יום שבת, 9 ביוני 2012

קרם ליקופן לאזור העיניים והשפתיים-ד"ר פישר

זהו המוצר השני של ד"ר פישר שקניתי באילת. קרם העיניים (למעשה ג'ל) הראשון שלי היה All about eyes של קליניק ולאחרונה השתמשתי ב-Time zone של אסתי לאודר. לאחר שהתנסיתי בסרום של ד"ר פישר ומאחר ונגמר לי קרם העיניים, החלטתי לנסות את קרם העיניים מאותה הסדרה.
יש לי מעט חריצים בצדי העיניים, מעט כתמים כהים מתחת לעיניים, ושום קמטים מסביב לפה (אני לא מעשנת ולא עושה פרצופים אז סביר להניח שלא יהיו לי בעתיד הקרוב). גם בנוגע לקרם העיניים, ד"ר פישר מכריזים על חידוש עולמי בטיפול אפקטיבי בקמטים.
גם לקרם העיניים תועלות מרובות-הגנה מקרינת השמש, קומפלקס ליקופן 100% טבעי, הגנה מנזקי סביבה ואקלים וכדוריות חומצה היאלורונית. לא אחזור שוב על ההסבר המפורט, תוכלו לקרוא בפוסט הקודם.
קרם העיניים מכיל שמן שקדים, חמאת שיאה ופרו-ויטמין B5 המרככים ומלחחים את העור.
הרופא (ד"ר פישר) מבטיח כי בשימוש יומיומי בקרם ייטשטשו הקמטים באזור העיניים והשפתיים והעור ייראה חלק ואחיד יותר. כמו כן, מרכיבים פעילים בקרם פועלים למיצוק העור, להפחתה ניכרת בכהות סביב העיניים וכן אבקה מחזירת אור המצויה בקרם תעניק מראה זוהר ובריא, ותסייע בטשטוש אופטי של קמטים וסימני עייפות (סימני עייפות הם השם השני שלי בתור עייפה תמידית).
העלון המצורף לא מתייחס לקרם העיניים, זהו אותו עלון שצורף לסרום.
מחיר-במקום 198.3 ש"ח מחיר אילתי, שילמתי 83.3 ש"ח במבצעים, 20 מ"ל.
אריזה-שוב האריזה הצהבהבה עם ציור העגבניות. הקרם נמצא בתוך שפופרת עם פיה בקצה. יש ללחוץ מאוד בעדינות כדי לא להוציא כמות גדולה מדי. אין למרוח את הקרם ולמתוח את העיניים אלא לטפוח עם האצבע מתחת לעיניים ועד לצידיהן בקלילות עד לספיגת הקרם. אני מורחת גם על העפעפיים ועד הגבות.
מרקם-קרם קליל, נמרח בקלות ונספג די מהר. צבע שמנת. מותיר הבהרה מנצנצת מתחת לעיניים עקב אבקת ה-Polyamide מחזירת האור.
מבחן התוצאה-לאחר שימוש יומיומי במשך שבוע, בוקר וערב, אפשר להגיד שהפעם, בניגוד לסרום, לא חשתי עקצוצים ומתיחות ובאמת גם לא היו מתיחות, אם כי השקיות מתחת לעיניים קצת איבדו מנפחן ושקעו.  הקמטוטים בצדי העיניים לא התמלאו אבל הכתמים הכהים מתחת לעיניים התבהרו, בעיקר מיד אחרי המריחה רואים בהירות בגלל האבקה מחזירת האור (זה לא שרואים אבקה או נצנוצים אבל רואים שהכתמים בהירים יותר והעיניים נראות מוארות ופקוחות יותר). מסביב לשפתיים אני לא תמיד מורחת כי גם אין צורך, אם כי אולי כדאי בשביל המניעה ולא רק לטיפול כשיש קמטים. כפי שהובטח, העור נשמר אלסטי (כתוב מוצק ואלסטי, אבל אם הוא מוצק הוא לא יכול להיות גמיש), וכן יש הרגשה של ריכוך ולחות רבים. ניתן להתאפר מעליו לאחר ספיגתו.
חשוב חשוב: יש להמנע מחשיפה לשמש גם אם מרחתן קרם הגנה.
הקרם לא מכיל בושם, בעל הגנה מפני השמש 30 SPF, כתוב "סנסיטיב-לעור רגיש" וגם "לכל סוגי העור" אז זה לא כל כך ברור. לי יש עור מעט יבש והקרם מתאים לו.
מסקנה סופית-כדאי, הקמטים לא ייעלמו אבל מראה הכתמים השתפר, העיניים נראות זוהרות ומוארות כאילו ישנתן לפחות לילה שלם (לא לזלזל בזה!), הקרם מתוצרת הארץ ולא נוסה על בעלי חיים והמחיר יותר מסביר.
ועל כך אמא שלי היתה אומרת (מה היתה? היא עדיין אומרת) - עדיף תוצרת הארץ, הם היחידים שיודעים לטפל בעור שלנו כי מכירים אותו הכי טוב.






4 תגובות:

  1. היי,
    נראה לך שאפשר להשתמש בו גם בלילה,לפני השינה? אני שואלת בגלל ההגנה הגבוהה מהשמש.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה ההגנה הגבוהה צריכה להפריע לשינת היופי? בכל אופן, כתוב בוקר וערב אז זה בסדר. אני משתמשת גם בבוקר וגם בערב ואין עם זה שום בעיה.

      מחק
  2. נשמע מוצר מנצח! ייבדק בקרוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט! תודיעי איך היה ☺

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...