יום רביעי, 6 ביוני 2012

סרום ליקופן למתיחה מיידית-ד"ר פישר

לפני כחודש קיבלתי בדואר 2 דוגמיות של סרום ליקופן למתיחה מיידית, מסדרת Genesis age control של ד"ר פישר. מיד ניסיתי. יש לי קמט/שקע מרכזי בין שתי הגבות, וקמטים היורדים משני צדי האף לצדי השפתיים. קמט הגבות מטריד אותי כבר שנים, בהן ניסיתי מוצרים שונים למילויו. עד לאחרונה השתמשתי ב-Tri Aktiline Instant deep wrinkle filler מבית אסתי לאודר לארועים מיוחדים, אבל לאחר המריחה רואים חומר לבן וקצת גבשושי וגם האפקט מחזיק מעמד מעט מדי זמן.
לדוגמיות-המכובדות, יש לומר, 3 מ"ל כל אחת שהספיקה לי ליותר משבועיים-צורפה חוברת הסבר כשבחזיתה מתנוססות פניה היפהפיות של יעל אבקסיס, פרזנטורית ד"ר פישר כבר שנים. לטעמי, בחירה מצויינת-בעלת יופי עוצר נשימה אך לא מאיים, נעימות רבה ורכות, מייצגת את ארץ ישראל הישנה והטובה-לא סתם כוכבנית לרגע אלא כוכבת אמיתית.

חוברת ההסבר מודיעה שלראשונה בישראל סדרת אנטי-אייג'ינג לטיפול בקמטים ולמניעתם. למוצרי הסדרה יתרונות רבים:
* מערכת מסנני קרינה מתקדמת-30 SPF וגם הגנה מקרינת ה-UVA.
* קומפלקס ליקופן 100% טבעי, שמקורו בעגבניה. הרכיבים פועלים לנטרול רדיקלים חופשיים, שהם מולקולות חמצן הנוצרות כתוצאה מחשיפה לשמש, זיהום אויר, עשן וכד', ואשר פוגעות בתאי הגוף והעור.
* רכיבים אנטי-אוקסידנטים המשלבים גם ויטמינים A ו-E למניעת נזקים סביבתיים.
* כדוריות חומצה היאלורונית-הכדוריות מתנפחות בקמטים, ממלאות ומחליקות אותם והעור נראה חלק וצעיר יותר.
ועם כל היתרונות האלה אתם חושבים שהסרום עבד? חכו לסוף.
סרום ליקופן פועל למתיחה מיידית, להפחתת העיגולים הכהים מתחת לעיניים, פועל לטשטוש אופטי של קמטים וסימני הבעה.
מיועד לעור רגיל-יבש, ללא שמנים, וכמו כל מוצרי ד"ר פישר-לא נוסה על בעלי חיים, ומיוצר בארץ.

למודת נסיון וסקפטית מטבעי, מרחתי על הקמטים את הסרום, ו.. זה עבד! מיד הרגשתי תחושת עקצוץ (כך אמורים להרגיש, לפי החברה, זה משקף את פעילות הסרום) ומתיחה משמעותית באיזור בו הספגתי את הסרום. יש להניח נקודתית באיזור הקמט, להמתין עד לייבוש הסרום ולהמשיך בקרם הרגיל בו משתמשים. אין לשפשף את העור באיזור הנחת הסרום. באיזור הקמט בין הגבות נרשמה מתיחה רבה, האיזור התמלא-לא אופטית אלא באמת קצת התנפח. באיזור הקמטים היורדים מצדי האף לכיוון הפה נרשמה הצלחה רבה אף יותר-התמלאו לגמרי והתמתחו! כל ההתמלאות והתפיחות האלה החזיקו מעמד כמה שעות וזה נהדר. מבחינתי הייתי מורחת את הסרום כל כמה שעות כדי לחדש אבל לא נראה לי שכדאי..
מרחתי גם על העיגולים הכהים מתחת לעיניים והם הוארו אופטית וכך העיניים נראו גדולות יותר ופקוחות יותר.

מה עושים כשמגלים שדוגמית עובדת? נכון, רצים לקנות את המוצר. אם בעבר הייתי לקוחה כבדה של
מוצרי יוקרה, הרי גיליתי שגם בארץ מייצרים מוצרי קוסמטיקה נהדרים ומוצלחים.

ונעבור לתכל'ס:
מחיר-קניתי באילת כך שאני לא בטוחה שהמחיר כולל מע"מ או לא (לפעמים מחליפים את מדבקות המחיר ולפעמים לא), בכל אופן מחיר מקורי 215.5 ש"ח, במבצע במשביר לצרכן- 40% הנחת מועדון+30% הנחה על היתרה סה"כ שילמתי 90.5 ש"ח, 30 מ"ל (מחיר מעולה לכל הדעות).
אריזה-הקופסה צהבהבה-משהו עם ציורי עגבניות כשביניהן מתוחים קווים המראים מתיחה. הבקבוק עצמו קטן, לבן עם משאבה ממנה יוצאת כמות מדודה המספיקה לכיסוי הקמטים. אריזה פשוטה, לא מתחכמת, בבחינת "באתי לעשות את העבודה בלי שטויות". הסרום עצמו בצבע שמנת עם נצנוצים אופטיים.
מרקם-ג'ל קליל, נספג תוך דקה ומאפשר המשך שגרת טיפוח יעילה וזריזה.
מבחן התוצאה-כאמור, מעולה! במיוחד כדאי לפני אירוע או פגישה חשובה. לאחר שימוש של 3 שבועות אני יכולה להעיד שיש צמצום בעומק הקמט בין הגבות, והקמטים היורדים מצדי האף די מולאו (לא היה שם חריש עמוק אבל בכ"ז ראו אותם).
ממליצה בכל קמט!
מסקנה חשובה לחברות הקוסמטיקה: לא להתקמצן עם דוגמיות! זה יכול להוביל לרכישות חדשות וללקוחות נאמנות ומרוצות!
המוצר הקודם של ד"ר פישר שקניתי היה מסיר איפור מהעיניים, תקראו ותבינו למה.
בפוסטים הבאים שני מוצרים נוספים, לא עושה ספויילרים..







18 תגובות:

  1. הקרם יום מאותה סדרת ליקופן(עם SPF 30) מומלץ גם כן.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואולי זה המוצר השני שקניתי, אנונימי/ת יקר/ה?
      that's a secret I'll never tell
      סתם, אני אגלה בפוסט הבא.
      תודה על ההמלצה המאוד זריזה!

      מחק
    2. נחכה בסבלנות...:)

      מחק
    3. רק עוד כמה ימים ☺

      מחק
  2. גם אני ניסיתי דוגמית של הסרום הזה לא מזמן. אמנם עדיין אין לי ממש קמטים למרות גילי המתקדם (אוטוטו 43), אך פסים עדינים ודקיקים מאוד כמו אצלך היורדים מהאף לפה יש לי ונדהמתי ממה שהסרום הזה עשה להם בשימוש קצר כל כך הם פשוט נעלמו לחלוטין. ברגע שסרום הלחות (כרגע משתמשת בסרום מעולה המבוסס על חמאת שיאה של ל'אוקסיטאן) שלי יסתיים יכול מאוד להיות שארכוש את סרום הליקופן המדהים הזה. אוהבת את הכתיבה שלך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך גנטיקה טובה ☺
      זה באמת מדהים מה שהסרום הזה עושה.
      תודה רבה!

      מחק
  3. אין ספק שיעל אבקסיס היא אחת מהנשים הכי יפות בארץ, אני ממש אוהבת אותה!
    כיף לך שמצאת קרם שיעיל וטוב לצרכים שלך... אני כל כך מכירה את התחושה העילאית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת אותה.
      תודה יקירה!

      מחק
  4. תראי מה שדוגמית אחת יכולה לעשות (קיבלת 2 אבל לא נדייק)

    אין לי את התפועה שתיארת אבל יש לי תחושה שהם בדרך, את אותו אפקט קיבלתי מהסרום של YSL מסדרת FOREVER YOUTH LIBERATOR - קסם קסמים. אני "מתקמתנת עליו שלא יסתיים מהר. מניחה עם נטפטפת טופחת על הפנים ונראה כאילו התווים התנפחו מעט והעור מתוח משני צידי הפה. טוב לדעת שאפשר לקבל את האפקט הלז מסדרה תוצרת הארץ ובמחיר סבירלכל הדעות גם לפני ההנחות.

    יעל אבקסיס מדהימה - גם יופי וגם אופי - חבל שעושים לה כל כך הרבה פוטושופ - היא יפה טבעית.

    תודה על הטיפ, הולכת לצוד לי דוגמית ולבדוק, לא תמיד מה שעובד עבורך, יתן את אותו אפקט גם עלי.

    סופ"ש מעולה, אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסי אולי לבקש דרך האתר שלהם-או מדיילת. קראתי אצלך על הסרום ובאמת כשיש מוצרים כאלה יקרים מתקמצנים עליהם מאוד ☺
      באמת עושים ליעל הרבה פוטושופ-היא נראית קצת חד מימדית ככה וחבל כי היא יפהפיה..
      תודה, שיהיה בהצלחה ובתקוה שהסימנים לא באמת יגיעו..
      סופ"ש כייפי ונעים!

      מחק
    2. היי, נשמע מעניין, האם זה מתאים גם לעור שמן?

      מחק
    3. לא, הסרום מותאם לעור רגיל-יבש. חיפשתי באתר של ד"ר פישר לגבי סרומים, אין לעור שמן אבל יש סדרת הבהרה לעור שמן/מעורב לטשטוש והחלקת קמטים והבהרת כתמים.

      מחק
    4. לאפרת: את יכולה לבקש שישלחו לך דוגמית דרך האתר שלהם-כך אני עשיתי והם שולחים ללא בעיות...

      מחק
    5. כן, זה מה שכתבתי. טוב לדעת שביקשת ושלחו בלי בעיה-אבקש דוגמיות של מוצרים נוספים. תודה!

      מחק
    6. ניבה ואנונימית יקרה - תודה, אנסה עכשיו

      מחק
    7. אפרתי-אל תשכחי לדווח איך היה! ☺

      מחק
  5. לקמטים מתחת לעיניים וקרוב לעיניים לא עמוקים קווים לא הכי הכי דקיקים יכול לעלים לגמרי? ואחרי כמה זמן רואים תוצאות? אם ממשיכים להשתמש בזה לפחות כמה שבועות רואים תוצאות רק לכמה שעות או שזה נעלם לכל הזמן אם שומרים על העור ומטפחים אותו? ורק מתיחה או שזה יכול לעלים שלא יראה לעין?

    השבמחק
    תשובות
    1. לקמטים מתחת לעיניים עדיף קרם עיניים-אני לא מורחת את הסרום צמוד לעיניים כי לכך נועד קרם העיניים (ראי בפוסט קרם העיניים), אבל הסרום כן מטפל בכהויות מתחת לעיניים ומבהיר אותן. הסרום וגם הקרם לא מעלימים לגמרי את הקמטים-אם זה היה ככה שאר חברות הקוסמטיקה היו פושטות רגל☺
      הסרום מותח את הקמטים וטיפה ממלא וכמובן שזה זמני. אצלי ראיתי תוצאות מיד לאחר המריחה הראשונה אבל כמובן שזה אינדיבידואלי. רצוי וכדאי להשתמש לאורך זמן כדי לראות תוצאות וגם לשמר אותן. אני משתמשת כבר 3 שבועות והעור שומר על המתיחות שלו. שום קמט לא נעלם לגמרי-לראיה, כתבתי שהקמט בין הגבות עומד על כנו, אבל טיפה מתמלא-בעיקר בשעות הקרובות למריחה. כדאי לך לבקש דוגמיות ולהתנסות ולראות. בהצלחה ודווחי איך הולך!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...