יום רביעי, 23 במאי 2012

הכל זוהר חביבי!

ובחלומי השנה היא 1987, הפוסטרים על הקירות צועקים בשמו של ג'ורג' מייקל, על כפות הידיים כפפות גזורות בצבע צהוב זוהר (ככה קראו לזה אז), ועל הכתפיים כריות אימתניות המתנגשות בכל מי שעובר לידינו.

בערך מדי שנתיים-שלוש נזכרים אלו-שמחליטים-בענייני-אופנה בצבעים הניאוניים הללו וקובעים שהקיץ הזה יהיה חידוש-צבעים ניאוניים! באמת מחדש לנו. בדיוק נזכרתי שלפגישה הראשונה עם אהובי (אז לא קראו לזה דייט) הופעתי עם חולצת בטן בצבע טורקיז-שהיה אז הצבע הכי אהוב עלי בכל הזמנים-עם כריות כתפיים - סה"כ 3 פשעי אופנה בו זמנית! אבל אז זה היה אופנתי ולא יוצא דופן, מן הסתם.
למה, אני שואלת, למה צריך להחזיר את המפגע האופנתי הזה? כי זה מתאים לשזופה אחת או שתיים? הלא אני תמיד אשאר לבנה..
ואז אני עונה לעצמי-אבל יש לך המון פריטים בצבעים האלה!
ואז אני שותקת, נכלמת. כי זה נכון. יש לי פריטים ששרדו שנים רבות בארונותי ובקופסאות תכשיטי, ויש לי גם כאלה מהשנים האחרונות, אבל הניאוניות היא במינון מוגבל.
כך אפשר למצוא את:
חולצה: הילה / שרשרת: שוק ראש העין
מחזיק מפתחות, חגורה: לא ידוע
תיק יוגה צהוב (אל חשש, אני לא עושה יוגה): מגה ספורט
שפתון: אנונימי. קוראות יקרות, עזרו לבלוגרית אבודה לגלות של מי השפתון
סומק: O-glow, Smashbox



הלוק האהוב עלי:
חולצת טישו: פוקס / גופיה: המשביר לצרכן
שרשרת: חנות בפראג
ליפגלוס: Juicy tube, Lancome
עגילים: דיוה / צמיד: ענתיקה / שעון: Ice watch

תיק: חנות בפ"ת / צעיף: צבע הכסף, קניון אבנת פ"ת
צמיד: ענתיקה
שפתון: Estee Lauder, Michael Kors Very Hollywood, 04 Bungalow pink
לקים: מימין לשמאל- La sera, Chic, My cosmetics, Careline
חולצה: Yoop
תיק: קניון רננים
שרשרת: דליית אל כרמל

צלליות: Sea splash, איל מקיאג'
צלליות בתפזורת מס' 25, Gade // מס' D-02, בועז שטיין
שפתון: C01, Wow
עגילים: Accessorize london

ונקנח בשיר צבעוני לחלוטין של Prefab Sprout - The King of Rock'N'Roll
מתוך: יוטיוב


ושיהיה לכם יום כתום!




6 תגובות:

  1. טוב הטעם במיטבו!

    השבמחק
  2. מאוד מדליק. אני מאוד אוהבת חולצות וי. עכשיו אני בקטע של החולצות המקומטות. אופנה כן או לא לי יש סגנון אישי..חחח... הם גם בוי ואני מאוד אוהבת. מקומטות =הכוונה לאלה שזורקים אותם לארון מקומטות בכוונה. איזה המצאה גאונית. ממש בול הארון שלי.
    אהבתי את ההתאמות. יפה מאוד.

    יעלי
    בלוגי: אני עדין לא קיבלתי. אבל לא דואגת. יש עד סף החודש ז מן :)

    יעלי
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_20.html

    השבמחק
  3. גם אני אוהבת חולצות מקומטות. הן רב-שימושיות: בחורף כשכבה ראשונה ומחממת ובקיץ מעל גופיית ספגטי.
    תודה!
    אני כבר לא מחכה לקופסא.. מקווה בשבילך שתקבלי את היותר שווה☺

    השבמחק
  4. אהבתי תמיד את כריות הכתפיים, לרזות כמוני לדעתי מחמיא.
    טורקיז זה צבע נפלא, מחמיא וקייצי וחולצת בטן לצעירות זה יפה. הנה פטרתי אותך מכל החטאים.

    חג שבועות שמח!

    השבמחק
  5. אני מודה, מודה, מודה!
    חג שמח ומתוק יקירה☺

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...