יום רביעי, 22 בפברואר 2012

החבילה הגיעה-מס' 2

קיבלתי היום את חבילת פברואר של גלוסיבוקס. הבאזז סביב חבילת וולנטיינ'ס המיוחדת עשה את שלו ואיתו עלו הציפיות של הממתינות. אני, לדוגמא, קיוויתי שיהיו דברים רומנטיים בהחלט, כמו למשל בושם שאנל 5 הידוע בקישורו לרומנטיקה, או שפתון אדום לוהט, ואולי יפרגנו באיזה שוקולד-לב-אדום לכבוד החג אבל הדבר היחידי שקשור שם ליום זה הוא (זהירות ספויילר) - מסכת לחות של אהבה.
בשבועיים האחרונים חלה מהומה ברשת-מדוע טרם התקבלו החבילות (נכון שהבטיחו שהן תצאנה אחרי ה-20 לחודש אבל חוסר הסבלנות עשה את שלו), והטופ-החברה החליטה להפתיע ולשלוח את החבילות בדואר שליחים, אך גם כאן יצא שכרם בהפסדם: למה-השליח-לא-מודיע-לפני-שהוא-בא-במקרה-הייתי/אמא-שלי-היתה-בבית, למה-מעלים-את-דמי-המנוי-ל-75-ש"ח-במקום-59.90-שהיה-עד-עכשיו וכו' וכו'.
ההסברים המתפתלים של גלוסיבוקס לא הותירו שום רושם על אף אחת ובטח לא שירות הלקוחות הלקוי, בלשון המעטה. גם אני השארתי הודעות בעמוד הפייסבוק וגם שלחתי מיילים ולא ענו לי. אז היום התקשרתי, בצהריים, וגם ענו לי די מהר. שאלתי מדוע בישובי אין דואר שליחים עד הבית, ישנם רחובות וגם מספרים על הבתים, ונעניתי שמס' ישובים קטן לא נהנה מכך, שאלתי אם אצטרך לשלם יותר (נרשמתי בדצמבר) ונעניתי שבינתיים אין עליית מחירים עד להודעה חדשה. השאלה מתי תהיה ההודעה החדשה. הרבה כבר ביטלו את הרשמתן (לפי מה שכתוב בפייסבוק, אבל אי אפשר לדעת אם זו לא סתם התלהמות) - בין אם בגלל השירות הלקוי ובין אם בגלל המוצרים. אני בינתיים נשארת, נראה מה יהיה במרץ-מובטחת חבילה חגיגית לפסח.
כבר בפוסט הקודם התרעתי על שירות הלקוחות הלקוי שלהם אבל החלטתי לתת להם צ'אנס. לדעתי הם פשוט קפצו קצת מעל הפופיק ולא השכילו להבין שהקהל הישראלי לא כמו הקהל האנגלי-לא מוכן לצאת פראייר, לא מוכן שיעבדו עליו ולא מקבל שום דבר כמובן מאליו, וזה בסדר, אבל אני חושבת שהם התחילו לא נכון-הבטיחו דברים שלא יכלו לעמוד בהם (כמו שליח עד הבית-הובטח עוד בדצמבר, עכשיו מציגים זאת כהיענות לבקשת הקהל; או מוצרים מחברות שלא נמכרות בארץ, דבר שפיתה רבות להירשם עד שהובהר שלא כך יהיה ועוד), שירות הלקוחות לא מספיק זריז ולא מספיק יעיל (בפייסבוק למשל). אולם היום בבוקר שלחו מייל עם הסברים על רוב השאלות וגם העלו לפייסבוק את ההסברים וזו נקודה לזכותם.
אני חושבת שהם לא היו מוכנים לכמות הגדולה של המתעניינות, ולראיה מספר הקופסאות של ינואר ושל פברואר הוזמן במהירות רבה ומי שהשתהתה-לא נשאר לה.
נותנת להם עוד צ'אנס לחודש מרץ ונראה.
אז מה היה בחבילה הורודה-בזוקה?




קודם כל שמחתי לגלות שיש 6 מוצרים, למרות שכל הזמן מדברים על 5 (וחודש שעבר היו 7, להזכירכם).
מסכת לחות עשירה של אהבה, 20 מ"ל - שמחתי לקבלה ואנסה אותה כבר היום כי העור שלי יבשושי ממזג האויר.
בושם לגברים קוקוריקו של ז'אן פול גוטייה- כאן התאכזבתי. אולי רוצים שאפנק את בעלי לכבוד החג, אבל מדוגמית של 1 מ"ל (!) - כן, כמו שמצרפים למגזינים - אי אפשר להתנסות כמו שצריך.
צללית של לייף מס' 309 , צבע ורדרד-סגלגל-אפרפר מנצנצת - בגודל מלא, מאוד יפה. אבל... וכאן יש אבל גדול: בד"כ עיני לא צרה במה שיש לאחרים לעומתי, אבל קראתי שיש מנויות שקיבלו פריימר של גרלן!! הפריימר הזה מאוד יקר ויוקרתי וקראתי עליו המון ביקורות טובות אולם אין באפשרותי להתנסות בו (התנסות קצרה ברשת פארם לא מאפשרת אותו האפקט כמו לקבל דוגמית מכובדת ממנו, לא ככה?), הפריימר ניתן במקום הצללית. תמוה הדבר בעיני איך ניתן להשוות צללית של לייף, עם כל הכבוד, למוצר יוקרתי של גרלן??
שפתון אוניברסלי של לוריאל, בגודל מלא-שפתון עדין שקוף עם צבע להדגשת צבע השפתיים. בעיה: השפתון הגיע ללא עטיפת שרינק, כפי שאמור להיות. כשדיברתי עם שירות הלקוחות, עם בחורה בשם טל (גם בפייסבוק כתוב השם טל-האם אותה הבחורה גם עונה לשאלות בפייסבוק וגם בטלפון?? אם כן, לא פלא שהכל איטי). לא כ"כ האמינה לי בהתחלה וגם אמרה לי להסתכל אם השתמשו בשפתון. אי אפשר לדעת זאת כי השפתון מחומר דמוי ג'לי וחוץ מזה לא בא לי לקחת את הסיכון. הצללית כן היתה עטופה בשרינק. ביררתי עם אמי (עשתה מנוי בזכותי) והשפתון שלה היה עטוף, וגם ראיתי בבלוגים. כך שיש כאן תקלה. טל לקחה את פרטיי ואמרה שמרכזים את כל הפניות עד סוף החודש ואז יתחילו לטפל. מבטיחה עדכון.
27.2 - הבטחתי עדכון אז מקיימת: שלוש שעות אחרי שדיברתי עם טל התקשרה אלי מורן משירות הלקוחות, הקשיבה לסיפורי ואמרה שדברים כאלה קורים בפס הייצור וזו טעות, ושהחברה תשלח לי מוצר שווה. רציתי את השפתון אבל היא אמרה שכבר נגמר. חבל! (מזל שאמא שלי תיתן לי את שלה...). היום הגיע דואר רשום ובתוך מעטפה מרופדת נח לו כרטיס של גלוסיבוקס ורשום בו: "שלום ניבה, בהמשך לפנייתך, אנו שולחים לך מוצר נוסף. יום נפלא, צוות גלוסיבוקס", וצורף סרום Vital light של קלרינס, בגודל 10 מ"ל. אז קודם כל יש כאן שיפור אדיר בשירות הלקוחות-אמרו שיחזרו בסוף החודש וחזרו כבר באותו היום, וגם התחליף הגיע מהר. קבלו ח"ח!
סבון-שמן לגוף של סבון, בריח פטצ'ולי-לוונדר-וניל, 125 מ"ל-הבקבוק יפהפה אבל אני לא סובלת את ריח הפטצ'ולי. יועבר אחר כבוד לאמי שמתה על הריח, כרגע סיימה כזה בקבוק (גדול יותר) וקיבלה גם היא מגלוסיבוקס בקבוק קטן. (ואילו אמי תעביר לי את השפתון האוניברסלי שלה).
מסכה לשיער בריליאנס של וולה, 25 מ"ל-צנצנת אדומה וחביבה בעלת גודל מצויין לקחתה לנסיעות וכו'. מתאימה לשיערי הצבוע.

בסה"כ המוצרים מצאו חן בעיני, קצת תקלות שניתנות לתיקון ובחירה מעט תמוהה (שאני מקווה שגם תתוקן בעקבות הביקורות).

עכשיו רק אחכה לבנותי שיחליטו מי תיקח את הקופסא ה"פושטית" מחודש שעבר ומי תזכה בחבילה ה"משודרגת" הבזוקאית מהחודש..

8 תגובות:

  1. עכשיו אני יכולה להגיב. אמרו וכתבו הכל אז אנסה לא לחזור על עצמי.

    להגיד שנפלתי מהגלוסי שלי, לא ממש, אכן ציפיתי ליותר, לתמהיל של יוקרתי עם עממי. ובעצם אצלי הכל עממי. אך היא קופסא נחמדה ביותר, נותנת תמורה מלאה למחירה, כבר השפתון שהסתקרנתי לקנות כיסה את העלות, יש לי צללית של לייף ואני מאוד מרוצה ממנה - היות ואחרות קיבלו פריימא של גרלו - הם הוזילו את הצללית שאילו כון קיבלו אותו זה היה הוגן בעיניי. את אהבה אני לא קונה אף פעם, סתם דעה קדומה נגד מוצרי ים המלח כולם- הנה הזדמנות מספר 1 להיחשף למוצר שלא הייתי קונה וסבון - מוצר וכמות נחמדה, כו חדיש או לא חדש בשוק. נראה לי שהציפייה הייתה גדולה מידי, ואני כן סבורה שיש לתת 100 ימים של חסד, יתרה מכך, אני מניחה שגלוסי לא חיכו לתגובות שלנו בכדי לתכנן את קופסת מרץ אלא זה תכנון הרבה יותר מוקדם אז למי שיש אובר ציפיות, מוטב לה שתפסיק את המנוי. פרופרציה זה חשוב. אני לא מבטלת, היה לי בורא נחמד נול הקופא, הפעם לא מחלקת (כן מתחלקת עם היורשת כמובן) הפעם וכן, אשמח לקבל את קופסת פברואר. במחיר של שפתון או מסקרה עממית - קיבלתי יותר וזה די לי.
    שבת שלום

    השבמחק
  2. את צודקת. יש הרבה שהתלוננו על כך שחצי מהמוצרים הם של חב' ישראליות ואני לא מבינה על מה המהומה-אנחנו לא חיים בישראל? העניין הוא שגלוסיבוקס יצרו ציפיות לא ראליות בכלל וכולן התפתו ועכשיו לא יודעים איך לרדת מהעץ. אני בינתיים ממשיכה-השפתון אכן יקר וגם הסבון ואת המסכה אני כבר רוצה לנסות אבל אני בתקופת הנסיון של SUPREME אז אני לא רוצה לערבב..
    נכון שגם אני קיוויתי לקצת שאנל, דיור ואיב סן לורן, אבל נראה לי שאאלץ להסתפק במה שיש בינתיים (ואם לא, יש חברה נוספת בדרך-SHINEBOX, שכנראה מחכים בצד לראות את הטעויות של גלוסיבוקס כדי לא לעשות אותן גם).
    אז נחכה למרץ :)
    שבת נהדרת ויבשה!

    השבמחק
  3. מסכימה עם כל מה שכתבת, כמו שאת יודעת :)

    השבמחק
  4. תודה יקירה!
    שתהיה לך שבת קסומה!

    השבמחק
  5. פוסט מעניין מאוד (-:
    אני גם מחכה ל SHINEBOX, ואני שמחה שהם כנראה לומדים מהטעויות של גלוסיבוקס.
    למרות שגם התלוננתי שצללית של חברה לייף לא לא מקובלת עליי, מאוד מאוד שמחתי והופתעתי לגלות שבמקומה קיבלתי ברונזר מינרלי מנצנץ בגודל מלא (שכחתי את שם החברה, אבל החברה מעולה). ברגע שפתחתי את הקופסה שלי וראיתי את הברונזר קפצתי ביללות שמחה (-:
    מה גם, אני משתמשת לרוב במוצרים מינרליים וחשבתי לאחרונה לרכוש ברונזר של אותה חברה, אז הברונזר היה בול בזמן....
    האמת, למרות התלונות של בנות בפייס וספויילרים, הייתי מאוד מרוצה מהקופסה שלי.
    אני גם חלמתי על שאנל, דיור, קלרינס..... ובמיוחד על הבושם של שאנל (דוגמית כמובן)....
    אני מקווה שבהמשך הם יפנקו אותנו במותגים יותר יוקרטיים.....

    השבמחק
  6. תודה רבה!
    הברונזר שקיבלת הוא של גאיה, מקווה שתהני ממנו.
    גם אני בסה"כ די מרוצה למרות הציפיות ומקווה שהקופסאות הבאות יעלו על הקופסאות שהיו עד כה.
    בינתיים, כמו שכתבתי, ממשיכה.

    השבמחק
  7. אחותי,
    אני רואה שאת ואמא עושות "מסחרה" במוצרים שאתן מקבלות. ומה עם לזרוק קצת שאריות לאחותך??? (:

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי אם אחותי תעשה גם מנוי נוכל להתחלק שלושתינו??
      חוץ מזה קיבלת דוגמיות של ה-SUPREME- מחכה לחוו"ד

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...