יום רביעי, 24 במאי 2017

אתגר הפסים

מדי פעם אני נהנית להציב לעצמי אתגרים, על מנת להפיג את השעמום שבחיי השגרה. הכי כייף הם אתגרים מלבושיים (גם אתגרים איפוריים הם כייפיים. אולי אעשה בהזדמנות). לפני מס' שבועות הצבתי לעצמי אתגר שכזה: במשך שבוע תמים אלבש בגד כלשהו עם פסים. כמובן שלפני שניגשתי למשימה בדקתי אם אוכל לעמוד בה-מה שווה אתגר אם נכשלים בו? אמרה הסמי-פרפקציוניסטית שאני. אחרי שבדקתי-התחלתי. אני בטוחה שלחבר'ה בעבודה היה נורא משעמם בשבוע הזה, אנסה בפעם הבאה למצוא אתגר יותר פרוע.
שנתחיל?
אאוטפיט יום א':
באותו היום היה עדיין קצת קריר אז הרשיתי לעצמי ללבוש חולצה ארוכה-למעשה חולצת-שמלה, עם שרוולים ארוכים.
חולצות פסים בכחול-שמיים ולבן נעשו מאוד אופנתיות לאחרונה. כמובן שהקדמתי את זמני וקניתי אותה לפני שהגל התחיל, ב-New look בלונדון אהובתי. יש לשמלה גזרה מעט נפוחה וחגורה שנועדה לתת צורה למתניים. צירפתי לה את הסקיני הלבן מזארה שאני אוהבת וסניקרס של בנסימון שאחי ואשתו קנו לי ליומולדת, בצבע שאני בחרתי-קאמל בהיר. השילוב בין התכלת לקאמל גרם לי להוציא את התיק של TEEK בעל אותו השילוב. שרשרת החבל בעיצוב שירה פז.
אאוטפיט יום ב':
הפעם דאבל פסים: חולצת פסים באפור-לבן מברשקה, דקיקה ואוורירית. צירפתי לה את המכנסיים הכי נוחים בעולם, גם הם מברשקה, בעלי פסי סיכה בשחור-לבן. על מנת להוסיף קצת עניין לכל האפרוריות הזאת, הוספתי קצת כתום: שרשרת כלשהי וסנדלים מנעלי מרקו.
אאוטפיט יום ג':
הפעם הפסים רק במכנסיים מאלינור אשכנזי. צירפתי להם טישירט לבנה עם קשר גדול מקדימה,
מ-Pull & Bear. זהו הפריט הראשון שקניתי העונה, בזכות הקשר שמוסיף עניין. הפעם הצבע הנוסף הוא ורוד פוקסיה-סנדלים של שני בר ושרשרת של אילי גורן.


אאוטפיט יום ד':
היום התחשק לי ללבוש שמלה! אז לבשתי את שמלת הפסים בכתום-לבן מסטודיו פשה. זוהי שמלת אוברסייז שהכי כייף לצרף לה טייץ לבן עד אחרי הברך של הודיס. סנדלי זהב שטוחים ונוחים מאלדו. התיק והשרשרת מאותה משפחת צבעים של כתום וטורקיז. קייצי ועליז. וגם יצא לי חרוז.

אאוטפיט יום ה':
חולצת פסים מ-TNT שחלקה הקדמי קצר והאחורי מתנפנף וארוך, מעל למכנסיים מפרופיל. חגורה צהבהבה מ-לה טנט מציצה ונותנת קצת צבע. הכפכפים מיאנגה. גם משקפי השמש מאופטיקנה משתלבים עם השחור-לבן. ומה על צווארי? לא שרוך נעליים! צ'וקר נקשר של בתי השוקולדית. 

מסתבר שיכולתי להמשיך באתגר עוד כמה ימים, ואפילו קניתי חולצת פסים שטרם לבשתי... אבל הבנתם כבר.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...