יום שישי, 25 במאי 2012

(לא) קאלה היא דרכנו

כשהוזמנו למסיבת הברית של אביב הקטן, מיד ידעתי מה אלבש, עוד לפני שידעתי היכן יתקיים הארוע: השמלה של קאלה, אותה קניתי לפני כשנה בחנות בעזריאלי.  כשהגעתי לחנות מאוד התלבטתי-שמלות וינטג' רבות נחו להן על המתלים ודיברו אלי-קחי אותי, קחי! אבל לא הייתי שלמה. הייתי אז כמה חודשים אחרי לידת הקטנה והגוף עוד לא ממש חזר לעצמו אבל רציתי לפנק את עצמי במשהו מיוחד. ואז.. ראיתי אותה. נשארה שמלה אחת על הקולב (היתה עוד אחת על המוכרת). חלק עליון אפור עם דוגמת מחוך, חלק תחתון שחור פליסה, ומתחת שתי תחתוניות סאטן אפורות מבריקות. נפלה ההחלטה!
באותה ההזדמנות קניתי גם את הקשת שהופיעה כאן וגם עליונית שתופיע בפוסט אחר.
מאז שקניתי את השמלה לבשתי אותה אולי פעם אחת, ועתה החלטתי לאוורר אותה מחדש. ציוותתי לה חגורה כסופה של קרן אטון, מעצבת אותה גיליתי בדוכן בעזריאלי ומאז פרחה והתפרסמה, וסנדלים של American company אותם קניתי בחנות ביג טום בקניון שרונים. בטרם אחליט אם להסתפר ואיך ואם לשנות את צבע השיער חשבתי לגוון קצת את התסרוקת ולנסות משהו חדש, וכך הוצאתי את סיכות הראש החומות ("סיכות סבתא") שקניתי השבוע בסופר פארם, לקחתי קבוצת שיער והעברתי לאחורי הראש, וחיברתי עם הסיכה, כך עשיתי גם בצד השני. יצא נחמד! מאוד מצא חן בעיני וגם החזיק מעמד שעות רבות (בעזרת מוס לשיער, כמובן).
את האיפור התאמתי לשמלה-גווני אפור ושפתון ורוד. וזהו!



חגורה: קרן אטון
קלאץ': Accessorize London
צמיד: מגנוליה



וקצת מתוקים (לנגב את הרוק, בבקשה!)


שיהיה לכם חג שבועות שמח ומתוק!



14 תגובות:

  1. נעליים מהממות וההופעה מאוד נחמדת, הולם לך מאוד השיער - באיזה מוס השתמשת אשמח לדעת.
    שירבו שמחות.
    חג שבועות שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה!
      המוס של גרנייה, נקרא Volumizing long-lasting hold והוא מעולה לשיער החלקלק שלי.
      חג שמח♥

      מחק
  2. השמלה מאוד יפה עליך, אני אוהבת
    גוונים של אפור!
    חג שמח!
    אביטל

    השבמחק
  3. פשוט מקסימה! עדין ולא מתאמץ ואני מאוד מאוד אוהבת את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      נעים לקרוא☺

      מחק
  4. השמלה מיוחדת ומחמיאה לך מאוד, ואהבתי את האיפור - עדין ויפה. חג שמח !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מור!
      חג שמח גם לך☺

      מחק
  5. את ניראת מקסים. אהבתי את השמלה.

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד את ההופעה- מקסים :) לפני שנים היו לאמי בדיוק אותם סנדלים, מדהים איך שהכל חוזר לאופנה בסופו של דבר :) והלק בציפורני הרגליים משלים את את הכל אם כי גם קונטרסט באדום היה יכול להתאים פה.
    מאוד אוהבת את הבלוג שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אכן הכל חוזר לאופנה ובגלל זה אני שומרת הרבה דברים איכותיים-לי או לבנותי.
      את צודקת לגבי הלק-היתה כוונה להחליף ובסוף לא יצא☺
      אני שמחה שאת אוהבת את הבלוג ומעריכה כל קורא וקוראת. את מוזמנת גם להירשם אם לא נרשמת..
      חג שמח!

      מחק
  7. אני רשומה לא מזמן :) ומקבלת מייל כשיוצא פוסט :) שבוע נפלא שיהיה

    השבמחק
    תשובות
    1. יופי, תודה!
      אשמח אם גם תירשמי כמנויה-עוקבת, בצד ימין למעלה.
      שבוע נהדר☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...