יום שבת, 3 ביוני 2017

על ורוד ואדום ומוסכמות חברתיות

כשהיינו קטנים, אמא שלי תמיד אמרה שלא חייבים להלביש בנות בוורוד ובנים בתכלת, ובכלל שחור זה צבע לא רע לתינוק. אנשים שלא הכירו אותנו חשבו שזה מאוד מוזר לתינוק ללבוש שחור, ומי עושה דברים כאלה, אבל את אמא שלי זה לא עניין. יכול להיות שבגלל זה היה לי קצת חסך בוורוד וזה הצבע שאני הכי אוהבת עכשיו אבל נעזוב את זה. בבית הספר למדתי גם נגרות וגם מלאכת יד, ובכיתה י', כשלמדתי בתיכון לאמנויות, נהגתי ללכת עם גרביים בצבעים שונים זה מזה ועם כובעי בארט, אפילו שזה לא היה אופנתי. הייתי גם חננה וגם שוברת מוסכמויות. בתיכון ענדתי טבעות על האגודל והזרת עוד לפני שפיבי מ-Friends הפכה את זה למקובל. מגיל 23 אני עונדת טבעות באצבעות כפות הרגליים, כשאף אחד בארץ לא הכיר את האופציה הזאת והיו מסתכלים עלי מוזר. התחתנו ביום שישי בצהרים כשאנשים לא כל כך שמעו על הדבר הזה ואפילו שאלו אם יהיו ריקודים במסיבה, כי ממתי רוקדים בצהרים? ואפילו שמלת הכלה שלי לא היתה לבנה לחלוטין. יש לי 10 עגילים וקעקוע. את הקעקוע עשיתי ממש מזמן, כשמי בכלל עשה קעקועים. אני אוהבת ללבוש שחור-לבן בקיץ וצבעוני בחורף ואין אצלי "לקים של קיץ" ו"לקים של חורף"-כולם היו בני, כל העונות.
כשהיום כולם מתעלפים על זה שאפשר לשלב ורוד ואדום ביחד והשמיים לא נופלים אני מגחכת לי בלב: באמת? מי אמר שאי אפשר? אותם אלה שאמרו שחום ושחור לא הולכים ביחד ואח"כ החליטו שלמעשה כן? או אלה שאמרו שמי שיש לה עיניים ירוקות לא יכולה לאפר אותן בצלליות כחולות? 
תפסיקו להאמין לכל מה שאומרים לכם. אין כזה דבר שאי אפשר, לא מקובל, לא "נכון". אם זה עושה לכם טוב-סימן שזה נכון. אף אחד לא יחליט בשבילכם. רק אתם.

לקחתי את הבנות לאתר הגרפיטי הסמוך לאיזור מגורי כדי לדגמן לכם שילוב ורוד ואדום:




חולצה ומכנסיים: H&M // תיק אדום ושרשרת לב: Mia inspiration // סנדלים: שני בר //
שרשרת צבעונית: אילי גורן // צמיד: שלי מהתיכון // תיק בועות: חנות בקניון רננים
סילסלה וצילמה: הסנדוויצ'ית




2 comments:

  1. יופי של פוסט ! פשוט כייף לקרוא אותך ואת הגיגייך והתמונות תענוג לעיניים. ואגב, מסכימה עם כל מילה :-)

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...