יום שלישי, 10 באפריל 2012

עדכון סופי וגם סקירה-איל מקיאג'

סוף סוף הגיע סוף הסאגה הבלתי נגמרת הזו.
מה היה לנו? שוברים כפולים, בהם לא מצויין שיש לבחור אחד, החלפת מוצר ללא קבלת שווה ערך לשובר, עיגול סכום הקניה בקופה, פוסטים ועדכונים בפייסבוק, עצבים, מרמור וחוסר רצון מוחלט להכנס לחנות איל מקיאג' אי פעם.
כזכור, דיברתי עם נציגת שירות הלקוחות שהבטיחה שיחזרו אלי מהנהלת שירות הלקוחות, אז חזרו (לקח אמנם 11 ימים במקום "למחרת" אבל מי סופר).
ביום ראשון השבוע קיבלתי מייל ממנהלת שירות הלקוחות, סיון כהן, שהבינה שהיו לי מס' בעיות ותרצה לשוחח איתי, וכמובן ביקשה את מס' הנייד שלי. נתתי. כשהתקשרה ביקשה שוב שאספר (בפעם ה-4, כן?) את כל הסיפור. אז סיפרתי. היא נעצרה בעניין מבצע השוברים. לדבריה, נוצר מצב שלקוחות הדפיסו מס' פעמים את השוברים וכך קיבלו הרבה מוצרים ולכן הוחלט להפסיק את המבצע. עשו בדיקה ומי שהיה זכאי-קיבל. ואילו אני-לא זכאית!! רק מי שמילא כרטיס לקוח בחנות זכאי. המומה והלומה טענתי כי קיבלתי את השוברים במבצע סוויט סיקסטין-או דרך דף הפייסבוק שלהם או דרך מועדון הלקוחות שלהם, באמת שאני כבר לא זוכרת איך-לפני חודש וחצי. סיון לא אמרה במילים "את שקרנית וזייפנית" אבל בהחלט נתנה לי את ההרגשה הזו. ביקשה שאשלח לה במייל את השוברים לבדיקה. חבל שהם לא עושים את בדק הבית אצלם. בשלב זה הייתי מוכנה כבר לוותר, ואז החלטתי להמשיך עבורכם, הקוראים-מגיע לכם closure. מזל שלא מחקתי את המיילים..
שלחתי לה ואחרי עשר דקות חזרה אלי, לא התייחסה לנושא בו עצרה-אם אני צודקת או לא-רק אמרה שאוכל להחליף את נרתיק המברשות. למי שעוקב, את הנרתיק כבר החלפתי וכך התחיל הסיפור... כנראה שזה שסיפרתי לה את כל הסיפור לא עזר כי היא לא הקשיבה.. אח"כ אמרה שאקבל מחדש את השובר למימוש בחנות שארצה, עד יום ראשון הבא. דד-ליין קצת רצחני, בהתחשב בכך שיום חמישי ערב חג ושישי סגור.. סיון אמרה שהיא תשלח מייל לחנות לעדכון וכשאגיע שאציין שדיברתי איתה.
לגבי עיגול הסכומים-אמרה שתבדוק אחרי חול המועד אם זה נקודתי או בכל הרשת. מוזר.
ביום שלישי ניסיתי להתקשר לחנות בקניון ערים כדי לוודא שאכן קיבלו את המייל לפני שאהובי יעבור שם בדרכו מהעבודה ויביא לי שפתון אותו גיליתי במאמץ רב באתר (הלא אין קטלוג בשום מקום). חצי שעה של נסיונות, הודעות בפייסבוק ללא מענה ומיילים לסיון (שבאמת ניסתה לעזור) ולבסוף הצלחתי לתפוס אותם, כדי לשמוע שהיו עם לקוחות. גם אני לקוחה! הבהרתי למור את עניין המייל והשובר ואח"כ אהובי הגיע לחנות, קצת חוסר בהירות ולבסוף הוציא מים מסלע-מצאו את המייל (אפילו היה כתוב "לתת ללקוחה עם חיוך"-חבל שלא כל השירות עם חיוך), וכך קיבלתי את השפתון היפה הזה שנקרא: Sparkle pink.
מיהרתי לבדקו ולהלן המסקנות:
מחיר-97 ש"ח, 2 גרם (כאמור, קיבלתי חינם במסגרת מבצע sweet 16).
אריזה-לשפתון אריזת קרטון שחורה עליה כתוב Matte lipstick, עם מדבקה עליה רשום שם הצבע-ספארקל פינק-חדש, וטוב שכך, כי על השפתון עצמו לא רשום כלום פרט להטבעת סמל איל מקיאג' (וזה חסרון לו היו לי שפתונים נוספים של איל מקיאג'-אי אפשר לדעת מה הצבע ללא הקופסא). מיכל השפתון שחור ועשוי סיליקון-חידוש עבורי, נוח להחזקה. צבע השפתון-ורוד בהיר וטבעי, מנצנץ בעדינות.
מרקם-נמרח בקלות על השפתיים. השפתון מאט ולכן לא "נוטף" לחות, אך זו עדיין מורגשת ולכן המריחה הקלה.
אופן השימוש-למרוח על השפתיים, מן הסתם ☺
מבחן התוצאה-נמרח אמנם בקלות אך מאחר והצבע בהיר מאוד כדאי למרוח כמה שכבות כדי לראות צבע ולא רק נצנצים. שעתיים ודני שוקולד מאוחר יותר-נמוג הצבע (אף שמשחתי מעל מייק-אפ) ונותרו רק הנצנצים-לפחות לא נשארה מסגרת מעצבנת של צבע כמו שלעתים קורה עם שפתונים. קצת מוזר לי שמצד אחד השפתון מאט ומצד שני יש לו נצנצים, אבל הצבע יפה ועדין והנצנוצים קטנטנים.





ועל זה נאמר: ובא לציון גואל!



6 תגובות:

  1. לי יש את הקטלוג. פעם אחת לפני כמה זמן קניתי שן משהו וקיבלתי תא הקטלוג. קטלוג מאוד כייפי. ישר סימנתי בו את כל המוצרים שיש לי, גיליתי מוצרים חדשים הוא היה ממש אפקטיבי שאני לא מבינה למה הם לא מחלקים אותו. מה שבטוח הוא המון דפים , זה חתיכת ספר אז זה בטח יקר להדפיס ולתת לכל אחד.אבל חבל כי ככה מכירים עוד מוצרים שלהם.
    אודם יפה. לי יש אודם בצבע לילך ואני מאוד אוהבת אותו. יש לאודמים אריזה מגניבה, פשוט אודם בעיצוב יפה.
    שמחה שהסתיים הסיפור עם השירות לקוחות :) חבל שהם לא מהירים ויעילים.

    השבמחק
  2. כשלמדתי שם לפני 10 שנים קיבלתי המון קטלוגים-כי הם רצו שאמכור מוצרים שלהם!☻ גם אם זה יקר לתת לכל אחד, בהחלט אפשר לתת לחברות מועדון ובטח ובטח למאפרות שלמדו אצלם.. :
    תודה. העניין הוא לא רק על המהירות והיעילות אלא בכלל על חוסר יושר וחוסר אמון בלקוח, שזה יותר משמעותי..
    חג שמח!

    השבמחק
  3. היי, סליחה שאני מתערבת בשיחה, אבל רק רציתי לציין שאני ממש מסכימה איתך! אולי להדפיס את הקטלוג זה יקר ולא חסכוני בנייר, וזה אכן לגיטימי, אבל למה לא לפרסם אותו באתר שלהם, כמו שעושים בכל אתר של חברת איפור נורמלית? האתר של איל מקיאג' נראה כמו שלט פרסומת לקורסי האיפור שלהם, וכמעט שאין התייחסות לכך שמקור ההכנסות העיקרי של הרשת הוא ממכירת מוצרי איפור, כי הם בכלל לא מציינים אילו מוצרים הם מחזיקים. זה ממש מתסכל. ומה שאמרת, לגבי זה שהם לא מציינים את שם הליפסטיק על גבי האריזה- זה גם נכון לגבי הצלליות שלהם, וזה גם ממש מעצבן. רוב האנשים בדרך כלל לא מחזיקים את המוצרים בתוך הקופסאות שלהם ונוצר מצב שאנשים לא יודעים באיזה גוון הם משתמשים..

    השבמחק
  4. נטע, זה לגמרי מצויין שאת מתערבת בשיחה-זו מטרת התגובות בפוסטים ☺
    את צודקת בהחלט-הם לא מפרסמים לא באתר וגם לא בפייסבוק-אז למה אלה נועדו? כנראה באמת רק לפרסם את קורסי האיפור שלהם. אם ככה, אז בשביל מה לטרוח ולמכור מוצרים?
    וזה באמת מתסכל גם לגבי אי-ציון שמות ו/או מס' על הליפסטיקים - ודרכך נודע לי שגם על הצלליות-לא מבינה את האי-גיון בזה!

    השבמחק
  5. אני לא מעודכנת בכל הסיפור, אבל יודעת להתרחק מאיל מקיאז'.. יש לי צללית אחת שלהם שקיבלתי במתנה מחברה. וקשה לי להאמין שיהיו ברשותי מוצרים שלהם (אלא אם כן אקבל אותם וגם את זה אני לא ממש רואה קורה..)
    ההתנהלות שלהם דוחה ברמות וזה פשוט לא עושה חשק להתנסות במוצרים שלהם, גם באילו שטובים..
    שמחה שהיה שווה להתאמץ ולשגע אותם בשביל לקבל את מה ש*מגיע* לך...

    השבמחק
  6. תודה! את מוזמנת לקרוא את כל הסיפור ☺
    גם אני לא קונה מוצרים שלהם והשירות באמת על הפנים.
    חבל לי רק שלא טרחו גם לפצות אותי על הבלגן, הטרחה, הדלק להגיע לשם וכו' וכו'..

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...