יום רביעי, 2 ביולי 2014

שופינג באמסטרדם

חיכיתם חיכיתם והנה זה בא-פוסט שופינג וחנויות מומלצות באמסטרדם.

שנתחיל? קדימה!

באמסטרדם אמנם אין, אבל במרחק לא רק משדה התעופה סכיפהול נמצאת חנות Primark גדולה, בעיר Hoofddorp. מאחר והיא קרובה לשדה וידענו שלא נגיע לשם אח"כ, החלטנו עוד מראש לעצור שם לשופינג קל לבנות ומשם להמשיך למלון. וטוב עשינו. מסתבר שגם כשבודקים תחזית כל יום וכתוב מינימום 10 ומקסימום 15 מעלות, בסוף יצא 25... ארזתי בגדים ארוכים והיה חם ויבש. אז קנינו בגדים קצרים. במרכז העיר חנויות ידועות רבות, בהן Zara, H&M, Hema, New Yorker, Rituals ועוד ועוד.
Primark מתהדרת במחירים זולים במיוחד תמורת פריטים טרנדיים לכל המשפחה, וגם לבית. לגבי האיכות הדעות חלוקות-כשהיינו בלונדון לפני 8 חודשים קנינו לבנות חולצות ולאחר כביסות רבות צורתן לא השתנתה, אם כי הטריקו לא ממש רך. יש הטוענים שהבגדים מחזיקים מעמד עונה אחת, ולדעתי כשזה נוגע לילדים שגם ככה גדלים כל דקה - זה בהחלט מספיק.
קנינו לקטנה חולצות קצרות תמורת 2-3 אירו לחולצה (כן, כן! בין 9 ל-13 ש"ח לחולצות מעוטרות פאטצ'ים וכד')
 וג'ינס קצר מהמם

את הכפכפים האלה בחרה הפאשניסטה הצעירה בעצמה. עלו 1.5 אירו



לגדולות קנינו בגדים - חצאית לפאשניסטה הבכורה

 

וגם צעיף אוורירי


 ולקים לפרנץ'

ולי?
ג'קט יפהפה שיקבל במה משל עצמו, מספר חולצות וצעיף.
החולצה האפורה עשויה בד דקיק ביותר, שרווליה מתקפלים ונארזים לתוך לולאה, והיא שקופה ויפה.


שקענו בבדיקת המצאי בחנות עד שהגיע זמן קריאת שחרית... סתם, עד שהמאבטח אמר ללכת לקאסה (קופה) כי כבר חמש, אמרתי: רילי? הפאשניסטה האמצעית הספיקה להוסיף קשת פנינים זהובה ובזאת סיימנו.


ומשם לאמסטרדם. בנות אמסטרדם הצעירות מתהדרות רובן ככולן בנעלי אולסטאר, לרוב חצאיות. אין הבלחות אופנתיות רבות מדי, הרוב סטנדרטי. לעומת זאת האופניים מקושטים מאוד.
בכל מקום מכירות Midsale שוות, וגם ככה לא יקר.
ברחוב Rokin האופנתי נכנסנו לחנות V&D. זהו כלבו גדול ולו 5 קומות גדושות בגדים, נעליים ואביזרים לכל המשפחה. מחירי ביניים לרוב אך גם ייצוג נכבד למותגים כמו Monsoon, Desigual, Mango וכו'.




ברחוב Nieuwedijk מצאנו חנויות רבות נוספות:
Claire's - תכשיטים, אקססורייז, גם מוצרי איפור פשוטים וזולים, וגם לילדות. בסגנון טופ טן שלנו.
הצצתי באתר החברה, הם שולחים ל-180 מדינות. האם ישראל בתוכן? לאאא... מעצבנים. אבל אפשר להעזר בחברת משלוחה כי יש מבצעים (עכשיו יש 2+1) וגם ככה המחירים לא יקרים והפריטים משגעים.



Six - כתבתי על החנות בפוסט שבועות (לינק) אז לא ארחיב, רק אראה תמונות:





C&A - אין צורך להציג. קניתי כמה חולצות וגם זוג מכנסיים שחורים דקיקים עד מאוד, אותם תראו בפוסטים אחרים, כנהוג.

Hema - רשת כלבואים הולנדית, קצת מזכירה לי את המשביר לצרכן-מעט מיושנת עם נגיעות טרנדיות קלות. גם כאן ניתן להשיג הכל לבית ולארון הבגדים, במחירים נוחים ביותר.

Bart Smit - חנות צעצועים בת 5 קומות לילדים וילדים ברוחם. הקטנה בחרה במיני מאוס, למרות שכבר יש לה בבית. חנות נוספת מומלצת היא Intertoys.

ובל נשכח גם את Albert Cuypmarkt, עליו כתבתי כבר (לינק), ובו חנויות בגדים לרוב, וגם דוכני קוסמטיקה שלא הייתי מתקרבת אליהם.
את התיק למטה רציתי מאוד לקנות ובסוף לא עשיתי זאת ועכשיו אני מאוד מתחרטת. note to myself: אהבת משהו, עשית סיבוב והמשכת לחשוב עליו? קני אותו!
התיק נמצא בחנות של פריטי וינטג' מהממים. מי טס לאמסטרדם בקרוב ורוצה לקנות לי?


בהמשך השוק, בדוכן פתוח, נמכרים התיקים הבאים-כלבים, תותים, דלועים, יש גם אקורדיונים ומחוכים. אבל את כולם אפשר למצוא באי-ביי. אני יודעת. חיפשתי.



ונעבור לקוסמטיקה:
הפעם לא קניתי כמעט כלום. כשמטיילים בחבורה גדולה ויש גם ילדה קטנה קשה להתעכב ולחפש, למרות שהאהוב פירגן לי זמן איכות ב-Douglas. חיפשתי מייק אפ מעולה עבור חגיגת בת המצווה, ושאלתי את הדיילת לגבי דיור ושאנל. במקום שתחגוג עלי, החליטה לאפר אותי במייק אפ של חברה אנונימית (לי), שאני אפילו לא זוכרת את שמה. מאחר ויכולת ההתנגדות שלי פחתה באמסטרדם, היא אפילו איפרה אותי!

כמובן שבסוף לא לקחת את המייק אפ. אבל קניתי אחר בשדה התעופה. גם הוא יופיע בפוסט אחר.
בפינת benefit בחנות קניתי את הפריימר that gal המעולה, עליו כבר כתבתי פעם (לינק).




בטיולינו הרגליים גילינו פינות חמד, כמו חנות העיצוב הזו, בדרך ל-Vondel Park:



וגם חנות וינטג' ליד ה-Pancake Bakery:



אתם מוזמנים לקרוא פוסטים מאת חברותי הבלוגריות חובבות אמסטרדם וקניות:
לפוסט של edenable ליחצו כאן
לפוסט של All My Hobbies ליחצו כאן
לפוסט של Beauty In Bloom ליחצו כאן

אם יש שאלות-אני פה!










8 תגובות:

  1. ניבה יקירתי, תתחדשי ותהני ותתפנקי מהקניות. בהחלט עשית לי חשק לבקר באמסטרדם

    השבמחק
  2. עשית לי חשק לטיסה...
    הכל נראה משגע :)

    השבמחק
  3. עושה רושם שנהנתם!
    יופי של פוסט!

    השבמחק
  4. תתחדשי!
    תודה על הלינק :)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥