יום שבת, 22 במרץ 2014

שחור עם פרינט

לפני שאני יוצאת לתור אחר בגדים (בלעז-שופינג), אני אוהבת לחרוש את אתרי הרשתות הייעודיות ולסמן לעצמי wish list לפי הצורך. הפעם רציתי מכנסיים עם פרינט. לא רציתי טייץ אלא מכנסיים שאפשר ללבוש עם חולצה שלא מכסה את כל הישבן. את המכנסיים שתראו בהמשך ראיתי באתר של H&M ומיד נדלקתי. הגזרה, הדוגמא, האורך ואפילו המחיר (117 ש"ח) - הכל היה מושלם. כך הגעתי לחנות עם דוגמת המכנסיים בלב, לקחתי את המידה שלי ומיד אצתי לתא ההלבשה. זה היה פשוט וקל. הם התאימו כמו בתמונה. אז הוצאתי אותם מהסל הווירטואלי ושמתי בסל של החנות.
יש להם דוגמא חביבה החוזרת על עצמה בדייקנות שוודית, כיסים בצדדים, רוכסני קישוט מעל הכיסים וכיס מדומה מאחורה. אני קוראת לפס הקפל המופיע בישבן "כיס מדומה", כי הוא לא באמת כיס. בדרך כלל יש לי בעיה עם מכנסיים ללא כיסים אחוריים, הם מאוד מגדילים את מה שלא צריך, אבל מאחר ויש הדפס, נמנעת תופעת ההגדלה.
מקדימה יש רוכסן ואין כפתור, רק סגירה כמו של מכנסי גברים. מדליק!
את החולצה קניתי ב-TNT בהתקף קניית החולצות האחרון. שחורה ודקה, הדפס Ba-rock, Punk, Metal כסוף בחזית והפתעה בגב-פתח איוורור.

השרשרת מטופ-טן, נקנתה ממש לאחרונה תמורת 19.90 ש"ח, במקום שרשרת כסופה ואהובה אחרת שנקרעה לבלי שוב לאחר ששימשה אותי נאמנה שנים רבות. אני אוהבת את המבצעים הללו בטופ-טן, ותמיד מתחדשת באיזה תכשיט.

הנעליים נרכשו בקליגולה (לינק) ואני חורשת עליהן-הן מאוד נוחות, אלגנטיות בזכות הלק ופס הגומי, וכן העקב הקטן.
התיק נרכש ב-H&M אמסטרדם לפני 9 שנים ועדיין נראה צעיר ורענן.


 
כך התלבשתי אתמול לסידורים בקניון. בין היתר, חיפשתי חולצת ג'ינס דקיקה ומשופשפת. למה לכל הרוחות בכל מקום התמחור אותו הדבר-200 ש"ח??? החולצה עשויה מזהב שנחצב ע"י ילדים סינים במכרות או משהו כזה? ותסלחו לי על חוסר הדיוק בעובדות.
אמשיך לחפש, והפעם באתרים חו"ליים. שם בטוח אמצא ובזול. עדכון יבוא.
בינתיים, שבת אביבית נעימה!
 

6 תגובות:

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...