יום שבת, 15 במרץ 2014

על אהבה ואכזבה-Too Faced

על חברת Too Faced כתבתי בעבר (לינק ולינק) - עת קניתי פאלטת צלליות בפראג. לאחרונה כשהייתי בלונדון קניתי עוד שני מוצרים:
Full Bloom-Cheek & Lip creme color-Sweet Pea - קרם ללחיים ולשפתיים. חיפשתי סומק במרקם קרם ומצאתי את מבוקשי ב-Boots. סומק קרמי נחוץ כאשר לא מפדרים אחרי המייק אפ, במקרה כזה סומק אבקתי רק יעשה בוץ על הלחיים.



לכל הדעות הצבע יפה, ורדרדי ומתוק, כמו שאני אוהבת. אבל לצערי הרב (מאוד!) לא פתחתי את הקופסא כשהייתי שם. אחרת הייתי נמנעת מהמצב הבא:

כן כן, הקרם היה משומש. מחורץ. נגוע. מלא בחיידקים של אצבעות זרות.
הרגשתי ממש מרומה. קניתי במיטב כספי (לא זוכרת בדיוק אבל גם לא משנה) וזה מה שאני מקבלת?
לא התעצלתי וישבתי לכתוב מייל לשירות הלקוחות של החברה, וגם צירפתי תמונה של הקרם.
לצערי הם החליטו שזאת לא הבעיה שלהם ושאפנה ל-Boots כקמעונאית המוצר. אז פניתי. שם, בקרירות אנגלית טיפוסית, ענו לי שאגש לסניף הרשת הקרוב אלי ויחליפו לי בלי בעיה. הסברתי שוב (בפעם הראשונה שכתבתי זה לא היה ברור?) שאני לא תושבת אנגליה ואין בוטס בארץ הקודש, ושזאת אחריות שלהם, אבל הסבירו לי שוב שהם לא יכולים לזכות או להחליף לי את המוצר. שוב כתבתי שלמיטב ידיעתי בוטס היא חברה מאוד גדולה ולא יקרה כלום אם תשלח לי מוצר חדש, אפילו לא זיכוי כי אין לי מה לעשות איתו, ושוב נענו שהם מצטערים אבל זו המדיניות.
באסה! אולי בביקור הבא שלי בלונדון יחליפו לי? לשמור? אבל מי יודע מתי אטוס לשם שוב. ללמדכם שגם בחברות גדולות בחוץ לארץ שירות הלקוחות לא משהו.
עכשיו אני מחפשת סומק קרמי אחר. ולא צריך טובות.

ובמעבר חד נעבור לאהבה.
Sweethearts-perfect flush blush-candy glow - סומק אפוי לבבי וממתקי במיוחד. שלישיית גווני ורוד שימריים המבטיחה לתת את ההסמקה המושלמת לכל גוון עור בכל גיל, כל השנה. מכיל 5.5 גרם.


כשמסירים את מכסה קופסת הקרטון הוורדרדה בצורת לב מגלים קופסה קטנה יותר ובה שוכן לבטח הסומק, מחולק ל-3 רצועות גוונים: בצד ימין אפרסק שימרי, באמצע אפרסק בהיר יותר מאט ובצד שמאל ורדרד שימרי בהיר.


אני אוהבת לשחק עם הגוונים-למשל לאפר עם הוורוד ומעליו להניח את האפרסקי הימני בנקודה קטנה כדי לתת הברקה. לפי אתר החברה, אני עכשיו מפזרת גלאם הוליוודי בכל מקום אליו אלך. זה בהחלט מרגיש ככה. הם גם מכתירים אותו כשמלה השחורה הקטנה של הסמקים, ולא בכדי.
הסומק מחזיק מעמד יום שלם, לא כצורתו הראשונית אבל דוהה בחן והפנים עדיין סמוקות ורעננות.
זה אחד ממוצרי האיפור שבהחלט אעשה מאמץ לרכוש שוב.
חיטטתי באתר החברה ומצאתי שיש שני גוונים נוספים לסומק: peach beach-גוונים חומים-מוזהבים; ו-something about berry-שארצה לצרף אותו לחבורת הסמקים שלי-גווניו קצת יותר כהים משל ה-candy glow ויותר נותנים דגש ללחיים.
כך זה נראה:

ואלו המוצרים בהם השתמשתי:
Soap & Glory-thick & fast mascara
Urban Decay-Naked (link)
Estee Lauder-Michael Kors-very Hollywood
No. 7-Translucent perfect light loose powder (link)
No. 7-Instant radiant foundation-cool ivory
Too Faced-Sweethearts perfect flush blush-candy glow





20 comments:

  1. המוצר היחידי של טו פייסד שניסיתי הוא הפריימר המצוין שלהם, אבל יש להם מוצרי איפור נוספים וכ"כ יפים שאני פשוט עוצרת את עצמי שלא לקנות :(
    ועכשיו הדלקת אותי על הסומק הקרמי! הגוון שלו כ"כ יפה ואני ממש אוהבת סמקים קרמיים.
    מדהים שלא רק אצלנו יש בעיה של מוצרים שנפתחים ונמכרים כחדשים :(

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, באמת קשה להתאפק ולא לקנות...
      כדאי גם לא להכנס לאתר ולא להירשם לניוזלטר-מתכון בטוח לבכי :)
      תודה יקירה וחג שמח!

      מחק
  2. אוי, מבאס מאוד עם הסומק קרמי! בעיקר משום שזה מוצר קרמי שקשה לחטא :(
    אני לא מסוגלת, ישר כשקונה חייבת לנסות, בדרך כלל זה גורם לי להרגיש נורא אימפולסיבית אבל עכשיו מצאתי בזה דווקא נקודת יתרון :)
    אין לי שום דבר של טו-פייסד, האריזות קצת מצועצעות מדי לטעמי (איך זה יושב עם זה שבנפיט תמיד שובים את ליבי אין לי הסבר).
    השפתון שאל אסתי בגוון מדליק ומאוד יפה עליך!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, אי אפשר לחטא, גם החריצים רבים ועמוקים אז אפילו לא הייתי מנסה.
      חיכיתי עם הסומק כי רציתי לצלם בארץ בתנאי תאורה טובים יותר, וידעתי שאם אפתח לא אתאפק ואשתמש בו. באמת טפשי.
      טו-פייסד נראים לי יותר מצועצעים מבנפיט, אז זה יכול להסתדר :)
      תודה יקירה וחג פורים שמח!

      מחק
  3. לניקס יש סומק קרמי מצויין וזול

    השבמחק
  4. בנוגע לסומק הקרמי המשומש, את יכולה לחטא עם אלכוהול. יש לשפוך אלכוהול על פני כל הסומק, לחכות מספר דקות ולשפוך את האלכוהול. לחכות שהאלכוהול יתנדף (מספר דקות) והסומק מוכן לשימוש. עשיתי זאת לא פעם ולסומק לא נגרם שום נזק.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני מכירה את הטכניקה, אבל אני לא רוצה כי הסומק נראה כמי שעבר התעללות רבה ורב-פעמית, וזה ממש מגעיל אותי.
      תודה :)

      מחק
  5. איזה יחס מגעיל מבחינתם! הסומק הקרמי נראה מעולה, ממש ממש מבאס!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני עדיין בוהה בו וקשה לי לזרוק.
      תודה בובי!

      מחק
  6. מסקנה: תמיד לפתוח מוצר גשם כשהוא ארוז כדי לבדוק אותו, סבבה למדנו.
    הסומק לב מאוד יפה.

    השבמחק
  7. הקרם צבע, חבל שקנית באנגליה ולא חשבת לבדוק. למדתי לקח מהארץ, בחנויות המון פעמים המוכרות לא בודקות איך מוצרים הגיעו אליהם מהמחסן/יבואן/יצרן, ישנם מקרים שאפילו קולקציות חדשות במהדורה מוגבלת עלולים להיות פגומים. על אחת כמה וכמה שאולי נגעו בהם ידיים אחרות של לקוחות שדמיינו שאלו טסטרים והחליטו לנסות, או שאולי המוצר במשלוח הגיע פגום ושבור, או שאולי נפל ללקוחה ונהרס. יצא לי לראות המון מוצרי טיפוח ואיפור פגומים לדאבוני הרב ברשתות ובחנויות של מותגים שונים. לכן אני משתדלת להכריח את עצמי, או לבדוק במעמד הקניה, שאכן התכולה של המוצר אינה פוגמה ולא נוסתה על ידי מישהי ולא שבורה ולא מקולקלת. או שאני בודקת אחרי שמשלמת ויוצאת מהחנות. יותר קל להחליף ולחסוך עימותים שנמצאים קרוב למעמד הקניה, מאשר להוכיח ולהתווכח מול מוכרות/מאפרות על כך שלא את גרמת לנזק, אלא שילמת ממיטב כספך תמורת מוצר חדש, שהגיע אליך פגום מהחנות או הרשת. לגבי הסומק לב עם שלושת הצבעים, הוא ממש יפייפה מכל הבחינות, גם המארז וגם הגוונים, אהבתי. לא נורא לומדים מטעויות להבא לבדוק היטב, בהחלט לא רק בארץ השירות לקוחות סזיפי, שהמון פעמים מתווכחים עם מוכרות ולכן נאלצים להתווכח לאחר מכן מול שירות לקוחות טלפוני שכמעט אינו זמין ואטום לפניות הציבור בתלונות על מוצר/שירות פגום/לא הולם.

    השבמחק
    תשובות
    1. את יודעת, כשאת בחו"ל ובסחרחרת קניות, את לא חושבת על זה. בארץ אני תמיד בודקת, אם לא בחנות אז בבית. לפי דעתי, הקרם שימש כטסטר כי הוא נראה ממש שרוט, ואח"כ הכניסו אותו לקופסא, יכול להיות אפילו שאיזו קונה חרוצה הפכה את הסדר ו"הרימה" את החדש, ואילו את הטסטר הכניסה לקופסא כדי שלא ייראו שחסר. לכי תדעי. אבל למדתי.
      הסומק באמת מהמם ונותן ברק מקסים לפנים.
      תודה יקירתי!

      מחק
    2. מסכימה אתך שלא חושבים על זה בחו"ל ועל אחת כמה וכמה המון פעמים שוכחים לשים לב לבדוק גם בארץ. אני פשוט מטיפה לעצמי מוסר כל פעם מחדש, תבדקי גם אם לא תפתי את המוצר לשימוש, הדבר היחיד שלא בודקת זוהי המסקרה כפי שציינתי בתגובה אצל השפנפנה, כי החיי מדף אוזלים הכל מרגע הפתיחה של המסקרה.

      מחק
  8. אוי אני הייתי בוכה בכי תמרורים אם זה היה קורה לי. אולי אני אובר דרמטית אבל הציפייה לפתוח מוצר חדש ולגלות כזו פיכסה... אני תמיד בודקת בחנות - אפילו במאק מבקשה שיפתחו את הליפסטיקים מולי למשל, קרה לי פעם שקיבלתי אחד עם טיפ קצת שבור שזה לא סוף העולם אבל מרגיז. הלבבות מחמיא לך מאוד מאוד מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתביישת לגלות שזה בערך מה שקרה לי... :) ממש מבאס, ואת לא אובר דרמטית, זה נכון-בעיקר כשזה מוצר שלא נמכר בארץ אז הציפיות בשמים.
      מבאס בקשר למאק! ואת צודקת-תמיד צריך לבדוק.
      תודה על המחמאה יקירתי!

      מחק
    2. מאק כבר בדקה לי לבד אחת העובדות, פתחה את השפתון, העפרון גבות ואפילו בדקה ליתר בטחון האם העפרון גבות תקין ואכן כך צריך להיראות, את המסקרה גם בדקה. החסרון שמסקרה ברגע שפותחים אותה יש לה חיי מדף קצרים מכניסת האויר פנימה פלוס חיידקים. לכן להבא אתעקש שלא יבדקו מסקרה, כי זה מוצר שלא ישרוד מרגע הפתיחה, במיוחד אם את לא ממהרת להשתמש בו ומחכה שאחרים יגמרו לפני כן. מחתימים אותך שבדקו בנוכחותך שהמוצאים יוצאים תקינים מהחנות לפני ששילמת ומי לאחר מכן. סוג של שירות לקוחות הוגן, בכדי למנוע תקלות ועוגמות נפש.

      מחק
    3. וואלה? יפה מצידם. כמובן שזה לא רק למנוע תקלות, אלא למנוע לקוחה עצבנית שלא תחזור לחנות...

      מחק

מוזמנים להשאיר תגובה חביבה ♥

הצטרפו אלי בפייסבוק ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...