יום שישי, 19 במאי 2017

Hydro Boost by Neutrogena

Hydro Boost - סדרת טיפוח חדשה מבית Neutrogena, בעלת טכנולוגיה ייחודית המשחררת חומצה היאלורונית, לוכדת את הלחות בעור ומשחררת אותה כשהעור זקוק לה. הסדרה הקרירה כוללת 6 מוצרים: קרם לחות ג'ל להזנה מיידית בלחות, קרם לחות ג'ל נטול בושם לעור יבש, מים מיסלריים, מגבונים לניקוי פנים, חלב פנים ג'ל ותרחיץ ג'ל לניקוי פנים.
ראיתי פרסומים על הסדרה והמוצרים כל כך סיקרנו אותי-קרם ג'ל? וגם משחרר לחות? קניתם אותי! כשאני מתחילה להשתמש במוצר טיפוח חדש אני מעדיפה לעשות זאת בסופי שבוע, כך שאם אקום מחוצ'קנת אספיק לטפל בנושא לפני יום ראשון. הפעם לא הצלחתי להתאפק: קיבלתי 3 מוצרים לסקירה ביום רביעי לפני שבועיים ומיד אחרי שפתחתי את הצנצנת של קרם הלחות והתעלפתי מהריח החלטתי לנסות בו ברגע. ולא התאכזבתי. ההיפך-אני מאוהבת! נדירים המקרים בהם אני מתאהבת במוצר מיד לאחר השימוש הראשון, וזה אחד מהם. אבל נלך לפי הסדר.



Water gel - לפי החברה, זהו הקרם הנמכר ביותר בארה"ב בתחום טיפוח הפנים. זהו קרם במרקם ג'ל, תכלכל וקריר, מועשר בחומצה היאלורונית. נטול שומן.
מחיר: 82 ש"ח (יש מבצע ברשתות הפארם עד סוף החודש-69.9 ש"ח), 50 מ"ל.
אריזה: צנצנת תכלכלה עם מכסה לבן. תאריך תפוגה ברור מודפס על תחתית הצנצנת. אין תרגום לעברית וחבל.
ריח ומרקם: ריח נעים עד בלי די, עדין ופרחוני, מרקם ג'לי קריר.
ההבטחה: מסייע בחידוש שכבת האפידרמיס ע"י מתן לחות, לכידת המים ושמירתם ושחרור לחות ללא הפסקה, כל היום. לעור חלק, גמיש ורך.
מבחן התוצאה: ובכן-וואו! מהרגע הראשון התחושה בזמן המריחה נעימה, לא מציקה, לא שומנית. מספיקה כמות ממש קטנה למריחה על כל הפנים. הג'ל נספג מהר מאוד ומותיר את העור רך, חלק וגמיש בדיוק כפי שהבטיחו. לא יודעת לגבי חידוש שכבת האפידרמיס, אבל כן יש תחושה של לחות כל היום. העור שלי מעט יבש בקיץ והג'ל הזה מצויין עבורו ועונה על כל הדרישות. יכול להיות שבחורף אצטרך את הגרסה לעור היבש. המלצה לחברה: כדאי לבדוק את האפשרות למעבר לבקבוק עם משאבה במקום צנצנת, מסיבות היגייניות. אני משתמשת בג'ל כבר שבועיים מדי יום בוקר וערב ובהחלט יש שיפור בנראות העור. לגמרי הולכת להחליף את רוטינת הקרם היוקרתי שאני משתמשת בו.
Cleanser - micellar water - מים מיסלריים לניקוי והסרת איפור. מים מיסלריים הם המצאה גאונית-במקום חלב פנים ומי פנים יש כאן שילוב מסעיר של מים רכים ומולקולות שומן קטנטנות. הם מסירים את האיפור בקלילות ומנקים את השומן והלכלוך מעמל היום, כל זאת מבלי לייבש את העור והכי חשוב-לא צריך לשטוף את הפנים לאחר מכן! המים המיסלריים של Neutrogena עושים עבודתם נאמנה בזכות השילוב של טכנולוגיית הניקוי, רכיב הלחות והחומצה ההיאלורונית הנמצאת בעור. לא מכילים פארבנים.
מחיר: 49.9 ש"ח, 200 מ"ל.
אריזה: בקבוק מוארך ושקוף עם פתח צר בקצהו. 
ריח ומרקם: אותו הריח המשגע של הקרם, מרקם מימי כמובן.
הוראות שימוש: לשפוך מעט מים מיסלריים על צמר גפן (אני מעדיפה את הכריות, יותר נעים לי) ולהעביר בעדינות על הפנים והעיניים מדי בוקר וערב.
ההבטחה: התמיסה מסירה בעדינות את שאריות הלכלוך, האיפור ואפילו שפתון, תוך שמרווה את העור ומעניקה לו תחושת לחות.
מבחן התוצאה: מוצר מצויין-מנקה היטב את הפנים, את כל שאריות היום, מבלי לייבש את העור. לא מחצ'קן. מותיר את העור רך ורווי.

Cleanser - water gel - תרחיץ ג'ל לניקוי הפנים. ג'ל ניקוי חדשני ההופך לאקטיבי בשילוב עם מים. ללא פראבנים.
מחיר: 59.9 ש"ח, 200 מ"ל. 
אריזה: בקבוק מוארך ושקוף בעל משאבה בקצהו.
ריח ומרקם: אותו הריח הנהדר, מרקם ג'לי.
הוראות שימוש: יש להרטיב את הפנים, לשים מהתרחיץ על כף היד, להוסיף מים ולעסות בעדינות. לאחר מכן לשטוף היטב במים.
ההבטחה: מסיר לכלוך, שומן עודף ושאריות איפור ומשאיר את העור ללא שאריות לכלוך, תוך שמעניק לו את הלחות החיונית לו. העור נקי, רענן וגמיש למגע.
מבחן התוצאה: הג'ל נעים מאוד למגע, יש צורך בכמות קטנה על מנת לנקות את העור היטב. מנקה היטב את כל שאריות הלכלוך וגם איפור. העור מרגיש מאוד רווי, קטיפתי ולא מתוח. 
לסיכום: סדרה מצויינת ללא רבב! הריח מעולה, התחושה נעימה עד מאוד, התוצאה לאחר השימוש בהחלט משביעת רצון, וגם המחיר סביר ביותר. יש תמורה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...