יום שלישי, 1 במאי 2012

I'm in love

מזה מספר שנים אני משתמשת במוצרי טיפוח של לנקום, אולם כמעט ולא רוכשת מוצרי איפור של החברה. מחסום רגשי (וגם כספי..) מונע ממני להוציא ממון רב על מוצרי איפור.
לפני שהתחתנו, אהובי ואני, המאפרת שלי המליצה לי לקנות עפרון עיניים ירקרק (Vert Pistache) של לנקום ואיתו למרוח קו אייליינר להדגשת עיניי הירוקות (למראה יומיומי, לא לחתונה). עשיתי כהמלצתה וקניתי בדיוטי פרי, בדרכנו לירח הדבש (לפני 13.5 שנים אף אחת כמעט לא קנתה מוצרי איפור יקרים בארץ, לא היו מבצעים כמו שיש היום, והדיוטי פרי נחשב ה-מקום לרכוש מוצרי קוסמטיקה, פרט לארצות הניכר, כמובן).
במבצע פייסבוק מלפני מס' חודשים קיבלתי את המסקרה המצויינת Hypnose Doll Eyes בצבע שחור.
לפני שלוש שנים קניתי מוצר איפור שני של לנקום-ליפ גלוס מסדרת Juicy Pop בצבע הכה-ורוד-זוהר Electric Pink.
במבצע פייסבוק נוסף קיבלתי שפתון מוקטן מסדרת L'absolu Nu בצבע ורדרד מס' 302.

ולכן כה שמחתי כאשר במבצע פייסבוק נוסף, שהיה לפני כחודש, הבטיחו דוגמיות של 3 שפתונים מהקולקציה החדשה Rouge in love.
ואכן, בשבוע שעבר נחתה בתיבת הדואר מעטפה ובה הגלויה הזו:

בתוך הגלויה נח הדבר המגניב הזה:

3 קוביות ובכל אחת שפתון בצבע שונה, וכן מברשת שפתיים קטנטונת (מעולה לנסיעות או לתיק האיפור בתיק היד שלי). כבר מקריאת שמות הצבעים התלהבתי: Midnight rose, Rose boudoir, Corail in love..
מיד התנסיתי בכל השלושה:
Midnight rose
חולצה: H&M
Rose boudoir
חולצה: תמנון


Corail in love
חולצה: ישנה, מאמא
עגילים: דיוה

בעלון המצורף הובטחו 6 שעות של כיסוי מושלם-לא הספקתי להסתובב עם השפתון 6 שעות, אבל לאחר 3 שעות+כוס קולה+3 וופלות נשאר צבע די אחיד על השפתיים, לא מלא כמו בהתחלה מן הסתם אבל גם דהה בצורה די אחידה וזה טוב.
כדי להגיע לכיסוי מלא ואטום נדרשות 2-3 שכבות, למי שאוהבת את המראה העשיר. שכבה אחת מספיקה למי שאוהבת מראה קליל יותר. בתמונות אני עם 3 שכבות.
המרקם מצויין-סמיך ועבה, נמרח בקלות, מגע נעים על השפתיים, גם הריח נעים ולא כבד.
לסיכום, I'm in love with Rouge in love - נדוש אך נכון.
הכי אהבתי את Midnight rose, ואתם?




12 תגובות:

  1. כולם יפים עלייך
    אבל Midnight rose
    במיוחד

    השבמחק
  2. איפה את מוצאת את המבצעים האלה בפייסבוק ? עשית לי חשק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי שלוחצים LIKE על הדף של לנקום בפייסבוק https://www.facebook.com/Lancome.Israel?ref=ts
      המבצעים מתחילים לזרום לדף הפייסבוק שלך..

      מחק
  3. מגניב, תודה :) אני מאוד נהנית מהבלוג שלך !
    צופית.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה!
      אנונימית/צופית-את מוזמנת להירשם לבלוג כמנויה וגם לקבלת עדכונים במייל על פוסט חדש-למעלה בצד ימין.
      תודה על המחמאה ☺

      מחק
  4. איזה מקסים. הכי אהבתי את הMidnight rose
    זה צבע שאני מאוד אוהבת. מאוד מתאים לך :)

    גם אני אמורה לקבל מתנה דוגמית מהפייסבוק :)
    וזאת תהיה הדוגמית השנייה שאני אקבל :) אז זה כייף.

    יעלי
    על דוגמיתי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/blog-post_30.html

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      כייף לקבל דוגמיות ולהתנסות וכך להחליט אם מתאים לך..

      מחק
  5. לא לחינם אהבת אותו, הוא מאוד מתאים לך.
    באותם ימים כן קנו יוקרה רק שניתן היה למצוא את המוצרים רק במשביר לצרכן (שבילדותי היה הכולבו היחיד והמפואר שהביא מותגי יוקרה שכבר לא קיימים היום) במחלקות הקוסמטיקה.) לא היו פארמים ולא רשת לקנות ממנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      בואי לא נלך כ"כ רחוק, היו פארמים לפני 13.5 שנים, רק הכל היה נורא יקר.. ☺ כבר אז רכשתי מוצרים של אסתי לאודר וקליניק, רק לנקום היה "מעבר לגבול", מה שנקרא.

      מחק
  6. אהבתי בעיקר את הגוון האמצעי!! נראה מדהים ללא ספק
    מתאים מאוד לקיץ גם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      כן, הוא בהחלט הצבע של הקיץ ☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...