יום רביעי, 4 באפריל 2012

עדכונים וסיכומים וגם ברכה

גלוסיבוקס-

בימים האחרונים הגעתי לכמה תובנות שסייעו לי להגיע להחלטה לבטל את המנוי לגלוסיבוקס. לאחר קריאת הרבה פוסטים בנושא וגם הערות רבות בפייסבוק הבנתי שאני זורקת כסף שאין לי לפח. נכון שכתבתי שזו התנסות בלבד ושיש שיפור גדול, אך השיפור נוגע לאופן חלוקת הקופסאות, יש לזכור, ולא למוצרים ("איפה הם"?). למרות שאני לא אוהבת להשוות ושיהיה לבריאות לכל אחד, די ביאס אותי שגם בקופסא האחרונה וגם בקופסא הקודמת היו בפירוש הבדלים ניכרים בחלק מהמוצרים (לרעתי).
בנוסף לכך, למרות שכביכול בכל קופסא היה מוצר אחד שהחזיר את ההשקעה (ובראשונה-שניים: מסקרה של רבלון וגלוס של Ofra שהיה על הפנים, ואני לא משתמשת בו כי השיערות איבדו מצורתן אחרי שימוש ראשון ואי אפשר למרוח את הגלוס בעזרתן; בשניה-שפתון שקוף של לוריאל-שבכנות, אין מה לעשות איתו, הוא לא מלחח את השפתיים אלא רק נותן ברק קל; ובאחרונה-עפרון עיניים של Ofra שנמרח ולא נראה טוב), הרי שהם לא מוצרים כל כך משובחים שמצדיקים את ההשקעה. וגם, עניין ההפתעה די אבד אי שם בדרך-אני חיכיתי עם הפוסט שלי עד סוף החודש בידיעה שהמנויות אמורות לקבל את הקופסא עד אז, וגם לא פרסמתי מיד בפייסבוק, אולם היו כאלה שלא הצליחו להתאפק וגם אם נמנעתי מלהכנס לדף הפייסבוק של גלוסיבוקס, הרי שקיבלתי פוסטים במייל ומה שקפץ מיד לעין זו התמונה של תוכן הקופסא (אז מייד סגרתי אותם, וקראתי רק אחרי שקיבלתי את הקופסא שלי).  החשבון הפשוט מראה שבשנה אני אמורה לשלם 720 ש"ח על התנסות במוצרים מיניאטוריים בלבד, שלרוב מספיקים לשימוש אחד בלבד (ראו מקרה חלב לפנים של קריטה) וזה נראה לי מאוד מוגזם, בייחוד כשאוכל בסכום כזה לקנות מוצרים שברגיל לא הייתי קונה-כמו שאנל, דיור וכו'.
לסיכום-המינוסים עולים על הפלוסים, ולכן החלטתי להפרד כידידים. הפרידה היתה קשה-מצידם, כל הזמן שאלו אם אני בטוחה שאני רוצה לבטל את המנוי (באתר, באתר..), ולבסוף גם קיבלתי מייל חביב: אנחנו מצטערים לראות אותך עוזבת, מקווים שנתראה שוב בקרוב. תודה רבה, צוות GLOSSYBOX שלך.
איל מקיאג'-
הבטחתי עדכון, אז יש לי עדכונון: ביום פרסום הפוסט, מס' שעות לאחר שהעליתי קישור שלו בדף הפייסבוק של איל מקיאג', התקשרה אלי נטלי משירות הלקוחות שלהם (19:20 בערב), וביקשה שאחזור שוב על סיפור המקרה. לא התייאשתי, ובפעם השלישית חזרתי על הסיפור, תוך כדי שנטלי משלימה משפטים שלי וכותבת את דברי עבור ההנהלה. שאלתיה למה לקח לה שבוע לחזור אלי-האם בגלל הפוסט? ולדבריה, קיבלה רק עכשיו את המייל (כזכור, שלחתי אותו שבוע קודם), ושיש תהליכים-קודם מדברים עם הסניף בו אירע המקרה ומקליטים את השיחה (מעניין אם הקליטו גם אותי), ואח"כ בודקים עם הלקוחה. נטלי אמרה שהיא שולחת את סיפור המעשה להנהלה, למנהלת השיווק וכי מעניין אותה לדעת היכן השובר. ואז זה היכה בי-השובר הלא נשאר אצלם! אני לא נהניתי מ-100 הש"ח מתנה, אז מי כן?נטלי אמרה שלמחרת תחזור אלי. כנראה שלמחרת זהו מושג זמן גמיש כי הוא טרם הגיע, שבוע אחרי. מעניין אותי לדעת מה עושה האדם המצוי, זה שלא כותב בלוג/אין לו דף פייסבוק וכו'-לא חוזרים אליו  בכלל? שולחת תודתי לקוראותי החביבות שתמכו וניסו לסייע. כנראה שזה אבוד.
ונעבור לעניינים יותר ברומו של עולם:
שיהיה לכולכם, קוראים וקוראות חביבים וחביבות, חג פסח שמח
איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב-אז צאו לטבע, טיילו, לא רק לאכול, תהנו, תנוחו וחכו בשקיקה לפוסטים הבאים!




                            .

3 תגובות:

  1. חג שמח :) מחכה כבר לפוסט הבא.

    את פשוט צודקת לגבי גלוסיבוקס.גם אני שוקלת לעזוב. מה שמחזיק אותי זה הכייף בהתעסקות עם החבילה והערך המוסף שהיא נותנת לי. ככה הגעתי לבלוגים שווים הכרתי מוצרים חדשים (דקא לא מהקופסא) תוך כדי היא פתחה לי דלת למשהו שיותר שווה מהקופסא אז שווה לי לתת לה עוד חודש צאנס ולראות האם יהיה צדק וכולנו נקבל מוצרים שווים ולא רק חלק- כי גם אני לא אוהבת לזרוק כסף.

    השבמחק
  2. את הגלוסיבוקס אני ממשיכה בכיף מחודש לחודש ונהנית ממנה.

    חג שמח לך ולבני ביתך, הרבה כיף ומנוחה

    אפרת

    השבמחק
  3. כמות התלונות ששמעתי על איל מקיאג' ושירות הלקוחות שלהם היא לא תיאמן, ואני לא מצליחה להבין איך הם לא עושים שם כלום עם העניין הזה....בעיניי השירות הוא חלק בלתי נפרד מהיוקרה של המוצר וכשאלו הם פני השירות, אלו הם פני המוצר בעיניי לפחות, אז את המוצרים שלי אני מעדיפה לקנות במקום אחר.

    שיהיה לך חג שמח ומקסים ! :-)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...