יום ראשון, 17 ביוני 2012

ללכת על שטוח

לאחר הטיפול המעמיק בכפות הרגליים, כדאי להתחדש בסנדלים חדשים.
לרשת אירוסולס Aerosoles התוודעתי בקיץ שעבר. עד אז היה לי מושג כלשהו על כך שזו רשת לנעלי נוחות אבל כמו כל מי ששומע על נעלי נוחות ואינו עוסק בעבודה פיזית הכרוכה בעמידה על הרגליים - גם אני לא בדיוק רצתי לחפש את החנות הקרובה לאיזור מגורי. רצה הגורל וקיבלתי מייל מאחת מחברות הקופונים הידועות ובו הצעה לקופון בסכום מסויים בחצי מחיר, לרכישת נעליים ברשת אירוסולס. למייל התווספה תמונה של סנדלים מהממים בצבע סגול ואני נדלקתי. מאחר ואין להם אתר בארץ, בדקתי באתר הבינ"ל והופתעתי לטובה. נכון, חלק מהנעליים אכן בעיצוב אורטופדי עתיק אבל יש הרבה עיצובים טרנדיים והרבה שימוש בצבעים.
קניתי את הקופון והגעתי לחנות בקניון שרונים. הסתובבתי חצי שעה ללא יכולת להחליט מרוב הדגמים היפים! לבסוף ראיתי את הסנדלים הללו:

לק: Chic, 49

כשמדדתי את הנעל הרגשתי שאני שוקעת בתוך שמיכת פוך עבה ומרופדת. כל כך נעים! וכשהתחלתי ללכת שמחתי שלא מרגישים את גובה העקבים וזה אפילו שימח את לבי יותר-מאז שילדתי אני כמעט ולא הולכת עם נעלי עקב, רק בהזדמנויות חגיגיות, אז קשה לי להתרגל שוב לגובה. עם הסנדלים האלה - שיש להם עקב די גבוה - אני לא מתקשה כלל וכלל.
שאלתי את המוכר למה אין אתר בארץ, והוא אמר שהם מביאים את רוב הנעליים שמופיעות באתר ואם רואים נעליים שלא מגיעות לכאן אפשר לבקש. ביג לייק!
אז קניתי. הצבע התכלת-הכסוף שבה את לבי, העקבים נוחים, הסוליה רכה, מה עוד מכורת נעליים צריכה לבקש?
זוג נוסף, בוודאי!
חיפשתי הפעם סנדלים שטוחים ונוחים להליכה. שוב הגעתי לחנות ושוב התלבטתי. אבל כמו תמיד, מה שרואים ראשון הוא זה שתופס, ולכן קניתי את הסנדלים האלו, עליהם נדלקתי מיד:

לק: O.P.I (לא ברור מה המספר. מגלוסיבוקס)
טבעת אצבע: מתנה מבעלי, מגנוליה

הם נוחים מאוד מאוד, יפים ועדינים על הרגל (כפות רגליי צרות לכן חשוב לי שהסנדלים שלי לא יגרמו להן להיראות כמו טלפיים) ואפילו מוזהבים, שזה הצבע החדש שלי. יש גם שחורים אבל אין כמו זהב.
עלו 249 ש"ח, שזה מחיר לא רע לסנדלי נוחות.
בדקתי באתר של אירוסולס, ושם הסנדלים עולים במקום 49.99$ רק 34.99$, שזה 136 ש"ח במקום 194 ש"ח. משלוח לארץ עולה 36.5$ לפריטים עד 50$, כאשר מחיר המשלוח עולה ככל שמחיר הקניה עולה (מן הגיון שכזה). ראיתי גם באי-ביי דגמים ספורים של אירוסולס.
עדיף לחכות לסוף עונה, אז גם אקנה את הכפכפים בהם חשקה נפשי..

14 תגובות:

  1. את ארוסולס הכרתי לראשונה בארצות הברית, שם הנעליים עולות 60$ ומעלה לפני כל ההנחות ויש הנחות. אלה נעלי נוחות שלא פוסחות גם על סוגיית היופי, המחירים לדעתי יחסית לשוק בארץ הוגנים. החנות האהובה עלי היא בקניון גבעתיים (שאני פחות אוהבת) יש שם מבחר גדול ויחס מאוד אישי. הכפכפים כלכך נוחים שלא ירדתי מהם כל הקיץ

    השבמחק
    תשובות
    1. את בהחלט צודקת לגבי המחיר, אם נשווה לטבע נאות, מורן, פליי פוט וכד'-המחירים של אירוסולס יותר מהוגנים.
      הייתי רק בסניף שלהם בשרונים והמבחר די גדול.
      בהחלט נעליים נוחות ונעימות!
      שבוע מקסים אפרת♥

      מחק
  2. לדעתי כל נעל תראה יפה על כפות הרגליים המושלמות שלך, וזה אמרתי, משום, שכשלעצמן, הנעליים ממש ממש לא הטעם שלי (הם נראות נעלי נוחות במובן הרע של המילה), אבל עליך הן נראות לגמרי לא רע, ולכן, המסקנה הלוגית המתבקשת היא, שאלה פשוט כפות רגליך, שעושות את העבודה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! אבל למה באנונימיות?☺

      מחק
    2. כי שום פרופיל אחר לא מתאים לי...

      מחק
    3. אפשר שם.. אפילו שם בדוי☺

      מחק
    4. איפה כותבים את זה?...(מסמיקה מבושה)

      מחק
    5. אויש, מצחיקה☺
      כשלוחצים על "השב כ:" יש אופציה "שם/כתובת אתר"-שם רושמים! בהצלחה

      מחק
    6. ה צ ל ח ת י...

      מחק
    7. כל הכבוד שרית! (או "שרית"?) LOL

      מחק
  3. 2 הזוגות מקסימים בעיני,כולל המחיר,
    וסחתיין על הגיוון והצבעים של הלקים :)

    השבמחק
  4. ברוכה הבאה למועדון. גם אנוכי לקוחה מרוצה של המותג כבר מספר שנים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! מצפה להמשיך להיות מרוצה עוד שנים רבות.

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...