יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

קראו לה אמה

על רשת החנויות "אמה" שמעתי כבר לפני כמה שנים אבל לא יצא לי להגיע לשם (היו רק ברמת השרון-חנות הדגל, כמדומני, ובת"א), אולם בשנה שעברה נפתחה חנות בקניון שרונים בהוד השרון וזו כבר אופציה יותר שפויה מבחינתי.
בפעם הראשונה שהייתי שם, לפני כחצי שנה, קניתי את התיק השחור והיפה עם האבזם המוזהב והמיוחד:


בפעם השניה, שמלה למסיבת הבריתה של בתי הקטנה (האמת, היה מאוד קשה לבחור, כל השמלות יפהפיות!). לצבע השמלה אני קוראת "אפר של ורדים". למי שזוכר, בספר "ציפורים מתות בסתר" מגי לבשה שמלה בצבע כזה, ותמיד דמיינתי אותו כמין לוונדר-סגלגל בהיר. אז זה הצבע לדעתי. לשמלה צוותה חגורה שחורה דקה עם אבזם מוזהב, שמשמשת אותי גם לאאוטפיטים אחרים ואפילו למכנסיים. לארוע צירפתי לה טייץ תחרה בצבע שמנת עד הברך וסנדלים בצבע פודרה על עקב די גבוה ויצא מקסים:


בפעם השלישית, הגעתי לאחר שקיבלתי 60 ש"ח מתנה לקניה בחנות ליום הולדתי (איזה מקסימים שם! כדאי להירשם כחברים במועדון וגם לפייסבוק). אחרי התלבטויות קניתי את שמלת הקומביניזון הזו, בצבע קפה בחלב. אפשר ללבוש אותה מתחת לשמלה/חצאית קצרות מדי או ככתונת לילה.. הוספתי רק 24 ש"ח כמדומני..


הפריט הרביעי שלי מאמה הגיע מאחותי ובעלה, לכבוד יום הולדתי. כששאלה אותי מה לקנות לי, אמרתי לה-לא משנה, העיקר מאמה. לא תוכלי לטעות שם! והיא באמת לא טעתה. שאלה אותי בטלפון-את רוצה מחמם יותר או פחות? ובקרם או סלדין? אמרתי מחמם יותר כי עוד מעט חורף וסלדין כי צריך לגוון קצת מכל הקרמים האלה, וזה מה שיצא:



קראתי פעם שבחנויות אמה יש גג למחיר-עד 400 ש"ח בלבד. זו מדיניות יפה ומכובדת כי לא נראה לי שצריך לגבות יותר מ-400 ש"ח על חולצה או זוג נעליים, יפים ככל שיהיו.

4 תגובות:

  1. הכרנו את סניף אמה בשנקין. טוב לדעת שיש סניפים נוספים. יש לך טעם טוב וגם לאחותך, תתחדשי.

    השבמחק
  2. פריטים חמודים מאוד! אני דווקא לא מוצאת שם דברים בדר"כ, אבל אולי הגיע הזמן לנסות שוב את מזלי...!

    השבמחק
  3. כדאי לך! את יכולה גם להתעדכן בדף הפייסבוק של הרשת לגבי מבצעים שווים. בהצלחה! אשמח לראות מה קנית..

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...