יום רביעי, 20 ביוני 2012

MAC-Studio Fix, NW20

כבר 15 שנים אני משתמשת בפודרה-אבן Double face של קליניק ועד כה סיפקה לי מה שהייתי צריכה: כיסוי בינוני, עמידות רבה, ספיחת שומנים בקיץ. מה בחורה צריכה יותר מזה? כמובן, רק לימים שדורשים כיסוי בינוני ולא כיסוי מלא..אולם בחורפים האחרונים עור פני יבש יותר ולכן הפודרה פחות מתאימה לי.
לפני 3 שנים גיליתי בפראג את הפודרה של ספורהקניתי בצבע קצת יותר כהה מהרגיל, לימות הקיץ החמים והשזופים למרות קרמי ההגנה. אולם היא קצת כבדה לי מדי.
החלטתי לגוון, ולאן הולכים כשרוצים לגוון? למאק. כשהיינו באילת לאחרונה נכנסתי לסניף במטרה לקנות פודרה אחרת בכלל, אבל כשראיתי את הסטודיו פיקס הבנתי-זו ולא אחרת. התנסיתי בחנות עם מברשת (עד כה הנחתי את הפודרה רק בעזרת כרית פודרה) וממש נדלקתי! נעימה על הפנים, לא מעיקה, מכסה מעולה (האמת שזה מייק-אפ פודרה, אבל כל כך קליל שלא מרגישים). הפעם האחרונה בה קניתי מייק אפ פודרה היתה לפני 10 שנים אולי, והיא היתה כבדה מאוד על הפנים (של רבלון או לוריאל, לא זוכרת).
ולפרטים:
מחיר-150 ש"ח באילת נטולת המע"מ, 174 ש"ח בשאר הארץ. 15 גרם. אין מבצעים כמובן (אבל למה? למה?).
אריזה-קופסא עגולה ושחורה, המכסה המתרומם מגלה מראה, מתחת לפודרה, בתא נפרד נחה לה ספוגית (מבחינה זו דומה מאוד לפודרה של ספורה) ובתחתית-חורי איוורור.
מרקם-אוורירי, גימור מלוטש, נעים וקליל על העור. לפנק, לפנק..
מבחן התוצאה-ניתן לבנות את הכיסוי בהדרגה מקליל-שקוף ועד עבה ומכסה. קלה מאוד למריחה גם על קרם פנים שלא נספג לגמרי. עמידה מאוד גם בקיץ החם. לא כיסתה לגמרי את הנמשים שלי אבל טשטשה וזה גם טוב. בהחלט יכולה להחליף את פודרת הקליניק שלי, רק המחיר (!).
קליניק
ספורה

מאק



כאן אני מדגימה את הפודרה על פני הענוגות (ולפני שתשאלו-כן, הבהרתי את השיער לכבוד הקיץ):



עיניים: Sephora, colorful mono, chrome no. 07
צללית בתפזורת מס' 31, Ja-de
זוויות פנימיות של העיניים-Clinique, colour surge, frosted blossom, 06
Lancome, Hypnose doll eyes
Estee Lauder, Ideal light, soft pink, 07
פנים: Mac, Studio fix, NW 20
Cargo, Echo beach bronzer
שפתיים: Rimmel, Exaggerate lip liner definer, Eastend snob, 063
Clinique, Extreme pink, 19

שיהיה לכם יום מאק-סים!












7 תגובות:

  1. יפה, גם אני עברתי מקליניק, אבל למייקאפ סטור ורק אז למאק
    אני ממליצה לך לבדוק את המייקאפ סטור, לדעתי הוא יותר טוב מהמאק בהרבה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אני לא מכירה את המוצרים שלהם. נתת לי רעיון..

      מחק
  2. הקיץ שלנו לגמרי מחייב פודרה!
    ממש הזכרת לי נשכחות עם הפודרה הזו של קליניק, אני זוכרת שלפני המון שנים לא היתה אחת שלא היה לה אותה, סופר פופולרית.
    המאק זה מייק אפ לכל דבר לכן גם המחיר. אם את מחפשת פודרה אז לכי על המאק בלוט לקיץ.
    ותתחדשי על הצבע בשיער :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפודרה של קליניק היא הראשונה שלי, מימי עבודתי אצל היבואן..
      בינתיים אכלה את הפודרה הזו ואז אבדוק הלאה לגבי הבלוט.
      תודה תודה☺

      מחק
  3. אני גם משתמשת ב-FIX כבר 3 שנים ומאד מרוצה (חוששת מהיום שאצטרך לעבור למייק אפ + פודרה). מאוד נוח להנחה.
    ניתן להשיג ב-STRAWBERRY ב-110 ש"ח ולפעמים לתפוס מבצע זול יותר (לפני כחודשיים קניתי ב-90 שח).

    http://il.strawberrynet.com/makeup/mac/studio-fix-powder-plus-foundation/133589/#DETAIL

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו ראיתי שהממחי עלה ל-13, עדיין זול יותר מהארץ.

      מחק
    2. תודה על הטיפ!
      הסירי דאגה מליבך-המייק אפ+פודרה מאוד קליל ונעים, אין הבדל בתחושה על הפנים מהפודרה.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...