יום שבת, 31 במרץ 2012

החבילה הגיעה-מס' 3

שיפור, שיפור, שיפור!
חולפים עוברים להם 100 ימי החסד של גלוסיבוקס ויש שיפור (תזכורת: בחודש שעבר החלו לעבוד עם דואר שליחים וגם העלו את המחיר למנויים חדשים). ב-16.3 הגיע מייל שאומר שגלוסיבוקס החלו לעבוד עם 3 חברות שליחויות שונות, ומייל נוסף עם מס' מעקב חבילה יישלח אלי לפני צאת החבילה שלי. הגלוסיבוקס תגיע בין ה-20 ל-31 במרץ. קצת כוללני מדי-וגם למה כל כך הרבה זמן? גם עדיין לא ידעתי אם החבילה תגיע לביתי עם שליח (בחודש שעבר החבילה הגיעה לסניף הדואר ביישובי, שלא נכלל ברשימת השליחים). ב-22.3 קיבלתי מייל נוסף עם מס' ההזמנה שלי בחב' רץ פלוס ומדי פעם הייתי משתעשעת לי בבדיקת מצב החבילה ("בטיפול חב' השליחויות", לא השתנה, אגב).
ביום ראשון, 25.3, התקשר אלי השליח ב-13:00 ושאל אם אהיה בביתי בשעתיים הקרובות. קודם כל שמחתי שיבוא שליח ולא אצטרך לחכות לשעות הפתיחה של הדואר, ואז אמרתי "בוודאי ובשמחה" והמתנתי. זה לא לקח זמן רב-כחצי שעה והוא הגיע. מסר את החבילה והלך לדרכו. בשמחה רבה פתחתי את הקופסאות ו.. במבט ראשון התאכזבתי. קופסא כל כך גדולה ומוצרים בה קטנים:

התגובה הראשונית שלי היתה: "איפה הם?" (גם של אמא שלי, אגב)

עברתי על כל המוצרים והרגשתי השתפרה מעט-
קרם גוף וורבנה של ל'אוקסיטן, 30 מ"ל - אין לי אף מוצר של ל'אוקסיטן. פעם קיבלתי מתנה קרם ידיים וסבון נוזלי אבל לא אהבתי את הריח (שמן זית או משהו כזה). הפעם מיד ניסיתי והתאהבתי! ריחו הניכר של הלימון בתוספת תפוז וגרניום בהחלט עשו לי את זה. הקרם קליל ולא מעיק-אני לא אוהבת קרמים סמיכים. הגודל מעולה-מספיק בשביל להתנסות בו מספר פעמים, או לקחת אותו איתי לנופש.
קרם ידיים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן, 10 מ"ל - נספג מצויין ומהר. החליק את עור כפות הידיים. נהניתי מהריח-יסמין וילנג-ילנג.
תחליב ניקוי שקדים לפנים ועיניים של קריטה, 5 מ"ל- מוצר שבטוח לא הייתי קונה כי אני לא מכירה את מוצרי החברה. לגרסתי, אם מצאתי חברות שמוצריהן טובים לעור פני המעט רגיש (אסתי לאודר, קליניק ולנקום) - לא אחליף אותן אלא אם אמצא מוצרים אחרים שמתאימים לי גם. וזוהי מטרת הגלוסיבוקס-לאפשר לי להתנסות במוצרים שאני לא מכירה. מאחר וברשתות הפארם לא ששים לחלק דוגמיות ללא קניה מוקדמת, הרי שיש כאן שאלת הביצה והתרנגולת: אם אני לא יכולה להתנסות, איך אקנה את הקרם (שמחירו אף פעם לא זול, כמובן)? האם אקנה את הקרם ואז אתנסה?? כתוב על תחליב הניקוי שאינו מצריך שטיפה, וזאת אני אוהבת. בדקתי ובאמת לא מצריך שטיפה-הפנים חלקות ונעימות. אבל הספיק לי לשימוש אחד בלבד (לא הבטיחו שנקבל מוצרים שהם יותר מדוגמית-Travel size-שיספיק לכמה שימושים?).

לק אדום יפהפה של OPI, בכמות מצחיקה של 3.75 מ"ל-שוב, חברה שעיני טרם שזפה את מוצריה, עקב יוקר מוגזם בהחלט (59 ש"ח ללק. הלקים הכי טובים שניסיתי אי פעם עולים 15 ש"ח לא במבצע, לפעמים פחות-של CHIC). הגוון מקסים, עמידות אבדוק על ציפרני כפות רגלי (לא מורחת על ציפרני כפות ידי עד שהקטנה תיגמל מבקבוקים). נראה לי שאת הלק הסקסי הזה היו צריכים לשלוח בקופסת הוולנטיינ'ס.
פריימר היבריד של מיורד, 5 מ"ל - מצויין! יש לו מעט צבע בז'י, קצת מזכיר את ה-BB, לטעמי. נספג מהר ונותן מראה אחיד ונקי לפנים. יש למרוח ממש מעט אחרת נוצרים פירורים. מאוד מרוצה.
2 פלסטרים לעקב כף הרגל, קומפיד- לטיפול בשלפוחיות בכף הרגל-אצטרך לבדוק זאת בקיץ עם תחילת השימוש בסנדלים. בעיני קצת מיותר לשלוח זאת בקופסת הגלוסיבוקס.
עפרון עיניים מהסדרה המטאלית, גוון Coffe bean, של O.F.R.A - שוב, חוץ מהליפגלוס שקיבלתי בקופסא הראשונה והתאכזבתי, אין לי מוצרים של החברה. גוון העפרון יפה (חבל רק שקניתי עפרון חום רק לפני שבוע..), אם כי לא ראיתי שום דבר מבריק/זוהר/מטאלי כפי שכתוב.
שוב 7 מוצרים - שאפו!

חידוש נוסף ומלהיב: קופוני הנחה! 10 ש"ח על מגוון מוצרי קומפיד, 50 ש"ח מתנה לרכישת מוצרי טיפוח של מיורד, גלוס לשפתיים מתנה בקניה ב-150 ש"ח ממוצרי ל'אוקסיטן.
בסך הכל יש שיפור מאוד גדול ונראה שעובדים עכשיו חזק על שירות הלקוחות. כדאי לזכור את המטרה של הגלוסיבוקס-להתנסות! רוב המוצרים התאימו לפרופיל היופי שלי ונראה שזה רק משתפר.
בחודש הבא, כך מבטיחים, תישלח קופסת הכנה לקיץ-עם הטרנדים החמים של העונה הקרובה (קרם הגנה? מים טרמליים לרענון? דאודורנט? ואולי צללית כתומה? לאלוהי הגלוסיבוקס הפתרונים).
אני כבר יותר מרוצה, ואתם?


7 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת לקרוא את הפוסטים על הקופסא (ובלוגי איפור וטיפוח בכלל) מאוד מסקרן אותי מה אחרות חושבות על בקופסא שלהם. ומה מסתבר מבחברה? שיש 8 סוגי מארזים ולא כולם שווים אותי זה הרגיז. ואני עוברת בין פוסט לפוסט ומגלה שהחבילה שלי היא הכי לא שווה. מבחינת גודל המוצרים , מבחינת המגוון וכמובן יחסית לחבילות של אחרות. ואני שואלת את עצמי (בעקבות בלוגיסטית שהעלתה את הנקודה והאירה לכולנו) מה כלכך היה דחוף לי להרשם ישר עם תחילת השירות בלי לראות חבילות???.
    אני לא מרוצה מהקופסא שלי. אתן עוד חודש התנסות כי הגלוסי בוקס נושא בחובו הבטחה מדליקה. אבל לא בטוח שהוא מבחינתי עומד בציפיות.מתלבטת....

    השבמחק
  2. ואני שמעתי שיש 6 סוגי מארזים.. לא כולם שווים כי אמורים להיות מותאמים לפי פרופיל היופי: למשל, אמא שלי קיבלה מוצר אחר של מיורד, אם כי באותה הכמות המזערית. מה היה בחבילה שלך? אפילו יותר קטנים ממה שכאן? זה אפשרי? ☺
    אני חושבת שכולנו רצנו להירשם כי התלהבנו מהחידוש ואני, בכל אופן, קראתי על חברות כאלה בחו"ל והרושם עשה את שלו..
    אני גם בהתלבטויות. נראה חודש הבא.

    השבמחק
  3. תודה!
    שיהיה לך שבוע קסום!

    השבמחק
  4. אני אוהבת את המיזם הזה, אין לי ציפיות מוגזמות וכך אני תמיד מרוצה מהקופסה

    השבמחק
  5. קופסה חמודה קיבלת החודש :-) אני אוהבת את קרם הידיים של לאוקסיטן וגם את העיפרון של עפרה. התחליב ניקוי של קריטה נשמע לי מעניין, אבל שימוש אחד בלבד? בדר"כ במוצרים כאלה אני צריכה הרבה יותר משימוש אחד כדי להחליט.....

    השבמחק
  6. את צודקת לגבי תחליב הניקוי-קשה להחליט משימוש אחד בלבד, בגלל זה מפליא אותי ששלחו דוגמית קטנה וחד פעמית כשהבטיחו דוגמיות המספיקות למס' שימושים..

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...