יום שבת, 5 במאי 2012

Accessorize London

את רשת Accessorize London הכרתי, ובכן, בביקורי הראשון בלונדון, לפני כ-15 שנים. קניתי שם המון פיצ'פקעס שלהם-שרשראות, עגילים, צמידים וכו'. לכן כה שמחתי כשהרשת הניפה דגלה האדום-כחול-לבן בארץ לפני כמה שנים.
במהלך השנים קיבלתי כמה מתנות מקרובי:
למשל השרשרת הזו שקיבלתי מאמי (כבר הספיקה להופיע בפוסטים-כאן וכאן), ואיתה הטבעת הזו, שהיתה במקור עגיל-גם כן מאמי (מהעגיל השני יצרתי סיכת דש)
והשרשרת הזו - מתנה מבנותי ליום הולדתי בשנה שעברה, יחד עם הארנק הסגלגל והחמוד הזה

ולמה התכנסנו כאן היום? בגלל שלפני כ-3 שבועות קיבלתי מייל משני, מנהלת הבלוג של אקססורייז ישראל, השואלת אותי באיזה סניף ארצה לקבל את פרס הזכיה שלי. לרגע לא הבנתי-איזו זכיה? ואז שני הזכירה לי שהשתתפתי בתחרות בבלוג וזכיתי בתיק קלאץ' כסוף. איזה קטע! לא זכרתי. כשנכנסתי לפוסט בו היתה התחרות נזכרתי: הקוראות נשאלו-  "איזה פריט הזנחת בארון כי הוא הפך למשעמם ובא לך לשדרג אותו כדי להחיותו?"" ואני עניתי: "יש לי מעיל צמר קצר בסגנון צבאי בצבע אפור מרנואר מלפני שלוש שנים. הזנחתי אותו כי הוא קצת משעמם-אפור כהה עם כפתורים שחורים. חושבת על רעיונות לשדרוג-אולי להחליף כפתורים, או להוסיף סיכת דש צבעונית ועליזה". התשובה שלי מצאה חן בעיני חבר השופטים המכובדים: "אחרי דילמות קשות שניהלנו כאן עם הצוות, הוחלט להעניק את הפרס לניבה, על יצירתיות שבדבר. לא קל לשדרג מעיל ישן, ודווקא כן יש לה כמה רעיונות טובים. ניבה, שדרגי ותעדכני איזו אופציה בחרת בסוף. אה, ותתחדשי! ". הבטחתי שאעדכן.
כאן המקום להזכיר שכבר יצא לי לזכות בהגרלות שונות: למשל, בשמלה של אמה, וגם בשרשרת היפה של יעל אוריאלי. אז כנראה פעם שלישית גלידה (או קלאץ' כסוף).
והבטחה צריך לקיים-קבלו את המעיל לפני השדרוג:
וכמה אופציות לשדרוגו:



לקח לתיק שבועיים להגיע לחנות אבל בסוף הגיע. הגעתי גם אנוכי לחנות ושם לא ידעו על מה אני מדברת, אף לא ידעו שיש בלוג לרשת.. לאחר בירורים הסתבר שאכן מחכה לי תיק, אפילו שלא צירפו לו פתק. והנה הוא:
ואם אני כבר שם-לא לקנות משהו? אז קניתי את העגילים הירקרקים:

הבת האמצעית שלי תמיד אומרת לי: "אמא, למה את לא הולכת עם עגילים ארוכים?", אז זה לכבודך מתוקה שלי! 







 

4 תגובות:

  1. ברכות על הזכייה :)
    שידגרת את המעיל מאוד יפה. אני בכלל לא הולכת עם סיכות. אני חושבת שזה סוג של פספוס אצלי.
    עשית לי חשק :)

    יעלי
    בלוגי:http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_04.html

    השבמחק
    תשובות
    1. את זריזה!☺
      תודה רבה! כדאי לנסות.
      אני שמחה שעשיתי לך חשק (בחנויות ישמחו אף יותר..).
      שבת שלום

      מחק
  2. כמוני כמוך את אקסזורייזהכרתי בלונדון לפני שנים ובהיתותי אוהבת קשקושים וקיטש מייד התחברתי. נדיר שאשוטט בקניון ולא אתרשם מהחידושים. אך אם בעונה אני קונה באופן יזום או מתלהבת פה ושם כמתחילה סוף העונה (ואצלם זו באמתץ הנחה מהמחיר הנקוב) אני מוצאת את עצמי קונה בלי אבחנה ויכולה לצאת עם 4-5 וקרה לי גם שבעה פריטים מקסימים במחיר מצחיקים. מכורה למחרוזות שלהם!
    איזה כיף לזכות! תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. גם אני אוהבת קשקושים ואף פעם לא אתנגד לעוד שרשרת..
      שבעה פריטים? אלופה!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...