יום שני, 2 בינואר 2012

קוסמ-טיקה 5 - צלליות למקצוענים של ספורה

Sephora-Pro lesson palette-Green eyes

סוף סוף מצאתי קצת זמן לבדוק ולצלם את הצלליות החדשות של Sephora מפראג.
הפאלטה נקראת Pro lesson palette ומיועדת לעיניים ירוקות, כאשר יש בה הסברים ואיורים כיצד להניח את הצלליות. כמובן שיש גם לעיניים כחולות, חומות, שחורות. הבנתם מן הסתם שהעיניים שלי ירוקות ולכן קניתי את הפאלטה הזו (למי שפספס-העיניים שלי רודפות אחריכם בפרופיל).
התלבטתי רבות אם לקנות צלליות אלו כי יש לי רק צללית אחת של ספורה, ולמרות שאני מרוצה ממנה מאוד, לא ידעתי מה תהיה האיכות של הצלליות הללו. ואכן, מעט התאכזבתי. פרטים בהמשך.
מחיר: לא זוכרת, בסביבות 180 ₪.
אריזה: קופסת קרטון מרובעת ובתוכה פאלטה מרובעת שחורה עם סמל ספורה הירקרק. כשמרימים את המכסה מתגלה מראה גדולה, ובחלק התחתון 6 צלליות הנחלקות למראה הטבעי ולמראה מעושן. כולן מנצנצות בעדינות. כמו כן מצורף עפרון עיניים קטן בצבע קפה.
ריח: מזכיר קצת צבעי גואש (!).
עמידות: מעולה פלוס! אולם יש בעיה-קשה לאסוף את הצללית עם מברשת. יוצאים הרבה פירורים כשמעבירים את המברשת ויש צורך במספר רב של מריחות על העפעף כדי שייקלט הצבע הכהה וייראה קרוב לתמונה. יכול להיות שזה בגלל השימוש במברשת, ועם ספוגית ייצא יותר סמיך. לא ניסיתי עם פריימר, אולי זה עושה את ההבדל. אבל-וזה האבל הגדול-הצללית פשוט לא יורדת! עשיתי נסיון והלכתי לישון עם הפס שיצרתי מתחת לעיניים-וקמתי איתו בבוקר , כלומר 24 שעות מאוחר יותר). לאחר 24 שעות נוספות עדיין נשאר פס דקיק (כן, אני יודעת, לא הולכים לישון-2 לילות ברציפות!-עם איפור, אבל מה לא עושים למען המדע? אה.. הבלוג?). אני זוכרת שכשלמדתי איפור הסבירו לנו שכדי לבדוק עמידות ואיכות של צללית יש להעביר אצבע על הצללית ואם הצבע אטום ולא רואים את טביעת האצבע-סימן שהצללית טובה ועמידה. כך בהחלט המקרה כאן.
אסקור כעת את האיפור המעושן, בפוסט הבא אסקור את האיפור הטבעי.
צבעים: purple Black – סגול-שחור. כשמו כן הוא -סגול כהה מעורב עם שחור ולו נצנצים ורדרדים-סגולים. מהמם! הוראות שימוש: יש למשוח קו על העפעף העליון והתחתון, לטשטש את הקו העליון לתוך הקפל.
Burgundy – גם כן צללית יפהפיה בצבע בורגונדי עמוק ונצנצים ורדרדים עדינים. יש להניחה על קפל העפעף, לטשטש לכיוון הגבה. על העין הצבע לא כל כך דומה לצבע האמיתי.
Ice beige – לא יודעת איך אמור להיראות בז' קרח, אבל זהו בז' קצת כהה, נוטה למוזהב, מנצנץ כמובן. יש להאיר את האיזור שמתחת לגבה ובפינות העיניים.





יש לצייר קו לאורך הריסים העליונים עם העפרון בצבע קפה (לא השתמשתי במקרה זה, האיפור גם ככה כבד מאוד)


ולקנח במסקרה המועדפת עלייך (כאן Lancome-Hypnose doll eyes)


עשיתי פרשנות קצת שונה להוראות וכך יצא:


לסיכום:
ניקוד: YYYY

ירד לב אחד בגלל הריח (לצבעי גואש יש ריח נעים, רק לא על הפרצוף), הפירורים ואי קליטת הצללית במיטבה על העין.
בפוסט הבא, שייצא בימים הקרובים, אסקור את המחצית השניה של הפאלטה-גוונים טבעיים.






4 תגובות:

  1. קודם כל אני על קניות כאלה אף פעם לא מצטערת, נהנית לקנות מה שעדיין אין פה.

    אני לא מתחברת למה שאומרים כמתאים לגוון העיניים קונה מה שאני אוהבת.

    בפוסט שלך, העיניים מהממות. לצלליות התחברתי פחות.
    סקירה ראויה, ח"ח על הסבלנות.

    השבמחק
  2. את צודקת! גם אני. זה כייף לגלות דברים חדשים. פשוט ציפיתי שיהיו קצת יותר מוצלחות..
    כשלמדתי איפור אמרו לנו שלעיניים ירוקות לא מתאים כחול-בעיני שטות גמורה ואני מאוד אוהבת להתאפר בגווני כחול-פעם אפילו העזתי במסגרת הקולור בלוק והנחתי צללית טורקיז וזה היה מדהים!
    תודה על המחמאות!

    השבמחק
  3. איזה כיף של פוסט! האמת - התוצאה הסופית עושה חשק אם כי מלחיץ אותי עניין האובר-עמידות..
    מחכה לראות מהו המראה הטבעי שאני סבורה שישמש אותי יותר, מצאה חן בעיניי הפלטה הזו..! תודה ניבה! סופ"ש מצוין לך

    השבמחק
  4. תודה יקירה! המראה הטבעי בדרך, מקווה היום.. כן, קצת מלחיץ האובר-עמידות, מצד שני ככה לא צריך להתאפר כל יום..סתם :)
    הצלליות יורדות עם מסיר איפור, פשוט השארתי את הקו מתחת לעין כדי לראות כמה זמן מחזיקות מעמד, והחזיקו הרבה אז אל חשש!
    סופ"ש נהדר וחמים!

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...