יום רביעי, 31 במאי 2017

שבועות 2017

כידוע לקוראי הבלוג הוותיקים, אני לא מחובבי מוצרי החלב למיניהם ואפילו קרניבורית. לכן אינני מחובבי חג שבועות. הוא אפילו די מעיק עלי. אמנם אני אוהבת פשטידות ועוגת גבינה עם ביסקוויטים, אבל לא מחכה כל השנה בשביל לאכול אותן בחג, בייחוד כשהבנות אוהבות להכין עוגות שכאלה מדי פעם. לא מספיק. לכן מנהג נוסף של החג-ללבוש לבן-גם הוא לא הכי מקובל עלי, וכפי ששמתם לב אני לא מהמקפידות. כך היה גם השנה. חיפשתי בגד כלשהו חגיגי לארוחת ערב החג, לא רציתי לרכוש במיוחד, ואז נזכרתי בשמלה שקניתי לבריתה של הקטנה לפני 6 שנים: זוהי שמלה בצבע מעין סגלגל-אפור (אני קוראת לגוון אפר של וורדים, מי שקרא את "ציפורים מתות בסתר" יבין. זהו הגוון שדמיינתי לעצמי), עם הרבה רפרפות, כמו שאני קוראת להם עוד לפני שידעתי שבאנגלית קוראים לזה ruffles. קניתי אותה באמה, החנות המועדפת עלי מבחינת שמלות לארועים. השמלה עברה למחלקת גניזה במעמקי הארון לפני כמה שנים מאחר והיא קצרה מאוד ומטעמי נוחות אני כבר לא הולכת עם מיני. הפעם החלטתי לשנות את ייעודה ולהופכה לחולצה: ע"י חגורה צרה בצבע קרם במתניים השתנה מבנה השמלה וגם התקצרה יותר, וכך ניתן היה להוסיף לה מכנסיים מבלי שהעניין ייראה מוזר.

ג'גינגס: Dorothy Perkins // נעלי פיפ טואו: Nine West //
תיק: H&M פראג

אחרי ארוחת ערב חג אצל הורי וארוחת חג אצל הורי אהובי היינו חייבים לעצור במסעדה הבדואית החביבה עלינו ולקנות קצת פיתות עם שניצלים. כאלה אנחנו.
ואיך היה לכם בחג?










2 comments:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...