יום שני, 26 בדצמבר 2011

זכיתי 2! אמה

ככה זה כשמתמידים... מספר ימים אחרי שזכיתי בשרשרת החל מבצע פוטו אמה של רשת החנויות האהובה עלי אמה - מבצע אינסטנט שהתנהל בסוף השבוע לפני שבועיים ולפיו מי שתצטלם לבושה בפריט מהרשת ותעלה אותו לפייסבוק תוכל לזכות בפריט כלשהו מפריטי הסייל-חולצה, קרדיגן וכו'-כבחירתה, בתנאי שתגיע לחנות בין יום ראשון בבוקר ליום שני בערב (שאחרי אותו סוף השבוע). קצת הלחיצו אותנו.. :) אצתי רצתי לסשן צילומים (תודה לאהובי!) והעליתי שתי תמונות-אחת שלי עם השמלה שלבשתי לבריתה של בתי התינוקת, והשניה שלי עם הקרדיגן שאחותי היקרה קנתה לי ליום הולדתי. זכיתי לתגובה הזו: "אחת השמלות האהובות עלינו ואנחנו שמחות שלבשת אותה לאירוע כה מרגש כמו הבריתה של בתך. את נראית בה מדהים וכמובן שהקרדיגן שקיבלת ליום ההולדת שלך הוא בין הone piece השווים שהיו ב״אמה״. גם את כמובן מוזמנת להתחדש בפריט מהסייל מתנה עד יום שני בסגירה. תתחדשי:)". מאוד התרגשתי! גם זכיתי וגם מחמאות!
מה אקח?? החלטתי שזה צריך להיות בגד קצת שונה ממה שהייתי קונה בדרך כלל, קצת משוגע, אולי כזה שלא הייתי משקיעה בו כספית..
כשהגעתי לחנות ביום שני הבחירה היתה קשה מאוד-אולי עליונית? אולי שמלה? ובאיזה צבע? אך מייד התבייתתי על המטרה-שמלה! עכשיו נשאר רק הצבע-התלבטות קשה בין שמלה אדומה עם חיתוכי לייזר בשכבות לבין שמלה בכחול רויאל. האדומה ניצחה big time. אין לי בגדים אדומים בכלל-בושה! מדדתי והיא התאימה לי בול-למרות שקצת קצרה, אבל נתגבר (אני כבר מזדקנת).

השמלה הזוכה-ללא חגורה


ועם החגורה


מבט מקרוב על חיתוכי הלייזר והשכבות

מה אומר ומה אגיד-כן ירבו!




7 תגובות:

  1. איזה כיף לזכות בהפתעות! היו לי המון הצלחות מאמה, תהני מהשמלה!

    השבמחק
  2. מכירה את הכיף שבזכיה, לא המתנה חשובה אלא עצם ההרגשה, על אחת כמה וכמה כשזה משהו שהיית מוכנה לקנות לעצמך בעצמך כמתנה.

    אדום זה צבע נפלא, הולם לרבות רק לא כולן יודעות לשאת אותו על גופן בזקיפות קומה. כשהייתי אמא צעירה תפרתי לי מבורדה שמלת מעטפת אדומה עם אבזם כסוף. שנים אחרי שהיא לא היתאימה לי קשה היה לי להיפרד ממנה.
    בחירה מוצלחת, תתחדשי!

    השבמחק
  3. מאיה-תודה! אני גם מאוד נהנית מהבגדים והתיק של אמה. ממש הצלחה. ולחשוב שגיליתי אותם לא מזמן.. איפה הייתי כל השנים?
    אפרת-זה באמת כייף, בייחוד אחרי שאני מנסה כל מיני דברים בכל מיני אתרים ולא מצליחה, ופתאום פעמיים ביחד! מגניב.
    אדום באמת צבע יפהפה ויש לי אודם אדום שמשום מה קשה לי להשתמש בו-תמיד נראה לי חגיגי מדי.. כייף שאמא תופרת ונראה לי שזו היתה שמלה יפהפיה. לא שמרת אותה ליורשת? :)
    תודה תודה!

    השבמחק
  4. שמלה מעלפת!! והצבע מטריף עוד יותר...תתחדשי.
    אהבתי מאוד גם את הפוסט הקודם על אמה.

    השבמחק
  5. איזו זריזה את! :)
    תודה תודה!
    עכשיו אני מחכה לקיץ, ואני גם יודעת כבר לאיזו חתונה אלבש אותה..

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...