יום שישי, 27 באפריל 2012

Urban decay-Naked Palette

בהמשך לפוסט אודות ספורה, מי שכבר קראה מליון פוסטים אודות הפאלטה מוזמנת להמשיך הלאה, הפוסט לטובת קוראי שאינם הוגים יומם וליל בפוסטים של איפור ☺:
נתחיל באריזה-הפאלטה מגיעה ארוזה בקופסה שקופה, בתוכה מין מגש קטיפה סגול. בצד האחורי של הקופסא מצויירות הצלליות מרוסקות (זה נראה כמו שוקולד...) ומתחת כתובים שמותיהן. בתוך המגש שוכנת הפאלטה הקטיפתית גם כן, בצבע חום, כששמה באותיות מוזהבות. בצד הפאלטה שוכן בקבוקון פריימר לעיניים, אשר לו מברשת למריחת החומר. מרימים את חלקה העליון של הפאלטה ומגלים מראה מוארכת בחלק העליון ובחלק התחתון 12 צלליות מוארכות, מתחת לכל צללית כתוב השם שלה, וכן מצורפת מברשת לצלליות.
  


זרועה של בתי הבכורה שהתנדבה (שלא נגיד ביקשה..) לצילום הסווטצ'ים

הצלליות-מתוך 12 הצלליות, 3 מאט והשאר שימריות. אני אוהבת צלליות שימריות, כל עוד אני יכולה-כשיהיו לי קמטים רבים מסביב לעיניים זה כבר לא ייראה טוב.. הצבעים-על טהרת גווני החום למיניהם, מהטבעי-בלתי נראה ועד החום הכהה, וכן אפור כהה ואפור-כסוף.
הפריימר-אחרי שקראתי הרבה תגובות נלהבות ציפיותי גדלו אך כגודל הציפיה כן גודל האכזבה. הפריימר אמנם תרם לעמידות הצללית אך קפל העין נראה גם נראה. 
המברשת-מעולה! המוט שלה קצת עבה יותר ממברשות הצלליות שיש לי והיא גם קצת יותר כבדה אבל זה לא מפריע לי. שיערות המברשת רכות ונעימות והמשיחה קלה ונוחה.
מרקם-מקסים וגם יפהפה! הצלליות נמרחות בקלות, פעולת הטשטוש נוחה.
מבחן התוצאה-הצלליות מאוד עמידות, הצבעים יפהפיים. בדיוק מה שהייתי צריכה! רציתי פאלטה בגוונים טבעיים ורכים וזה מה שקיבלתי. השימריות לא גסה ולא "צועקת" בפרצוף, מאוד מעודנת. אני מאוד מרוצה. קצת פחות מרוצה מהפריימר, כאמור, אבל נחיה עם זה.
התנסיתי במספר צלליות והנה התוצאה:

 

פריימר-Urban Decay
צללית Virgin על כל העפעף // אייליינר Creep // צללית Toasted מעל ה-Virgin
קפל העפעף וזוויות חיצוניות-Hustle // זוויות פנימיות וצדי האף-Sin
עפרון מתחת לעיניים-Il Makiage-Glitter eyeliner pencil-Earth
עפרון בתוך העיניים-BChic-Blackest black 201
טוש הארה-Estee Lauder-Ideal light-07 soft pink
מסקרה Estee Lauder-Sumptuous-01 black
הצילום נעשה כשעה אחרי שהתאפרתי. כפי שניתן לראות, קפל העין בולט. כשאני משתמשת ב-Paintpot של מאק זה לא קורה. כאן לא השתמשתי, רק בפריימר המצורף.
לוק נוסף, מעודן וטבעי יותר:



צללית naked על כל העפעף
צללית halfbaked בחצי עפעף הקרוב לאף
צללית darkhorse בחצי עפעף חיצוני
צללית buck קו תוחם מתחת לעין
צללית virgin בזוויות הפנימיות של העין
מסקרה Revlon-Grow luscious plumping-001 blackest black


שיהיה לכם סוף שבוע נעים וטבעי!


14 תגובות:

  1. תתחדשי! הזמנתי את הפלטה הזו לפני יותר משנה נראה לי ואני משתמשת בה המון! קנייה מוצלחת בהחלט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! נראה לי שגם אני אשתמש בה המון..

      מחק
  2. תתחדשי!
    הפלטה הכי שימושית שיש לי, והייתי מזמינה אותה שוב
    יש לך צבע עיניים מעלף:)

    השבמחק
  3. תודה רבה! אכן צלליות יפהפיות ומעולות. תודה על המחמאה!

    השבמחק
  4. תתחדשי, פלטה מוצלחת לחובבות הגוונים הטבעיים.
    הפתעת אותי עם מה שכתבת על ה- UDPP, אחד הטובים שיש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      כנראה הפריימר לא עבד אצלי ☺

      מחק
  5. אין לי אף פלטה אך אני מניחה שאליו הייתי רוצה פלטה הייתי מתחילה בה. תמיד קניתי סטים או זוגות של צלליות ולקח לי זמן רב ללמוד להוסיף לשילוב גם בודדות. תתחדשי!

    השבמחק
  6. אף פעם עוד לא השתמשתי בפריימר לעניים. אולי בעתיד. כי סה"כ צלליות מחזיקות אצלי סביר.
    לאריזת הפריימר הזה יש מראה כזה אלאדיני מהאגדות.:)
    הצלליות נראות שוות ביותר. אוהבת את הצבעים הבסיסים הם הכי שימושיים לי בסופו של דבר.
    עלי ,אני לא בטוחה שאני אוהבת את המרקם האבקתי על העין, אני אוהבת אבקתיות יותר עדינה.

    בכל מקרה זה נראה עליך מקסים.

    יעלי
    הבלוג שלי:http://yaelin10.blogspot.com

    השבמחק
  7. לדעתי הפריימר נועד לא רק להחזיק את הצלליות במקום אלא גם לתת להן אחידות ומראה חלק.
    הצחקת אותי עם אלאדין ☺ לא חשבתי..
    תודה!

    השבמחק
  8. נראית נהדרת (אבל אני שמתי עין עליה עוד מזמן)
    תודה על התמונות, באופן מפתיע הם דווקא גררו החלטה שלא לקנות את הפלטה, לא כי היא לא טובה, אלא כי אני יכולה להגיע לרוב התוצאות עם מה שיש לי בבית.
    תודה בכל מקרה

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלליות אכן נהדרות ובבקשה ☺
      את מוזמנת להירשם כמנויה ולקבלת עדכונים במייל, מצד ימין למעלה.

      מחק
  9. תתחדשי! פלטה מהממת ונראה שנהניתן ממנה :-)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...