושני אחיו של בעלי לבשתי שחור בשילוב צבע נוסף. מספיק כבר עם הנוהג הזה), וגם על אורך אחרי הברך, בניגוד למיני השולט אצלי. אכן הזדקנתי.
מדדתי את השמלה ולטעמה של אמי היה צורך בהקטנת הכתפיים (לא שלי, של השמלה). לכן השמלה הושארה כלאחר כבוד למקצה תיקונים.
בשדרת המעצבים ישנה אפשרות לרכוש כרטיס מועדון המעניק הנחות בגובה משתנה. מאוד כדאי-עולה 40 ש"ח ומחזיק נצח. לא צריך לחדש בתשלום מדי שנה. לאחר הנחת המועדון בגובה 20% עלתה השמלה 423 ש"ח. מאחר והשרוולים קצרים, כמובן, חיפשתי עליונית יפה ומתאימה. לא רציתי עליונית בצבע השמלה כדי קצת "לשבור" ולבסוף מצאתי עליונית קטנה, שיפונית וחביבה. העליונית עלתה 180 ש"ח.
לאחר שבוע הגעתי לקחת את השמלה מהתיקון. כשקניתי אותה, היה עליה כתם קטנטן, כנראה שפתון, והבטיחו לי שינקו היטב או שיתנו לי שמלה חדשה (בחנות לא היתה אותה השמלה באותה המידה, ולכן הסכמתי, דבר שאני בדרך כלל לא עושה). לצערי, כשלקחתי את השמלה, גיליתי שהכתם לא נוקה לגמרי. מיד המוכרת התנצלה, לא היתה מודעת לכך (זו היתה מוכרת אחרת, לא זו שקניתי ממנה), ונתנה לי שמלה שלקוחה אחרת הזמינה-אין הרבה שמלות מאותה המידה והצבע. במקרה זה-גם אין עוד צבע. טוב, מה אני עושה עם התיקון עכשיו? שוב ליסוע לרעננה? המוכרת הציעה לי למדוד כי יכול להיות שהשמלה קצת שונה, מדדתי ואכן הכל בסדר. שוב התנצלה (!) המוכרת. אז נכון שלא בדקו טוב ולא עשו מה שהיה צריך אבל לפחות היה צער כן והתנצלות, שאינם שכיחים במחוזותינו.
לאחר כל הפטפטת הזו אתם בטח רוצים לראות את השמלה. ובכן, לא. לא כרגע, כלומר. זו הפתעה! אבל אתן לכם לראות מקטע ממנה:

וגם מהעליונית:


ועכשיו נעבור לנעליים: לאחר התלבטות קשה, החלטתי לא לקנות נעליים במיוחד לחתונה אלא לנעול נעליים שקניתי אך לא מזמן ב-Nine West, אותן ראיתם כבר בכמה פוסטים
לתזכורת-

אבזור, או בשמו העברי Accsessorise - התלבטתי איזו שרשרת מתאימה-האם ללכת על קולר חוליות בצבע אפור כהה, כמו העליונית, האם להשאר בגוונים הבהירים כמו השמלה והנעליים. אכן, דילמה קשה. לבסוף באה התשובה ממקום בלתי צפוי: קסטרו. חלקכם זוכרים את הסיפור שהיה לי עם קסטרו (ומי שלא-מוזמן לקרוא כאן), אולם החלטתי לא לקנות אלא לשלם בנקודות, אז זה בסדר-אחרת מה אני אעשה איתן? האהוב קנה שם בגדים לחתונה (בגדי הגברים מעולים) ונוספו לי המון נקודות אז חיפשתי לי שרשרת הולמת. לבסוף מצאתי: בהירה, עדינה, ואפילו במדידה בבית התאימה פיקס.

זהו. הכל מוכן מבחינתי.

מספר המלצות למחפשות בגד לארוע:
1. להגיע עם נעלי עקב, רצוי בצבע זהה או דומה לפחות לאלו שאת מתכננת לנעול בארוע. אם כבר יש לך את הנעליים שאת מתכננת לנעול-עוד יותר טוב.
2. גרביונים-גם לארוע הנערך בקיץ רצוי לגרוב גרביונים. יש היום מבחר ענק של גרביונים דקיקים ועדינים שאינם מחממים, בהם כאלה המיועדים לסנדלים ואין תפר בקצות האצבעות. הרגליים נראות הרבה יותר יפות וחלקות עם גרביונים.
3. מחטב-למי שצריכה, כמובן. תופס יפה את מה שצריך, כל אחת בדרכה, אם זה ישבן, טוסיק או בטן של אחרי לידה (לפעמים גם הרבה אחרי לידה...).
4. כדאי לקחת מצלמה ולצלם, כדי לראות איך את נראית על גבי המסך, וכמובן איך את נראית מהגב.
5. מלווה בעלת טעם. לא בעל משועמם, לא ילדים שמנדנדים, לא חברה שמקנאה בך. מישהי שאת סומכת עליה ועל טעמה.
6. כשתחפשי אביזרים-קחי את הבגד איתך, או לפחות צילום שלו, והכי טוב-צילום שלך לובשת אותו. כך תוכלי לראות איך הכל משתלב יחד.

בחלק ב'-הכנת הבנות. פה כבר מחכה לי משימה כמעט בלתי אפשרית.

סוף שבוע נעים וחגיגי!



8 תגובות:

  1. לרגע חשבתי שאת מתחתנת...חח
    מזל טוב לזוג המאושר. אין על חתונות משפחתיות, זה משהו שזוכרים ומדברים עליו אחר כך במשך שנים.
    עושה רושם שהרכבת אאוטפיט מנצח, מחכה לראותו עלייך. שבת שלום ולילה טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקולה☺
      נכון, תמיד דנים ודשים בחתונות משפחתיות, ומסתכלים על התמונות.
      תודה יקירה, עוד תהיינה תמונות.
      שבת שלום ומבורך♥

      מחק
  2. איזה פוסט נהדר!
    אומנם השארת אותי סקרנית מאודדדדדד לגבי האאוטפיט הנבחר אבל הדרך בה תארת את הבחירה ובעיקר הטיפים המעולים שנתת למחפשות בגדים לאירוע, הצליחו להסיח את דעתי (טיפ טיפה) מהסקרנות.
    מחכה להמשך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. זאת היתה הכוונה והצלחתי☺
      תודה רבה
      המשך יבוא...

      מחק
  3. נשמע טוב. אני כבר מחכה לראות את התוצאה הסופית!

    השבמחק
  4. אהבתי כבר את השילוב של הצבעים של השמלה עם העליונית הנעליים והשרשרת. מניסיון העבר, אין לי ספק שייצא מרשים.
    והעיקר - מזל טוב ושמחות לרוב!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...