יום רביעי, 26 במרץ 2014

הולי מאמא

זה קורה לנשים רבות: מיד לאחר הלידה נמאס ללבוש את בגדי ההריון הרחבים והגדולים, ומתחשק לך כבר לחזור לבגדים הרגילים שלך או לפחות לקנות "מידת ביניים"-המידה איתה תלכי עד שתחזרי למשקל הקודם או בכלל.
לא נראה לי שאצל נשים רבות קורה גם תהליך הפוך: חשק ללבוש בגדי הריון גם כשאת לא.
אצלי זה קורה, בייחוד כשבגדי ההריון יפים.
כך קרה לי עם שמלת ההריון שאחי קנה לי ב-H&M במחלקת בגדי ההריון (Mama) בעת שנשאתי את בתי הקטנה לפני כמעט ארבע שנים. היא שחורה, יש לה שרוך כיווץ מתחת לחזה והבד נשפך עד מעט לפני הברך. יכולה להתרחב די הרבה (לבשתי אותה עד החודש השישי, ואצלי חודש שישי הוא כמו חודש שמיני אצל אחרות), הכותפות מוסיפות לה עניין, שרווליה עד אחרי המרפק והיא נוחה מאוד.
כאן לבשתי אותה עם טייץ כוכבים מ-S. wear והמגפונים הלבנים שעוצבו ע"י תמר קרוון ל-twentyfourseven.
על הצוואר שרשרת שקניתי לפני מספר שנים בשוק בממשית. היא מרשרשת כשאני הולכת וזה קצת נותן תחושה של פרה באחו, אז אני מתהלכת בעדינות.
התיק-נרכש באי-ביי תמורת כלום - 62 ש"ח (לינק).
גם אתן מרגישות הולי מאמא הרבה אחרי הלידה?





 


 

2 comments:

  1. יש לי חולצת הריון אחת מעטפת מהממת שבעלי קנה לי מתנה בהריון הראשון ובקושי לבשתי אותה, אין לי מושג למה. באמת צריכה לשים לי אותה בטופ החולצות וללבוש כל הזמן.
    את ניראת נפלא.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שנתתי לך רעיון :)
      תודה רבה יקירה ושיהיה לך שבוע נהדר!

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...