יום ראשון, 1 באפריל 2012

מצטעפת

אני אוהבת צעיפים. מכל הסוגים: עבים, דקים, צמריריים, משיים, ארוכים, קצרים ועוד ועוד.
בתיכון, עוד לפני שזה נהיה אופנתי, נהגתי ללפף את צווארי הענוג בצעיפים דקים משיפון ולקשור קשר בצד ימין. מין מראה דיילת משודרג.
צעיפי שיפון-מאמא שלי, מימים ימימה

את הצעיפים אני אוהבת לקפל לפי סוגים ולהניח בקופסא שקופה שקניתי ב-enter, בתוך הארון, עם הרוכסן הצדדי לכיוון הפתח כך שלא אצטרך להוציא את כל הקופסא אלא רק למשוך קצת החוצה ומיד לשלוף את הצעיף הרצוי.
מימין לשמאל: צעיף טאי-דאי-"צבע הכסף"-קניון אבנת, פ"ת;
שאר הצעיפים: דוכן באילת
טופ טן
מימין לשמאל: שאל-קסטרו, צעיף אפרסק-צבע הכסף, קניון אבנת, צעיף ניוד-H&M

מימין לשמאל: צעיף ירוק-טופ טן, צעיף שחור-חנות בקניון סירקין, פ"ת

הרכש האחרון: לורד קיטש

קצת חום לחורף: מימין-חמותי סרגה, משמאל-שוק אלברט קויפ, אמסטרדם

איך מתאפרים כשלובשים צעיף? לאט כדי לא ללכלך אותו..
ובכל זאת: יש מראות שונים של איפור המתלווה לצעיף, מאחר והצעיף קרוב מאוד לפנים כדאי לשים לב שהאיפור לא יהיה כבד מדי אם הצעיף צבעוני. מראה אחד הוא צלליות באחד מצבעי הצעיף, ושפתון טבעי או בצבע המשתלב עם הצללית; או דווקא ההיפך-צלליות טבעיות ושפתון בצבע חזק ובולט ש"יקפיץ" את מראה הצעיף (למתקדמות).
אני אוהבת בעיקר את הצעיף הזה:

סוודר-אנונימי, מכנסיים-C&A פראג, חגורה-קרן אטון, מגפונים-גזית

ולקינוח: סרטון חביב המלמד סגנונות קשירת צעיפים:

יוטיוב




2 comments:

  1. יש לך צעיפים באמת מאוד צבועניים. שהם תוספת יפה ללבוש. גם אני מאוד אוהבת צעיפים. ויש לי אוסף בארון..גדול.
    אני רוצה לספר לך שאצל דניאלה להבי יש העונה צעיפים מטריפים. אני כבר קניתי שם אחד אבל האמת.יש שם יותר מאחד יפה. שווה בדיקה.

    השבמחק
  2. את הולכת עם צעיפים גם בקיץ?
    לא ידעתי שיש לדניאלה להבי צעיפים-היא מעצבת אותם? יש לה דברים מאוד יפים. תודה!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...