יום שבת, 19 במאי 2012

המשימה: למצוא שם לחנות

לפני כחודשיים, עדי המקסימה מבלוגיפור ערכה תחרות לבחירת שם לחנות וירטואלית שפתחה בבית הספר לאיפור באינטרנט אותו הקימה. מיד התגייסתי למשימה. בראשי הקריאטיבי חשבתי כי אם לבית הספר קוראים Makeupschool, הרי יש למצוא שם המזכיר או משתייך לשם זה, וכך עלו בראשי שתי האופציות: makeupshop או makeupshopnet. ואכן, מסתבר שעל זה בדיוק חשבה גם עדי (והתלבטה), ולכן שלחה לי מתנה נחמדה אותה הבטיחה למי שבזכותה ייבחר השם (הבהרה-השם הנבחר הוא Makeupshop):


כשקיבלתי את המתנה הופתעתי לגמרי-זו בהחלט לא מתנה קטנה: בתוך שקיק אורגנזה נחו להם מיני גלוס בצבע אפרסקי של מאק, עפרון עיניים בצבע טורקיז של OFRA, מברשת לצלליות מסדרת Pro של OFRA וכרטיס הטבות VIP של בית הספר לאיפור באינטרנט. עדי הגדילה עשות וגם צירפה מכתב תודה וכן פירוט אודות כרטיס ההטבות וההנחות-עבור רכישת מוצרי איפור וקוסמטיקה וכן עסקים שונים בתחומי האופנה, הלייפסטייל ועוד.
עדי, כל הכבוד, תודה רבה והמון המון הצלחה!


10 תגובות:

  1. כל הכבוד :) את באמת קופיריטריט .שם מאוד יפה והמתנה משגעת.

    יעלי
    בלוגי : http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html

    השבמחק
  2. השם מקסים ואיזה כיף זה לקבל מתנה כזאת. חוץ מזה, כחובבת קניות איפור כמו שכתבתי בבלוג החדש שפתחתי, משמח לדעת על פתיחה של חנות איפור אינטרנטית חדשה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מור!
      מה שם הבלוג שפתחת? שיהיה לך בהצלחה

      מחק
    2. תודה רבה, את מוזמנת להציץ בבלוג שלי -
      http://mor-e-beauty.blogspot.com/

      מחק
    3. אני מיד ניגשת לקרוא.
      את מוזמנת להירשם לבלוג שלי כמנויה וגם לקבל עדכונים על פוסטים חדשים במייל-מצד ימין למעלה.
      בהצלחה!

      מחק
  3. איזו מקסימה את!!
    תודה רבה על הפוסט (:
    באמת שמחתי לראות שיש עוד אנשים בראש שלי וזה לגמרי חיזוק את ההחלטה.
    החנות החדשה כבר עומדת, אך יש עוד כמה "מדפים" לסדר... מבטיחה לעדכן ברגע שהכל יהיה במקום.
    בינתיים, אם אני יכולה קצת לפנק, אז למה לא? (:

    עדי

    השבמחק
  4. תודה רבה!
    שיהיה בהצלחה☺

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...