יום חמישי, 6 במרץ 2014

benefit-Little love potions

קניתי את הערכה המתוקה בביקורי בחנות Benefit המעלפת בלונדון. תוכלו לראות תמונות של החנות באלבום בדף הפייסבוק שלי (לינק)-אגב, עשיתם לייק כבר?
ערכת הממתקים הזו לא נועדה לאכילה, כמובן, אם כי גם חבל להשתמש בה למטרותיה האמיתיות. צריך פשוט להוציא את הקופסא משולחן האיפור המשופץ שלי (לינק), להביט בה עמוקות, להאנח, להזיל ריר וגם דמעות ואז להחזיר את הקופסא חזרה. אין טעם להשתמש במוצרים שבה כי אז הם ייגמרו ובארץ אין בנפיט אז צריך לקנות מחו"ל, לשלם עבור משלוח, לחכות חודש-ולמי יש סבלנות. אז אני מקצרת את התהליך ופשוט לא משתמשת במוצרים. אבל בסוף הם יתקלקלו, לא? וחבל. אוף. לא יכולה להחליט. טוב, אשתמש בקטנה, פעם ב..., לארוע חגיגי, כדי שלא ייגמרו.
אחרי שבלבלתי את המוח עם התלבטויות של מכורה, נעבור לדבר האמיתי. מה בקופסא?
10 מוצרים מוקטנים לטעימה בלבד. זוהי ערכת התנסות/טיולים/טיסות ווטאבר, כדי לפתוח את התיאבון ואז נדע מה לקנות בפעם הבאה שנזדמן לחנות בנפיט. הערכה החביבה עולה 36$ באתר, אך המלאי נגמר נכון לעכשיו. עלתה לי 20 וכמה פאונד, לא זוכרת בדיוק.

Stay Don't Stray - בגוון בהיר-מדיום. פריימר לקונסילר וצלליות. פריימר לקונסילר? מוזר! הבקבוקון הקטנטן הזה שמכיל 2.5 מ"ל פריימר מיועד לקבע את הקונסילר שמתחת לעיניים ואת הצללית שעל העפעפיים. מכיל חומרי ליחוח וויטמינים למלחמה בגיל. ישנם שני גוונים, השני מדיום-כהה (או, כפי שקוראים לו בחברה, עמוק deep). בעל אפליקטור לשימוש קל ונוח. יש לנקד 3 נקודות מתחת לעין ולמרוח. אותו הדבר על העפעף, לתת לחומר להספג קצת ואז להמשיך ולהתאפר. טיפ מהחברה: אפשר למרוח את הפריימר as-is ללא קונסילר וצללית, לחפצה במראה הטבעי.
הפריימר במרקם סמיך מעט, לטעמי אפשר להסתפק בנקודה וחצי-זה מספיק לשטח מתחת לעין. למי שאין כהות רבה יכולה להסתפק בפריימר ללא קונסילר-הוא מעניק מעט בהירות ואור כפי שהוא. מוצר חביב. לא ראיתי יתרון גדול על פריימרים אחרים ידועים.

 
 
Posietint ו - highbeam - כתבתי עליהם בהרחבה בפוסט על ערכה אחרת מבנפיט (לינק), רק אציין שהם מצויינים ואל תתעצלו לקרוא את הפוסט.


It's Potent! eye cream - קרם עיניים לטשטוש עיגולים שחורים וקמטים מזעריים. מכיל קומפלקס פפטידים המיועד לשחזר אלסטיות ותמציות צמחים ללחות. המרקם עדין ומעט סמיך, הריח נעים, נספג די מהר. לגבי הטשטוש-רק ימים יגידו. עוד לא השתמשתי מספיק פעמים בשביל לדעת, וגם הכמות (3 גרם) לא תאפשר לי.

 

Watt's Up! - Soft focus highlighter for face - היילייטר לפנים, מה שנקרא. שימו לב לשם שנתנו לו-תרתי משמע. חביב! היילייטר סטיק בגוון שמפניה עדין, במרקם קרמי ההופך לפודרתי כשמתייבש. יש למרוח בקלילות על הלחיים ומתחת לגבות. אצלי לא נראתה הארה כלשהי, רק מן נצנוץ עדין.

 
הסווצ'תי את הגוונים:
מימין: stay don't stray
posietint
highbeam
watt's up

that gal-brightening face primer- פריימר ורדרד במרקם משיי, למראה זוהר ומואר. יש למרוח על עור הפנים לפני המייק-אפ או בלעדיו (לבעלות עור נוטה למושלם, כמובן). אפשר גם למרוח במשך היום מעל המייק-אפ לרענון הפנים. הוא מטשטש מעט אדמומיות (למרות שהוא ורוד, יש כאן סתירה מסויימת, אבל זה עובד), ויש לו גם ריח מתקתק-אני אוהבת.


the Pore fessional-pro balm to minimize the appearance of pores  -מוצר הדגל של החברה, ולא בכדי: מה הוא לא עושה-מטשטש קמטוטים, מאחד גוון העור, מעלים נקבוביות פעורות. והכל במרקם נעים ורך, ההופך מקרמי לפודרתי, קל-משקל, לא מעיק, לא דביק. יופי של מוצר! השפופרת בערכה הזו מכילה 7.5 מ"ל, ואפילו קיבלתי עוד שפופרת מתנה. עדיין אני מתקמצנת על הקרם. עד שאקנה אחד בגודל מלא בקרוב.


Bad gal lash - מסקרה שחורה בעלת מברשת ענקית. גודל המברשת קצת מרתיע אבל אפשר להסתדר איתה בקלות. מהמסקרות היותר טובות אותן ניסיתי בחיי. מעבה, מאריכה ויזואלית, מעניקה מראה אפל ודרמטי. 4 גרם של מסקרה-חצי מהכמות הרגילה. מעולה!




Hoola-ultra plush - ליפ גלוס במראה ניוד מוזהב שימרי. בסדרה 6 גוונים (כתבתי על ה-dandelion בפוסט על benefit אותו הזכרתי בתחילת הפוסט). אני לא חובבת גלוסים. היתה תקופה שמרחתי רק שפתונים, וללא מברשת. אח"כ כמה שנים מרחתי רק גלוסים, עד שהתעצבנתי מהדביקות וחוסר העמידות וחזרתי לשפתונים. החזרה לא היתה קלה. איבדתי את היכולת למרוח שפתון ישירות מהמיכל, והתחלתי למרוח עם מברשת. אז גיליתי כמה זה קל ומדוייק יותר. התנסיתי בגלוס ה-hoola במיוחד בשביל הפוסט: יש לו ריח של אפרסק חמצמץ, מרקם סמיך מעט. הכי כדאי למרוח מעט מעל שפתון מאותה משפחת הגוונים, רק כהה יותר, על מנת לתת טאץ' גלוסי עדין. מכיל 6.5 מ"ל, כמעט חצי מהכמות בשפופרת בגודל מלא.


Hoola-bronzing powder - אני לא נוטה להשתמש בברונזרים למיניהם, אם כי התנסיתי בברונזר של דיור שקיבלתי מתנה ומאז זנחתי אותו לאנחות (לינק). ניסיתי את ההולה לשניה אבל הוא קצת כהה לי. צריכה לפזר כמות קטנה מאוד כדי לא להיראות כאילו התחפשתי לדלעת. הצבע המתקבל אינו מנצנץ אלא טבעי וחם.



באתר benefit ניתן לרכוש דוגמיות בגודל של הפריטים שבערכה שלי. כדאי ולו בשביל ההתנסות.
כדאי גם סתם לשוטט באתר ולקרוא על המוצרים, השמות המיוחדים שלהם והבלוג ששמו:
friends with benefit.
ממתקים לפנים!



 

14 תגובות:

  1. זה נראה ככ טוב!יאמייי ממש
    תתחדשי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      וגם תודה על שנרשמת...
      שיהיה לך סופ"ש מהמם :)

      מחק
  2. יאמייי :) יש לי את הפורפשונל ואני סופר פרוצה ממנו! מחכה להזדמנות שאוכל לשים את ידיי על ההולה ברונזר :)
    נהניתי מאוד לקרוא!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף! מקווה שתשיגי מהר את ההולה ותהני ממנו.
      תודה רבה!

      מחק
  3. בהחלט יאממי יאממי! אבל תשתשמי, חבל שלא... הכי כיף להשתמש בבית במוצרים בחו"ל, זה נותן קצת הרגשה חול"ית בארץ :)
    ותמיד אפשר לסנג'ר מישהו שנוסע לחו"ל שיקנה לך מארז דומה אם תתאהבי במוצרים ותרצי עוד מארז שכזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת... טיפין טיפין.
      ואני בטוחה שאמצא את הדרך לקנות עוד מוצרים (בטיסה הקרובה...)
      תודה יקירה!

      מחק
  4. מוצרים מדהימים, עושה חשק להתנסות בטרוול סייז, עשית לי חשק לערכות המדהימות של בנפיט, מזל שהם בחו"ל ואני מתעצלת להזמין, חוסך לי המון כסף שזה לא בארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, דורין. גם המשלוח יקר, אם אני לא טועה, חחח...
      בהחלט חוסך ככה!
      תודה יקירה!

      מחק
  5. איזו ערכה חמודה! אחלה של פינוק.
    יש לי את הברונזר ואני ממש אוהבת אותו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה פיצ'ה יקרה!
      אני שמחה שאת אוהבת אותו והתחברת אליו. לי היה קשה...

      מחק
  6. הערכה הזו באמת נראית כמו קופסת ממתקים :-) פשוט מתוקה!
    גם אני התחדשתי בכמה מוצרי בנפיט בטיסה האחרונה שלי (לרומא) ואני ממש נהנית מכל מה שרכשתי. מקווה לטוס שוב בקרוב כדי לקנות דברים חדשים :P
    תתחדשי בובה ותהיני ממנה (חבל לשמור! תשמרי את האריזות בתוך הקופסא גם כשיגמרו :-))
    נשיקות ושבת שלום יפתי <3

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף! מקווה בשבילך גם שתטוסי בקרוב...
      היום השתמשתי ב-highbeam וזה יוצא ממש יפה. בוודאי שאשמור את האריזות בקופסא :)
      שבת שלום מתוקה!

      מחק
  7. איזה כיף! כמה מוצרים מקסימים ומתוקים, והכי כיף שהם באריזות האלה בעיני... תהני מהם.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...