יום שני, 10 במרץ 2014

העין השלישית

כבר קרה לי מספר פעמים שנכנסתי לחנות העין השלישית בקניון הסמוך לאיזור מגורי, ומשום מה לא קניתי דבר. אך לא הפעם. לפני שבועיים נכנסתי שוב ואף עברתי בין הקולבים ומצאתי את שחיפש לבי: מכנסי ג'גינגס שאינם נראים כמו טייץ אלא כמו סקיני ג'ינס לא צמוד מדי, בעל כיסים מאחורה, עם גומי במתניים. רציתי כאלה מכנסיים בדיוק עבור ארועים בהם צריך לשבת הרבה, ולעתים גם לאכול: פיקניקים, טיסות, ארוחות ארוכות. מכנסיים שלא ילחצו במתניים אך גם לא ייראו כמו טייץ אלא קצת יותר מסודרים. בחנות היו כאלה בשני צבעים: אפור-כהה עד שחור, וכחול. מיד לקחתי את האפור-שחור. עלה 99 ש"ח, במקום 139, שזה מאוד סביר. גם האורך שלהם טוב-קצת אחרי הקרסול, לא ארוך מדי שיוצר קפלים לא מחמיאים.
המוכרות החביבות הבטיחו לי שבשבוע הבא תגיע אופנת הקיץ. אותי משכו שמלות המעטפת החורפיות. מאז לורליי גילמור יש לי קרייב לשמלות כאלה. בינתיים אין לי לאן ללכת איתן אז אני עוצרת את עצמי. מקווה שגם בקיץ יהיו שמלות מעטפת כי בימים הלוהטים אני לובשת שמלות גם בימי חול.
קפיצה מהירה בזמן לשבוע מאוחר יותר-נזדמן לי להגיע למשמר השבעה עם אמי, והיא מיד שלפה פתק עליו רשמה כתובת של חנות המפעל של העין השלישית. שאני אגיד לא? אז נכנסנו. החנות גדולה ומלאה בכל טוב.
 
מקומן של הגלביות המרענן הרשמי לא נפקד

ניצנים של קולקציית הקיץ: פרינטים צבעוניים, גזרה נשפכת המתאימה לכל אחת
 צבעוניות רבה במכנסיים וגם בחצאיות

 
ואפשר גם שחור-לבן רגוע

עץ של צמידים בכניסה לחנות

כמובן שלא יכולתי לצאת בידיים ריקות.

תחילה בגד שחיפשתי זמן רב: וסט דמוי עור בצבע שחור. בכל הרשתות עברתי ולא מצאתי. וכאן כן. אז מדדתי וקניתי. יש לו כיווצים במתניים, ודשים משולשים מקדימה. יש גם בצבע חום, למי שרוצה. מצאתי גם צמיד מעור מלופף, הישר מעץ הצמידים.

לבנות קניתי מעין חולצת-כיסוי. המוכרת המקסימה ענבל (ויש גם סטייליסטית!) אמרה שהרבה דתיות קונות את החולצה על מנת ללבוש מעל שמלה עם שרוולים קצרים. מאחר ואלו בגדי נשים ולא ילדות, קניתי לבנות את המידה הכי קטנה והן לובשות את החולצה כחולצת בטן, עד לגובה הפופיק. מאחר והיה מבצע של 3 חולצות ב-100 ש"ח, ויש לי 2 בנות במידות המתאימות (הקטנה קטנה מדי), קניתי שלוש בצבעים שחור, לבן ושמנת, כשהשמנת עבורי. אפשר ללבוש מעל גופיה צבעונית. השרוולים מגיעים עד אחרי המרפק, תלוי במידת הלובשת.

אחר כך יצאנו החוצה, אהובי הצלם ואני, לדגמן את האאוטפיט החדש.
   
  
 
 
 חולצה: TNT // שרשרת: וינטג', מאמא // וסט, צמיד מלופף ומכנסיים: העין השלישית //
צמיד חום: פרו // נעליים: ספרינג // תיק: טורונטו // טבעת: וינטג', מדודה שלי















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...