יום ראשון, 24 ביוני 2012

(לא) כל הנוצץ זהב (יש גם ברונזה)

הכל התחיל כשחיפשתי צללית זהובה לשמלה האדומה שלבשתי לחתונה של קרוב משפחתי.
כשהיינו באילת, בסניף של המשביר, תרתי אחר צללית קרמית. הדיילת של לוריאל הראתה לי את הצללית הזו - L'oreal-Color Infaillible-Goldmine 027 והניחה מעט מהצללית על גב כף ידי. הצבע נראה מהמם על היד וללא היסוס לקחתי. אבל זו לא צללית קרם, זו צללית אבקה-קרמית והיא מתפוררת.

בבית גיליתי שבתוך צנצנת הצללית שוכן לו לבטח מכסה שחור עם ידית קטנטנה ושובבה, להרמת המכסה ללא לכלוך ולדחיסת החומר. נייס!
וככה הצללית נראית על כף ידי השמאלית.

הפרטים:
מחיר-27.2 ש"ח במבצעים במשביר באילת, מחיר מקורי באילת 64.7 ש"ח. בשאר הארץ-כל הזמן במבצעים אז לא רחוק מזה. 3.5 גרם.
אריזה-צנצנת זכוכית שקופה שחלקה התחתון מרובע וחלקה העליון עגול. מכסה שקוף דרכו ניתן לראות את צבע הצללית-מעולה! בפנים, כאמור, מכסה שחור עם ידית אחיזה קטנה.
מרקם-נע בין דחוס למתפורר. כשמורחים עם האצבע הצללית הופכת קרמית. הצבע זהב נקי.
מבחן התוצאה-מבלבל משהו. הצללית לא החליטה אם היא קרמית או אבקתית: היא דחוסה אבל מתפוררת, היא נמרחת טוב עם האצבע אבל לא טוב עם מברשת, מעל צללית אבן היא נושרת, אבל מעל פריימר בלבד מחזיקה יפה. מן בלבול זהות שכזה. יצא הכי טוב עם האצבעות או עם ספוגית. כשמרחתי אותה לבדה מעל פריימר נראתה בהירה מאוד מאוד, ועל לבנה שכמותי זה עדין מדי עד בלתי נראה.

לקחתי את הצללית למבחן השוואה עם מוצרים נוספים לעיניים שיש לי, בגווני זהב עד ברונזה:

מימין לשמאל:
Il Makiage-24 Karat Gold
מתוך רביעיית צלליות Revlon-Colorstay-01 Copper Spice
צללית בתפזורת  Ja-de-35
L'oreal-Color Infaillible-027 Goldmine
Il Makiage-Highlighter Dust-Sun Glow
Mac-Pigment Color Powder-Tan

מימין לשמאל:
Benefit-Creaseless Cream Shadow/Liner-r.s.v.p
Maybelline-Cool Effect-05-Nougat Glace
Mac-Fluideline-Rich Ground
Maybelline-Cool Effect-04-Iced Melon
Ja-de-Perfect Eyeliner Kajal-122

כפי שתוכלו לראות, מבחינת הצבע-צללית לוריאל לוקחת ובגדול-הכי מוזהבת שיש. זהב נקי, לא מעורבב עם צבע אחר, כמו שזהב צריך להיראות.
מבחינת עמידות ופיגמנטים-יש טובות ממנה.
החזיקה לי מעמד כ-4 שעות, לא נצנצה מדי, אח"כ פשוט דהתה.

ואני עדיין מחפשת את הצללית הקרמית המוזהבת המושלמת-יש כזו?

נ.ב.: שימו לב לדוגמית השבוע החדשה!




16 תגובות:

  1. גם לי יש אותה ואני מאוד אוהבת בתור צללית בסיס... משתמשת בה ממש המון!

    השבמחק
    תשובות
    1. נתת לי רעיון לגבי צללית בסיס..
      תודה☺

      מחק
  2. ניבה, יש לי צללית בצבע ירוק חאקי מהסדרה הזאת ואני נהנית ממנה מאוד. היא במיטבה עם פריימר מתחת ושימוש במברשת לחה או פשוט להניח אותה עם האצבעות. כמו כן, אני משתמשת בה כאייליינר עם מברשת זוויתית קטנה ולחה (אגב, האיפור שלי היום :) רצוי לאפר קודם את העיניים כשמשתמשים בה, לנקות את הנשורת במידה ויש ורק לאחר מכן לאפר את הפנים. מאוד אהבתי את הגוון שבחרת. יש לי רביעיית צלליות של שיסיידו עם גוון מוזהב אחד שלדעתי מושלם, הוא לא אטום לגמרי אלא מעט שקפקף ואני משתמשת בה בעיקר לזוויות הפנימיות של העיניים ולהארה בעצם הגבה. לא יודעת אם הרביעייה הזאת עדיין במגוון. אם תרצי ארשום לך את השם המדוייק והגוון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הגעתי למסקנה שהכי טוב עם האצבעות☺
      אני תמיד מאפרת קודם את העיניים ואח"כ את הפנים, רואים את הצללית שנשרה על הלחי לפחות חצי שעה אחרי שהתאפרתי..
      תודה על הטיפ, אשמח אם תרשמי לי את השם.

      מחק
  3. הצללית הזו נהדרת.
    ממליצה לך להניח אותה רק מעל פריימר, היא אמורה להחזיק לשעות ארוכות.
    כמו כן, כדאי להניח אותה בטפיחות ולא בתנועות מריחה, כך היא תהיה יותר עוצמתית בגוון ופחות שקופה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דנרה, זה מה שעשיתי☺
      צלליות כאלה אני לא מורחת אחרת זה פוגע בצבע ובפיגמנט, רק בטפיחות אצבע או מברשת.

      מחק
  4. Silky Eye Shadow Quad, Q12 Wood Tones של שיסיידו. הגוון השמאלי התחתון ברביעיה הוא זה שהזכרתי. תעשי חיפוש בגוגל :)

    השבמחק
  5. אני אוהבת את סדרת הצלליות הזו (את זו ספציפית אין לי)
    אני תמיד מניחה אותן מעל פריימר - לוקח אותן כמה דרגות מעל.
    היא נראית מעולה לטשטושים:)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מצאתי שלהניח אותה על פריימר נותן את התוצאה הכי טובה אבל זה עדיין לא מה שחיפשתי.
      אפשר באמת להשתמש בה לטשטושים כדי לתת זוהר ונצנוץ☺
      תודה פיצ'ה!

      מחק
  6. מצטרפת למגיבות מעלי - אכן סדרת צלליות מוצלחת ביותר.
    אני הבעלים הגאים של 3 כרגע והיד עוד נטויה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמתי לב שלכל המגיבות שנהנות מהצלליות אין את הצללית בצבע הספציפי הזה, יכול להיות שכאן טמון ההבדל..
      תהני! אם תקני את המוזהבת-דווחי איך היא עלייך☺

      מחק
  7. ניבה, יכול מאוד להיות- פיגמנטים מסוימים לא תמיד מתקבלים באותו אופן על העור....

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות! אם אקנה אחרת בצבע שונה אדווח כאן

      מחק
  8. לא מסכימה איתך על המתפוררת אלא אם כן זה תלוח פיגמנט. יש לי כמה מהסדרה, מורחת אותן הן באצבעות והן במברשת (מעדיפה באצבעות) על הפריימר של אורבן דיקי עם הלחות 0 עמידות של אין סוף, עד שאני מסירה את האיפור בערב/לילה. אבל שוב - הגוונים שלי יותר עזים,אולי בבהיר זה אחרת. הגוון שבחרת מאוד יפה

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי את הזהובה הזאת ותראי בעצמך. כתבתי שעם אצבעות ועל פריימר בלבד זה מחזיק יפה, אם כי לא חזק, בטח לא קרמי. כנראה שרק בצבעים כהים הפיגמנט חזק יותר, לא ניסיתי. הגוון באמת יפה-זהב טהור מה שנקרא☺
      שבת שלום♥

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...