יום רביעי, 9 במאי 2012

כף רגלי השמאלית (והימנית...)

אני שונאת קיץ. הנה, אמרתי את זה. הדבר היחיד שאיכשהו מרגש אותי בקיץ הוא האפשרות למרוח לק צבעוני ושיראו אותו (אני מורחת גם בחורף אבל מי רואה?). או-אז אני גם יכולה להוציא את טבעות-אצבעות-כפות-הרגליים שלי משינת החורף. לפני 15 שנים, כשטסתי עם אמי לאיטליה, שמתי לב שכולן-מקומיות וגם תיירות-עונדות טבעות על אצבעות כפות הרגליים שלהן ונדלקתי על זה. בארץ לא היה מקובל דבר כזה והיו שהרימו גבה למראה המראה המוזר הזה אך אני הנפתי ראשי אל על בעוז והמשכתי בדרכי. גם כשהתחלתי למרוח לקים צבעוניים-ואני מדברת על צבעוניות מתקדמת כמו טורקיז, ירוק, כתום ניאון וכו'-הסתכלו עלי מוזר אבל זה לא הפריע לי. בעיני זה יפה!
לקראת חשיפת כפות הרגליים יש צורך בהכנה (כל אחת מסדרת את ציפורניה כרצונה, כאן אדבר על המסביב):
1. לעשות פילינג פעמיים בשבוע-בשביל זה קניתי קרם להסרת עור גס מכפות הרגליים של לייף. מומלץ לעסות את הרגליים עם הקרם המכיל גרגרים פעם עד פעמיים בשבוע, ואח"כ לשטוף את כפות הרגליים. לאחר העיסוי הרגליים שלי היו חלקות חלקות, נעימות למגע, הריח נעים ועדין-קצת כמו קרם ידיים של פעם, בקיצור זה עובד. השפופרת מכילה 100 מ"ל, המחיר 26 ש"ח ויש כרגע מבצע 1+1 בסופר פארם, אז קניתי גם את המוצר הבא.
2. לרסס תרסיס למניעת ריחות בסנדלים/בכפכפים-מחטא את הנעל ודוחה ריחות לא נעימים. יש לרסס בתוך הנעל, לפני ואחרי הנעילה. יש להמתין לייבוש מלא אחרת הרגל נרטבת.. הנעליים מתייבשות מהר. הריח קצת חריף אז כדאי לרסס מספיק זמן לפני שנועלים את הנעליים. אין לרסס על הרגל (לכך יש תכשיר ייעודי אחר). התרסיס מכיל 150 סמ"ק ועולה 27 ש"ח.

מי שלא מתחברת לתרסיס, יכולה לפזר קצת טלק על הסנדל במקום בו הרגל דורכת, ולחכות כמה שניות שהענן יתפזר. הטלק עוזר למנוע זיעה והידבקות של הסנדל לרגל.
טלק-Eternity, Calvin Klein

3. יש להסיר לק קודם (גם אם מצבו עדיין טוב-אני אוהבת לגוון)-מסיר לק עם משאבה ללא אצטון של לייף יעשה את העבודה (אלא אם כן מדובר בלק גליטר, ואז יש לעבוד חזק כדי שיעשה את העבודה). מסיר הלק מועשר בשמן אבוקדו לחיזוק הציפורניים ובשמן חוחובה להענקת לחות-הציפורניים שלי נעשו קשות יותר. לגבי הלחות-לא יודעת איזו לחות צריכה ציפורן, אבל התחושה נעימה יותר ופחות מסריחה מאשר בשימוש באצטון. גם הציפורניים בריאות יותר. יתרון גדול-פרט לעובדה שאין אצטון-הוא המשאבה עליה יש ללחוץ עם הצמר גפן, במקום להפוך את הבקבוק ואז נשפך הרבה חומר, כאן פעולת הלחיצה מוציאה את החומר וכך יש שליטה על הכמות היוצאת. הבקבוק מכיל 200 מ"ל ועולה 23 ש"ח.
4. יש (חובה למי שהולכת עם נעליים החושפות אצבעות) להחליט איזה צבע לק בא לי היום-
גווני הירוק? חום? ורוד? ואולי שחור? גליטר? סגול?
העמדה, ארגון וצילום-בתי האמצעית

איזה צבע, איזה?
טוב, נלך הפעם על ורוד
מימין-לק בסיס; לק מס' 287-שניהם של CHIC
כדאי למרוח קודם לק בסיס שקוף, כדי שיהיה יותר קל להסיר את הלק הצבעוני וגם כדי שהציפורניים לא יצהיבו, ואז את הלק הנבחר-רצוי שתיים-שלוש שכבות למראה יסודי וחלק. אפשר גם להוסיף מייבש לק (לק שקוף מיוחד) לייבוש מהיר יותר. אני מאוד אוהבת את הלקים של CHIC כבר הרבה שנים, ואכן רוב הלקים שלי הם מחברה זו. הם מאוד עמידים, בעלי מנעד רחב של צבעים וגוונים, זולים מאוד וניתנים להשגה בכל מקום בערך. הוורוד נראה פוקסיה בתמונה, אבל למעשה הוא עמוק יותר עם תת גוון סגלגל.

5. אם קצת גלשנו עם הלק מעבר לציפורן, כדאי להצטייד בעט מתקן לק. נכון, אפשר גם עם קסמי אזניים, אבל תמיד נדבק קצת צמר גפן על הלק הטרי. קניתי את העט במבצע בסופר פארם-10 ש"ח במקום 20, של חב' בוקי סטייל. האריזה, כפי שתיראו, מצחיקה מרוב שהיא מיושנת, אבל העט עובד וזה מה שחשוב. בקצה העט חוד עשוי לבד, אותו יש לטבול במעט מסיר לק ובעזרתו לנקות את עודפי הלק שנמרחו על העור. רצוי לנקות את החוד במסיר לק לאחר שמסיימים וכמובן לסגור את המכסה. בצד השני של העט יש מכסה נוסף המחביא בתוכו 3 ראשי לבד נוספים. פטנט נחמד וגם יעיל.

6. מחכים לייבוש הלק ואח"כ מפנקים את כפות הרגליים היגעות בקצת קרם רגליים. מצאתי שגם קרם ידיים עושה את העבודה נהדר..
מימין-קרם רגליים מועשר בחמאת שיאה, ללין; קרם ידיים לבנדר בולגרי ושקד מתוק, Lavido


זהו! אפשר לצאת לעמל היום! (או, בהסתמך על גובה העקבים, לצאת לאירוע)
סנדלים עם עקב קטלני: Nine West






8 תגובות:

  1. מרענן ומביא את הקיץ. אני לא משתמשת בפילינג, אלא באבן באמבטיב ועל יבש ב"פופיה" של רבלון. גימיק נחמד.
    עם עקבים כאלה, שמלה מהממת ולצאת!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני משתמשת באבן באמבטיה. הפילינג חדש ועושה רושם נחמד, גם פחות מציק בכף הרגל הרגישה לדגדוגים שלי..
      אני כבר יוצאת, לישון☺

      מחק
  2. הי, היום הגעתי במקרה לבלוג המקסים שלך ותוך שעה וחצי קראתי את כולו... מזל שרק לא מזמן התחלת לכתוב. הקטע של האיפור קצת פחות מדבר אלי, אבל בכל מקרה, הבלוג הצטרף כלאחר כבוד לרשימת המועדפים שלי. האם תוכלי לחלוק אתי את פרטי המוכר באיביי שממנו קנית את השמלה, החצאית והשרשרת? מעולם לא הזמנתי באיביי, אבל אם אתחיל, זה יהיה מקום טוב להתחיל בו, נראה לי...

    השבמחק
    תשובות
    1. יו, איך ריגשת אותי עכשיו! תודה רבה!! גם טרחת והקדשת את הזמן לקרוא הכל וגם כתבת לי על כך!
      את מוזמנת גם להירשם כמנויה ולקבלת עדכונים במייל-מצד ימין למעלה.
      ועכשיו לפרטים:
      החצאית הגיעה מפה http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330465846536&ssPageName=ADME:L:OC:US:1123
      אבל עכשיו אני רואה שהכל נמכר, ויש אופציות אחרות לא רעות בכלל.
      השמלה והשרשרת הגיעו מפה http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250820307153&ssPageName=ADME:L:OC:US:1123
      השרשרת מתומחרת בנפרד אבל לא יקרה. כפי שתראי, יש עוד המון שמלות מהסגנון. כדאי לך לבדוק את אורך החצאית והשמלה באתר ולמדוד את הגובה שלך מהמתניים כי לי השמלה יצאה טיפה קצרה משחשבתי.. טעות של מתחילה☺
      שיהיה בהצלחה ואשמח לראות מה קנית! ואם יש לך שאלות את מוזמנת לשאול: off.na.blog@gmail.com
      שיהיה לך יום מקסים!

      מחק
  3. אחלה פוסט-יש לי טיפ קטן-אפשר להשתמש בכל פיליניג לגוף\פנים שפג תוקף או שנמאס ממנו... מה שאי אפשר להתמש בו על הפנים או הגוף אפשר להתמש בו בכף הרגל.{זו דעתי האישית)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      נראה לי רעיון נחמד☺
      אנסה בהזדמנות

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...