יום שלישי, 24 בינואר 2012

החבילה הגיעה!

החידוש בחבילות של גלוסיבוקס כבר נטחן בכל כך הרבה מקומות-עתונים, טלויזיה, בלוגים ועוד ועוד, אז רק אספר בקצרה למי שלא מתמצא: נכנסים לאתר גלוסיבוקס ונרשמים כמנויים. מנוי חודשי עולה 50 ש"ח+דמי משלוח 9.5 ש"ח. ממלאים פרופיל יופי המורכב מ-18 שאלות ובהן סוג שיער, סוג עור וכו' על מנת שבגלוסיבוקס יוכלו להתאים עבורך את החבילה הקרובה ביותר לסגנונך ולפרופיל שלך (מתוך 6 חבילות קיימות). ניתן לבטל את המנוי בכל עת דרך האתר ללא קנס. את החבילה מקבלים בסניף הדואר הקרוב לביתך.
לאחר שהתנסית במוצרים באפשרותך למלא סקר אודות המוצרים ובתמורה לקבל גלוסידוטס-20 נקודות עבור כל סקר, כאשר לאחר שצברת 1000 נקודות (שזה בין 8 ל-10 חודשי שימוש) תוכלי להמיר את הנקודות במתנה.
בכל חבילה ישנם בין 5 ל-7 מוצרים, כאשר לפחות אחד מהם בגודל מלא, כך שכבר החזרת לעצמך את סכום ההשקעה ויותר (בהנחה שאת מרוצה ממה שקיבלת). שאר המוצרים הם travel size, כלומר גודל שהוא יותר מדוגמית-בסביבות 30-50 מ"ל אם מדובר בקרם או דאודורנט, למשל.

אני רוצה לרכך קצת את ההתלהבות מגלוסיבוקס ולספר איך זה נראה מהצד שלי, כלקוחה משלמת: ניסיתי בחודש דצמבר להירשם דרך האתר וכשהגעתי לפרופיל היופי היתה תקלה באתר ואי אפשר היה לערוך את הפרופיל. נכנסתי לדף הפייסבוק מלא המחמאות של החברה והשארתי הודעה. ראיתי שעוד בנות נתקלו בתופעה זו. נציג החברה הבטיח שכל מי שנרשם דרך האתר יקבל מייל, הם עוברים הזמנה הזמנה באופן ידני וחוזרים לכולם. לא חזרו אלי. השארתי עוד הודעה, ועוד הודעה-ונאדה! אתן מוזמנות לראות בדף שלהם. לבסוף, לאחר נסיונות רבים, הצלחתי דרך דפדפן כרום וגם על זה השארתי הודעה. גם לזה לא התייחסו. נראה לי יחס מאוד קלוקל ללקוחה-בייחוד שגם הכרתי לאמא שלי ואחותי את השירות הזה וגם אמי נרשמה לבסוף-אפשר לקבל אחוזים על כל מנויה שנרשמת בזכותי? כדאי לברר (גם היא לא הצליחה למלא פרופיל יופי ושלחה הודעה דרך האתר ולא קיבלה התייחסות). שירות לקוחות לא עובד!!
כמו כן, בהתחלה הם הבטיחו שיהיו מוצרים של חברות שלא מוכרים בארץ-גם זה אין; הבטיחו משלוח עד הבית-גם זה אין (אם אני צריכה ללכת לסניף הדואר שפתוח רק בשעות מסויימות ולחכות בתור-זה לא משלוח עד הבית!), וכששאלתי לגבי זה ענו לי תשובה טפשית:  השכנים יקנאו כשיראו את הקופסאות.. נו באמת! הכוונה בשליח עד הבית היא שהשליח יבוא כשאני נמצאת..
טוב, בכל אופן נרשמתי בסוף דצמבר ואמרו שאקבל את הקופסא באמצע ינואר. בינתיים התפרסמו כתבות בעיתונים ופוסטים בבלוגים שחירבו לי את ההפתעה, כי כולם פירטו מה בדיוק יש בקופסא... הקופסא הבאה כבר תהיה יותר הפתעתית כי תהיה יותר קרובה לפרופיל שלי וגם כי אף אחד עדיין לא יודע מה יש בה...
לאחר מחצית ינואר פרסמו בדף הפייסבוק של גלוסיבוקס כי החבילות יגיעו ב-20 לינואר. ב-19.1 קיבלתי מייל שאומר שהחבילה בדרך.. לבסוף הגיעה לאחר תלאות היום, ה-24.1 (כן, הייתי מאוד זריזה עם הפוסט הזה). בפייסבוק כבר כתבו שיש בעיות עם חברות המשלוח ועוד ועוד..
חבל! הפוטנציאל כל כך גבוה ויש הרבה התעניינות. אפשר היה למנוע הרבה מהתלאות הנ"ל.
מקווה שהחל מחודש הבא יילך יותר חלק.
ולעניינינו:
החבילה מגיעה כקופסא בתוך קופסא:
תחילה קופסא אפורה עם הלוגו של גלוסיבוקס (לא יכולתי לצרף תמונה כי חזית הקופסא מלאה במדבקות של רשות הדואר..)

כשפותחים את החבילה בצידה (כמו שפותחים קורנפלקס..) מתגלה קופסא ורודה-בהירה עם הלוגו במרכזה.

כשמרימים את המכסה מתגלה נייר דקיק שחור המסתיר הפתעות בקרבו, סביבו כרוך סרט סגול ומעליו גלויה:

 מאחורי הגלויה רשימת המוצרים ומחיריהם (עבור מוצר בגודל מלא):
כשמוציאים את המדבקה הסוגרת את הנייר השחור מגלים מוצרים המונחים על קש שחור:
ואלו המוצרים:

 מימין לשמאל:
מסקרה בצבע שחור, בגודל מלא - Revlon-Grow luscious plumping
גלוס בגודל מלא, צבע וורדרד מנצנץ (לא רשום הצבע) - Ofra-Lip gloss, Lip plumper
דאודורנט ספריי, 50 מ"ל - Garnier-Deodorant Invisi mineral
קרם פנים ממריץ ליום, 15 מ"ל - Clarins-Daily energizer cream
קוביית פלא לציפורניים - Seacret
קרם גוף, 30 מ"ל - Thierry Mugler-Womanity
בושם, 5 מ"ל - Chloe-Love

בסה"כ החבילה מרשימה, המוצרים בגדלים טובים שמספיקים ליותר מיומיים (למעשה, יכולים להספיק גם לחודש-חודשיים), וישנם מוצרים שלא הייתי קונה כך סתם, כמו הדאודורנט או הקרם של קלרינס, וזו המטרה למעשה-להתנסות במוצרים חדשים ולא מוכרים ואז נתפתה לרכוש אותם...
בימים הקרובים אתנסה במוצרים ואענה על הסקר באתר..
בינתיים עושה רושם שמסקרה וגלוס בגודל מלא ודאודורנט קטן כבר מחזירים את ההשקעה ++.
מחכה לחבילת פברואר, אומרים שתהיה מיוחדת ושונה...

2 comments:

  1. אני מהמשבחות. ככלל אני מאוד מתפעלת מהמיזם הזה. מאמינה שמגיעה לו 100 ימי חסד, מקווה שאילו חבלי לידה והתחלה בלבד. בהשקה נאמר שהדואר יגיע לתיבה ולא הביתה. מתפעלת גם ממוצרי האיפור בגודל מלא. חבל באמת שלא ניתן להתנסות במוצרים שאינם משווקים בארץ אך מתנחמת בכך שנאמר מפורשות כי יהיה תמהיל של יוקרתי ועממי וישמרו על רמה ואיכות.

    כמוני כמוך, מחכה לקופסת פברואר - ורוד פוקסיה לחג האהבה - יש לי ציפיות...

    נהניתי מאוד לקרוא את הפוסט ואשר לאחוזים, נתת לי רעיון, אשלח כל אחד מהפוסטים הקלילים שלי לחברה המייצרת, אולי אי מי ירים את הכפפה :)

    השבמחק
  2. אני גם מתפעלת ואין לי בעיה לתת 100 ימי חסד, פשוט אלה דברים כל כך ניתנים לטיפול שחבל שלא חשבו עליהם קודם. זה נראה כאילו נחפזו להשיק בלי לעשות בדיקות וחבל.
    לגבי הרעיון שלך-עשי זאת! אני מעלה פוסטים שלי בדפי פייסבוק של חברות רלוונטיות שעל המוצרים שלהן אני עושה סקירה ומקווה (זה נקרא שלח לחמך על פני המים). כך גם אפשר להגיע לקהל קוראים גדול יותר.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...