יום שני, 4 ביוני 2012

קסטרו-we are not the people

במסגרת מבצע שהיה בפייסבוק לפני כשבועיים, קיבלתי SMS לנייד ובו קוד לקבלת 30 ש"ח מתנה לרכישה בקסטרו עד סוף חודש מאי. מאחר וראיתי שרשרת מוזהבת שמצאה חן בעיני וגם היתה במחיר סביר-80 ש"ח-החלטתי לגשת לחנות ולרכשה תוך שימוש בקוד. הגעתי לחנות בקניון שרונים ביום שלישי שעבר, ניגשתי לקופה עם השרשרת ו..כמובן לא הופתעתי. תקלה, טעות-נעשה שימוש בקוד. אמרתי למוכרת שאין מצב, לא הייתי ניגשת פעמיים עם הקוד ובוודאי שהייתי מוחקת את ההודעה מהנייד לאחר השימוש. המוכרת אמרה שזה ידוע שיש טעויות והתקשרה לשירות לקוחות, וגם להם אמרה זאת. אמרו לה שאני צריכה לפנות לשירות לקוחות. אני לא מבינה-אני נמצאת בחנות, שירות הלקוחות על הקו, אז אני צריכה לחזור הביתה ולהתקשר אליהם כדי שיגידו לי לחזור לחנות? בלית ברירה עזבתי את החנות, הגעתי הביתה והעליתי את הסיפור לדף הפייסבוק של החברה. ביקשו את מס' הנייד, ולאחר תזכורת שלי התקשרו אלי למחרת. ביקשו לתאם סניף לקבלת המתנה. לא התלהבתי מזה-שוב לבזבז זמן ודלק בשביל 30 ש"ח? אבל מאחר וידעתי שאני נוסעת לאילת ואגיע לקניון מול הים, ביקשתי שיתאמו שם. נחשו מה? גם שם לא ידעו! טלפונים, בירורים, בדיקות ו-יוק! למותר לציין שגם לא היתה שם השרשרת שרציתי (וגם לא בעוד שני סניפים שלהם). מה זה אומר? שאם לא היתה בעיה מלכתחילה הייתי יכולה לרכוש את השרשרת בשרונים וללכת איתה לחתונה בשבוע הבא.
אתמול כתבתי שוב בדף של החברה, ושוב הייתי צריכה להזכיר ושוב ביקשו מס' נייד-הפעם כבר דרשתי שיחפשו אצלם.. הנציגה שהתקשרה ביקשה שאבוא היום או מחר לסניף שנתאם. עד כאן! אני לא מריונטה שמקפיצים אותה לאן שצריך וגם אין לי סניף קסטרו מול חלון המטבח. חוצפה! הנציגה שאלה איך אפשר שאצא מרוצה, אז אמרתי מה שאני חושבת-שכבר היו שולחים לי את השרשרת הביתה (להזכירכם-עולה 80 ש"ח, 30 מזה מתנה, לא הפסד גדול לחברה ענקית), היא אמרה שהם לא עושים זאת. אמרתי לה שהיא צריכה לדעת איך אצא מרוצה ולא לשאול אותי ולהגיד לי לא. וכך נגמרה השיחה.
הייתם מאמינים?

9 תגובות:

  1. איזה חוצפה! אני חושבת ששירות הלקוחות בארץ כל כך גרוע בגלל שכר זעום לעובדים, אבל לעזאזל- זאת באמת לא דרך להתנהל

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין לא יודעת אם זה שירות הלקוחות או הנחיה מלמעלה. בכל מקרה, יש שם איזשהו קצר בתקשורת. בחברה מתוקנת היו יודעים איך להתייחס ללקוח שטעו בשירות כלפיו פעמיים.

      מחק
  2. קסטרו - למה ציפית?...
    שירות הלקוחות הגרוע בתבל, כמעט (קודם לו ברשימה שירות הלקוחות של חברות הסלולר).
    לא נורא, בטוח תמצאי משהו טוב יותר (ושלא יתקלף לך אחרי חודשיים).

    השבמחק
    תשובות
    1. עד עכשיו לא נתקלתי בשירות הלקוחות שלהם כי לא היה לי צורך, עכשיו אני רואה..
      שכחת את שירות הלקוחות של הוט ויס ☺

      מחק
    2. צודקת...

      מחק
  3. אני כמעט ולא צריכה ליצור קשר עם שירות לקוחות אז אני לא כל כך מכירה את הסיפורים האלה אישית, אבל רק מהצד זה נשמע פשוט מרגיז. המינימום הוא לתת לך פיצוי על הגעה לסניף פעמיים בלי לצאת עם המוצר וטרטור אינסופי בטלפון.

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת, וזה מה שקיוויתי שיקרה ולא קרה..

      מחק
  4. התנהלות ממש מרגיזה, לפעמים כל ההתנהלות מסביב עולה יותר מאשר ההנחה או הזיכוי.
    עבדתי לא מעט בשירות לקוחות, בעיקר בבית מלון, והיו כמה מקרים שטיפלתי בלקוחות לא מרוצים ומבחינתי הייתי הופכת את העולם כדי שיצאו מרוצים, לפעמים היה מדובר באיזה צ'ופר קטן שהיה עולה למלון כמה שקלים בודדים, ואפילו דברים כאלה לא היו מסכימים לאשר כי לא רצו לבזבז עוד כסף.
    וזה פשוט מתסכל, גם בתור נותנת שירות וגם בתור לקוחה, כשאת יודעת שהחברה תעשה הכל כדי לחסוך עוד כמה שקלים במקום להוציא לקוחה מרוצה

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת בהחלט והלוואי והיו עוד רבים כמוך שמנסים לעזור ולתת שירות כפי שצריך להיות אבל הרבה לא מבינים את זה שכדי להרוויח כסף צריך לעתים גם להוציא כסף, וחבל.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...