יום שישי, 25 בנובמבר 2011

שיר שחלמתי על פראג-2 -שופינג Prague 2-shopping

באיחור אופנתי קל מוגש לכם חלק שני של הפוסט-הקניות. זה התחיל כבר בשדה התעופה, כמובן. לא ממש בניתי על הדיוטי פרי כי בפראג הרבה יותר זול וגם יש ספורה, כמובן, אבל ידעתי שאני רוצה סט של בקבוקוני בושם קטנים. אחרי התלבטויות והתחבטויות מצאתי את מבוקשי-פראדה! חמישיית בקבוקונים ולכל אחד ריח שונה אך יש משהו מקשר ביניהם-פרחים-איריס ואמבר. לא אפצל את הפוסט לפוסט קוסמטיקה נפרד כדי לא להלאות אתכם, אז תאלצו להסתפק במה שיש..

Fashionably late, here is the 2nd part of the post-shopping. Allready at the airport I bought these 5 mini Prada parfumes, each one has a different smell, all flowers like amber and iris.
 Mini parfumes-Prada

ונעבור לקניות הכבדות יותר. במהלך שיטוטי באתר promod - רשת בריטית לאופנה עדכנית ולא יקרה-מצאתי מעיל דמוי עור בצבע קאמל, ולאחר חיפושים בחנויות הרשת מצאתי והוא מהמם! וגם עלה בסביבות 180 ש"ח - לעומת כ-300 ש"ח באתר (מחיר באנגליה, כן?). שווה בהחלט! כבר כמה שנים שאני אומרת לעצמי-קני לך כבר מעיל דמוי-עור, ועצמי עונה-אין בעיה, בחורף הזה, ואף פעם לא יוצא. אז הנה-יצא!
Faux leather biker jacket- Promod  
After telling my self for the last few years-buy yourself a faux-leather jacket, I finally did it and bought this beautiful one, after staring at him at Promod site..

בנוסף, קניתי כמה חולצות מיוחדות ב-C&A וב-Promod
Blouses: C&A, Promod

 Basic white shirts-Promod
I also bought these shirts at C&A and Promod

גם את התיק המקסים הזה קניתי ב-C&A   
Bag-C&A
This bag I bought at C&A

את המכנסיים האפורים היפהפיים והייצוגיים ("מכנסי עבודה" אני קוראת להם-אלך איתם לעבודה כשאמצא כזו..) מצאתי ב-C&A, ונאמנה לכלל-שלי-שאם מוצאים מכנסיים שמונחים יפה צריך לקנות עוד מהם בצבע אחר-קניתי גם שחורים.
Grey & black pants-C&A
I tried the grey pants at C&A, and took the black ones also-if it fits I should buy two.. 







וגם הוספתי חגורה אדומה, שיהיה כתם צבע, ולמלחמה בקור את הכפפות החמודות האלה (רק האגודל של אחת מהן לא החזיק מעמד ונפתח אז נכנס קצת קור..)
Gloves, belt-C&A
The red belt is for the color spot, and the gloves-because of the cold in Prague.

את הקרדיגן הוורוד והמחמם ואת הקרדיגן התכול העדין מצאתי ב-H&M ואלה הדברים היחידים שקניתי שם.
Blue and baby pink cardigans-H&M
The only items I bought in H&M.

טסתי לפראג כשברשותי זוג מגפונים אחד, בצבע שחור, מתוך שאיפה וציפיה לקנות שם מגפיים. ובכן, התבדיתי. לא מצאתי מה שרציתי (גובה קצת נמוך מהברך, סוליה עבה וגמישה ללא עקב, אולי קצת פרווה למעלה-יש ללוצ'י משהו בסגנון). יום לפני החזרה הביתה נכנסתי לחנות New Yorker ושם מצאתי את המגפונים האפורים הסופר-נוחים וגם יפים הללו, ואת המגפונים החומים-אפורים הנוחים ומחממים מאוד בגלל הפרווה. שניהם יחד עלו לי פחות מ-300 ש"ח. שיחוק רציני!
 Boots and booties-New Yorker
I came to Prague wearing black booties and didn't bring any more shoes, hoping to buy new ones there. I found these boots and booties only a day before we came back.. They are gorgeous and cheap, at the New Yorker.

גולת הכותרת - השמלה היפהפיה והמיוחדת הזו (אמרתי לאהובי שאם היינו מתחתנים עכשיו-הייתי לובשת אותה) שקניתי ב-C&A ועלתה 40 ש"ח בלבד!!!
White lace dress-C&A
I found that beautiful white lace dress at C&A, and it cost next to nothing...

וכעת למבזק ספורה ועוד:
ממש התאכזבתי. סימנתי לי בתקופה האחרונה כל מיני דברים שרציתי לקנות (ביניהן הפאלטה המפורסמת של Urban Decay) ולא היו באף סניף שלהם-ואני חרשתי שלושה... כבר יצא לי החשק לקנות. לא רציתי לקנות סתם דברים אלא משהו מיוחד. בסוף הפור נפל על פאלטת הצלליות של ספורה המאורגנת לפי צבע העיניים-שלי ירוקות, ופאלטת צלליות של Too Faced, שאפשר להתעלף רק מהעיצוב של האריזה... וגם מצורפים שלושה כרטיסים המדגימים סוגי איפור שונים-יומיומי, קלאסי ואופנתי. כמו כן קניתי מברשת למייק אפ של ספורה-לראשונה אשתמש במברשת עבור מריחת מייק אפ. אעשה קצת חזרות קודם.

 Eyeshdows palette for green eyes-Sephora


  Naked eye eyeshadows palette-Too Faced
with cards showing how to wear the eyeshadows

Make-up brush-Sephora

Some make-up stuff from Sephora. Didn't have the time to try them on yet, hope to do it soon.

טרם הספיקותי לערוך בדיקה מעמיקה של הצלליות והמברשת ולכן אין ביקורת, ייקח קצת זמן.
והכי כייף-קיבלתי דוגמיות שוות (של מייק אפ וקרם פנים של ספורה, ושל בושם דיאן של דיאן וון פירסטנברג, וגם של בושם ארמני קוד ספורט, שהעברתי לאהובי) וגם תיק tote שחור מבריק.
ולסיום סיומת:
בספורה הזדמן לפני טסטר של הבושם של המעצבים Viktor & Rolf בשם Flowerbomb וניסיתי - מה אומר ומה אגיד: מדהים!!! בתחילה קצת כבד ומתקתק, קצת שוקולדי כמו האנג'ל וקצת צמר גפן מתוק, כשמתייצב נהיה נעים וממכר. רציתי בכל נימי נפשי לקנות אך המחיר כאב כל כך... בכל פעם שעברתי ליד ספורה בימי בפראג התזתי על עצמי בחדווה את הבושם כדי להזכר בריח ולהתמכר יותר. לבסוף החלטתי שבכסף שאקבל בשדה התעופה עבור החזר המס כנהוג בקרב תיירים אוכל לקנות את הבושם. וכך היה: בדיוטי פרי מצאתי סט אחד (!) של הבושם, 50 מ"ל, יחד עם קרם גוף וסבון רחצה (50 מ"ל כ"א) עלו כ-300 ש"ח, בעוד שעבור הבושם בלבד, בכמות של 30 מ"ל, הייתי נאלצת להפרד מ-400 ש"ח בספורה. אכן, חיים קשים. לא היה בושם בלבד העומד בזכות עצמו אז קניתי את הסט החביב העומד בתוך בית-ראו בעצמכם. ממש בית בובות קטן!

Flowerbomb Eau de parfume, Bomblicious body lotion and shower gel-Viktor&Rolf
I've tested that amazing parfume at Sephora and finally bought at the duty free in Prague-eau de parfum, shower gel and body lotion. I'm hooked! It's sweet like sugar candy and chocolate, and later becomes deep and warm.
בקיצר, אני את (רוב) הרכישות שלי לחורף עשיתי.
הפוסט השלישי, על ההופעה של ג'ורג' מייקל, יעלה בימים הקרובים, אז סבלנות, כן?

The 3rd post, about George Michael's concert, will be in the air during the next few days. Hold your horses...






4 תגובות:

  1. שיר שחלמתי על פראג. עיר שחוזרים אליה, אפילו בלי הטלת מטבע. כשאני הייתי היה פחות מה לקנות. חזרתי עם פרחי זכוכית ומוקסין בלילך ששחקתי עד תום. חותמת על כל מה שקנית, כל פריט ופרט. את הקרדיגנים התיק וג'קט העור הייתי מאמצת בשניה!

    אצה רצה לקרוא את מספר 1

    השבמחק
  2. איזה מגניבה את! דווקא בפעם הראשונה שהיינו שם, לפני שנתיים, לא התלהבנו ממנה כי הצ'כים לא יודעים אנגלית ולא הכי נחמדים בעולם (אלה שנתקלנו בהם, כן?) בייחוד אחרי שהיינו פעמיים באמסטרדם וההולנדים מדהימים וחביבים.. מבחינת קניות באמת יש שם הכל-גם חנויות ענק של מנגו וזארה. פשוט אני לא כ"כ אוהבת להכנס לחנויות שיש גם בארץ-זה טפשי, אני יודעת, כי בכ"ז יש שם דברים שפה אין וגם יותר זול, אבל אני מנסה למצוא מה שאין פה. שמחה שנהנית!

    השבמחק
  3. הי אחלה בלוג! אני גם תמיד נדלקת על מארזים מפתים לעיניים (גם אני ירוקות) ואני תוהה איך התוצאה הסופית..? ספרי או העלי תמונות אם זה שווה אני רצה לנג'ס לבא בתור שטס לחו"ל!

    השבמחק
  4. תודה תודה! טרם הספיקותי... מקווה בקרוב וכמובן שאעלה תמונות וגם הסברים. בינתיים רק העברתי אצבע על הצלליות כדי לראות את הצבעים והם נראים אחלה. המשיכי לעקוב..
    'כלאופן, תמיד כדאי לנסות עוד ועוד צלליות (זו מין מחלה שכזו שיש לי).

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...